آکیم ویلیامز پاسخ میدهد : آیا بیگ رمی، رونی کلمن بعدی خواهد بود؟
4

آکیم ویلیامز پاسخ میدهد : آیا بیگ رمی، رونی کلمن بعدی خواهد بود؟

  • اخبار بدنسازی
  • 12 آوریل 21
  • حسام رضائی
  • 1,516 بازدید
  • بدون دیدگاه

بیگ رمی بالاخره پس از سال‌ها انتظار در مستر المپیا ۲۰۲۰ توانست قهرمان شده و به هدف خود برسد. او در شرایطی به قهرمانی رسید که بسیاری از افراد شکاک گمان میکردند که او نمی‌تواند کنترلی مناسب روی سطح تفکیک عضلات خود داشته باشد و بدنی آماده را روی صحنه آورد. اکنون سوال بزرگ این است که آینده چه چیزهایی را پیش روی بیگ رمی خواهد گذاشت. نظر آکیم ویلیامز را در این خبر از مجله بدنسازی مکمل ها می خوانیم.

شکی‌ نیست که فیزیک بدنی ارائه شده توسط رمی در سال ۲۰۲۰ قواعد بازی را کاملا تغییر داد. او سایز و تفکیکی را ارائه داد که شکست دادنش را بسیار سخت می‌کند … البته اگر بتواند چنین فیزیکی‌ را به شکل مستمر حفظ کند. اکنون بسیاری به مقایسه او با رونی کلمن میپردازند. در آخرین مصاحبه اختصاصی انجام شده توسط (GI)، آکیم ویلیامز پاسخ میدهد که آیا بیگ رمی میتواند رونی کلمن بعدی باشد یا خیر.

 

بیگ رمی، رونی کولمن بعدی؟

سایز و تفکیک عضلانی فوق‌العاده بیگ رمی در مستر المپیا ۲۰۲۰ باعث شد تا بسیاری از طرفداران شروع به انجام مقایسه هایی کنند، مخصوصا مقایسه با غول معروف دنیای بدنسازی، رونی کلمن. اما آیا بیگ رمی واقعا قادر خواهد بود که به افتخارات این اسطوره برسد؟ این دقیقا همان سوالی است که ما از آکیم ویلیامز رقیب او پرسیدیم.

البته آکیم برنامه‌های مخصوص به خود را دارد. او می‌خواهد بیگ رمی را شکست داده و قهرمان بعدی مستر المپیا باشد. این امید وجود دارد که آکیم بتواند به چنین رویایی برسد، زیرا بسیاری از کارشناسان و متخصصان او را تهدیدی در آینده ای نزدیک میبینند.

با این بیان، آکیم ویلیامز به پیشرفت فوق‌العاده بیگ رمی در المپیا ۲۰۲۰ نیز اذعان دارد. آکیم میبایست سطح خود را به شکل قابل توجهی‌ افزایش دهد تا به بیگ رمی برسد. اما او آماده این چالش است. اما او سعی‌ می‌کند که صادقانه ‌ترین پاسخ ممکن را به سوال ما دهد.

آکیم ویلیامز معتقد است که هنوز باید صبر کرد و دید که آیا بیگ رمی میتواند رونی کلمن بعدی باشد یا خیر. زمان نقشی‌ اساسی‌ در این موضوع دارد. تا این مقطع، بیگ رمی پر نوسان بوده و ثبات نداشته است. چه کسی‌ میتواند بگوید که او در سال ۲۰۲۱ دوباره با تفکیکی ضعیف حاضر نخواهد شد؟ او قبلا چنین شرایطی را تجربه کرده است.

 

حتی صرف نظر از این موضوع، آکیم ویلیامز همچنین نمیداند که آیا در تاریخ از بیگ رمی با همان احترامی که از رونی کلمن یاد میشود، یاد خواهد شد یا نه. این کوچک شمردن رمی نمیباشد، بلکه بیش از پیش ثابت می‌کند که رونی چقدر منحصر به فرد بوده است.

نظر آکیم ویلیامز

نظر آکیم ویلیامز

 

رونی کلمن جلوتر از زمان خودش بود. هنگامی که او اولین بار برنده مستر المپیا شد، فیزیک بدنی اش شوکی را به بدنه ورزش بدنسازی وارد کرد. هیچکس تا قبل از آن چنین فیزیک بدنی ای را ندیده بود. در نهایت نیز توانست ورزش بدنسازی را برای همیشه تغییر دهد. نسل‌های بعدی همگی‌ به دنبال رسیدن به حجمی همانند رونی بودند، از جمله بیگ رمی.

بنابراین بله، آکیم ویلیامز قبول دارد که بیگ رمی دارای فیزیکی‌ بسیار حجیم و تحسین برانگیز می‌باشد. اما حتی اگر شما بگویید که فیزیک او هم ردیف با رونی کلمن می‌باشد، او اولین کسی‌ نبوده که به چنین بدنی رسیده است. همین امر دید ما نسبت به پیروزی‌هایش و همچنین پیروزی‌های محتمل او در آینده را تغییر میدهد. برای اینکه بیگ رمی را رونی کلمن بعدی بدانیم، او میبایست فیزیک بدنی خود را به سطحی ارتقا دهد که قبل از آن هیچکس آن را در ورزش بدنسازی ندیده باشد.

شاید این امر روزی به وقوع بپیوندد. تنها زمان این را به ما خواهد گفت. در حال حاضر، آکیم ویلیامز بیشتر روی به جا گذاشتن میراث خود تمرکز دارد. او امیدوار است که هرچه زودتر بتواند تاج پادشاهی بیگ رمی را تصاحب کرده و او را به زیر بکشد. در این صورت دیگر نیازی نخواهد بود که رمی را با رونی کلمن مقایسه کنیم. آکیم برای رقبای خود آرزوی موفقیت دارد اما او همچنان خواهان پیروزی است.

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
4/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات