عطرهای اسپرت مردانه
3.9

عطرهای اسپرت مردانه

  • مقالات بدنسازی
  • 30 ژوئن 21
  • محمدرضا امیدی
  • 1,735 بازدید
  • 6 دیدگاه

معرفی بهترین عطرهای اسپرت مردانه : امروزه دیگر ورزش مختص افرادی خاص نیست و همه برای حفظ سلامتی و بهبود عملکردمان باید طبق برنامه و پیوسته ورزش کنیم. در دنیای امروزی، داشتن اندامی فیت به یکی از دغدغه‌های همه ما تبدیل شده است و ما باید ساعاتی از روز را برای ورزش در باشگاه‌های بدنسازی و … بگذارانیم.

ورزش تاثیر به سزایی در سلامتی شما دارد. بسته به مشغله و برنامه های روزانه خود، بهتر است که زمانی را هرچقدر هم کم، به ورزش اختصاص دهید.

نظافت شخصی برای همه ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است خصوصا هنگام ورزش زیرا دچار تعرق میشویم و قطع به یقین بوی آن برای هیچکس خوشایند نخواهد بود. استشمام رایحه‌ای خوب هنگام تمرین، احساس بهتر و انرژی بیشتری به ما می‌دهد. همچنین در فصل تابستان با توجه به افزایش دمای هوا، تعرق بیشتری نیز خواهید داشت و آقایان قطعا نیاز بیشتری برای استفاده از عطرهای اسپرت مردانه خواهند داشت.

در این مطلب قصد داریم تا شما را برای خرید عطر اسپرت مردانه به طور کامل راهنمایی کنیم.

 

معرفی 5 عطر اسپرت مردانه برای تابستان

 

ادکلن اونتوس

هركجا كه باشيد، در هر زمان و مكاني اين ادكلن تمام توجه ها را به روي شما متمركز مي كند. اين محصول افسانه اي در سال ٢٠١٠ توسط اروين و اليويه كريد روانه ي بازار شد. ادكلن كريد اونتوس تمامي روايح اعم از تلخ، ترش و شيرين را با تركيبات بي نظيري مانند ترنج، آناناس، سيب و مشك را در خودش جا داده است.

عطرهای اسپرت مردانه

کرید اونتوس یکی از بهترین عطرهای اسپرت مردانه

عطر آکوا بولگاری مردانه

آکوا بولگاری خنک ترین عطر اسپرت مردانه برند بولگاری است که در سال 2005 وارد بازار شده است. این ادکلن در دسته بویایی آروماتیک آبزی قرار میگیرد که به همین منظور رایحه ای دریایی و سرشار از مرکبات را تو همان اولین اسپری به شما هدیه می دهد. آکوا بولگاری پرفروش ترین ادکلن این برند بوده و با شیشه گرد و آبی خودش کاملا احساس قدم زدن کنار دریا رو براتون تداعی میکند. طبق نظر کابران سایت معتبر fragrantica آکوا بولگاری از بهترین عطرهای اسپرت مردانه در تاریخ عطرسازی است. این ادکلن با حجم 100 میل در اختیار شما عزیزان خواهد بود.

 

بهترین عطرهای اسپرت مردانه

بهترین عطرهای اسپرت مردانه

 

عطر دیور هوم اسپرت مردانه

نسخه ای دیگر از سری ادکلن های دیور هوم است که فقط به منظور ایجاد حسی تازه و با طراوت برای شما دوستان ورزشکار در سال  2017 به صورت جهانی عرضه شده و قطعا یکی از بهترین عطرهای اسپرت مردانه به شمار میرود. طبع خنک و ترش به همراه ترکیبی از ترنج، لیمو ترش و گریپ فروت در هنگام تمرین انرژی مضاعفی را به شما القا می کند. دیور هوم اسپرت با افشانه فوق العاده پر قدرت خودش تنها به چهار تا پنج پاف اسپری احتیاج داره تا در کل طول روز همراهتون باشه.

 

عطر ورزشی اینوکتوس

ادكلن اينوكتوس يكي ديگر از شاهكارهاي برند پاكو رابان است كه در سال ٢٠١٠ به بازار آمد. اين عطر اسپرت مردانه با طبع خنك و تلخش نمادي براي شكست ناپذيري و قهرماني است و به همين سبب هم بطري اين محصول شبيه به يك كاپ قهرماني طراحي شده است و آن را به یکی از بهترین عطرهای اسپرت مردانه تبدیل کرده است. به محض لمس و اسپري كردن ادكلن اينوكتوس، تركيبي قدرتمند از نت هاي پرتقال ماندارين، تركيبات آبزي و چوب گاياك انرژي مضاعفي را برايتان به ارمغان آورده و شما را در ميدان مسابقه براي رسيدن به جايگاهي كه به آن تعلق داريد همراهي خواهد كرد.

 

ادکلن اسپرت لالیک وایت

ادكلن لاليك وايت انتخابي بسيار به صرفه براي بانوان و آقايان ورزشكاري است كه به دنبال رايحه اي خنك، تابستانه و مركباتي هستند. اين ادكلن اسپرت مردانه در سال ٢٠٠٨ و با قيمتي خارق العاده و حجم ١٢٥ ميلي ليتر وارد بازار شد و از همان سال فروشي باور نكردني را در بازار جهاني به دست آورد. تركيب ترنج و هل در قلب اين رايحه انرژي مضاعفي را بعد از يك ورزش پر فشار را برايتان به ارمغان مي آورد. و آن را به یکی از بهترین عطرهای اسپرت مردانه تبدیل کرده است.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
3.9/5 - (11 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

6 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات