چربی سوز SUPER HD کمپانی سلوکور
4.3

چربی سوز SUPER HD کمپانی سلوکور

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 8 می 15
  • محمدرضا امیدی
  • 5,549 بازدید
  • 1 دیدگاه

نگاهی‌ دقیق به افزایش وزن و چاقی
افزایش وزن یکی‌ از مهم‌ترین مشکلاتی است که در دنیای امروزی باعث سرگردانی و مشکلات فراوانی‌ برای مردم شده است.با وجود اینکه امروزه منابع غذایی سالم، تجهیزات ورزشی مناسب و دانش کافی‌ در زمینه تغذیه و تمرین به وفور یافت میشود ولی‌ باز هم در اکثر جوامع و کشور‌ها مشکل چاقی همچنان در حال افزایش است.به علاوه بسیاری از ما می‌خواهیم که وزن مطلوبی داشته باشیم.علی‌‌رغم وجود این میل در ما ولی‌ راه‌های ممکن برای لاغری انگار غیر ممکن به نظر میرسند.تقریبا امروزه هر کسی‌ یک رژیم غذایی را امتحان کرده است یا در حال امتحان کردن است.

چربی سوز SUPER HD کمپانی سلوکور,خرید چربی سوز SUPER HD کمپانی سلوکور,قیمت چربی سوز SUPER HD کمپانی سلوکور,فروشنده چربی سوز SUPER HD کمپانی سلوکور,چربی سوزی,مکملهای چربی سوز,بدنسازی,سلوکور,سلوکور,cellucor super hd,کپسول لاغری ,قرص چربی سوزی

اما تعداد بسیار کمی‌ از این افراد توانسته‌اند موفقیت خود را به طور مستمر ادامه دهند.ماندگاری کاهش وزن انگار همانند یک پازل میماند ؛ پازلی که بسیار سخت و پیچیده می‌باشد که فقط افراد کمی‌ موفق به حل کردن آن میباشند.قبل از اینکه بخواهیم وارد بحث کاهش وزن شویم بیایید با هم به یک سری از آمار‌ها نگاهی‌ بیندازیم.

آمار‌های مربوط به کاهش وزن و رژیم ها
* ۲۰ میلیارد دلار : آمریکایی‌‌ها هر ساله ۲۰ میلیارد دلار در زمینه کاهش وزن و رژیم‌ها هزینه میکنند که این هزینه‌ها شامل کتاب‌های مربوط به تندرستی، تهیه دارو‌های تجویز شده از طرف پزشک و جراحی‌های مربوط به کاهش وزن می‌باشد.
* ۱۰۸ میلیون : ۱۰۸ میلیون آمریکایی‌ هر ساله رژیم میگیرند.هر کدام از این افراد هر ساله تمام تلاش خود را میکنند تا دوباره رژیم‌های شکست خرده خود را دوباره شروع کنند.
* ۸۵% : ۸۵% افرادی که هزینه خود را صرف خرید محصولات کاهش وزن میکنند خانوم‌ها هستند.
در زیر تعدادی آمار‌ از مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ها مشاهده میفرمایید :
* ۳۵.۷۵% از بزرگسالان آمریکایی‌ دارای اضافه وزن هستند.

چربی سوز

چربی سوز SUPER HD کمپانی سلوکور,خرید چربی سوز SUPER HD کمپانی سلوکور,قیمت چربی سوز SUPER HD کمپانی سلوکور,فروشنده چربی سوز SUPER HD کمپانی سلوکور,چربی سوزی,مکملهای چربی سوز,بدنسازی,سلوکور,سلوکور,cellucor super hd,کپسول لاغری ,قرص چربی سوزی

قویترین چربی سوز حال حاضر و دارای عملکرد ۴ مرحله ایی جهت نابودی چربی ها می باشد.

به هر ماده ای که بتواند انرژی متابولیسم پایه بدن را افزایش دهد چربی سوز می گویند.چربی سوزها دارای انواع مختلفی هستند که در زیر به نام برخی از این دسته ها اشاره خواهد شد و در مورد چربی سوزهای ترموژنیک بیشتر صحبت خواهیم کرد.

  • ترموژنیک ها
  • بلوکه کننده ها
  • دفع کننده ها
  • آنابولیک ها
  • ترکیبات آلی اکتیو
  • چربی سوز های مفید

چربی سوزهای ترموژنیک

چربی سوزهای ترموژن به چربی سوزهایی اطلاق می شود که متابولیسم پایه را در بدن بالا برده و موجب افزایش سوخت و ساز در بدن می شوند و نتیجه این تاثیر نیز به صورت افزایش محسوس دمای بدن دیده می شود و افزایش دمای بدن نیز به نوبه خود به تشدید فرایند چربی سوزی کمک می کند.

از مهم ترین ترکیبات کلاسیک و شناخته شده در سطح جهان که به دسته ترکیبات چربی سوز و ترموژن تعلق داشت می توان به ECA اشاره کرد. در ترکیب این نمونه از سه ماده شناخته شده به نام های افدرین، کافئین و آسپرین استفاده می شد و به دلیل اینکه از چندی قبل، افدرین وارد لیست داروهای ممنوعه شد تولید این محصول نیز متوقف گردید. روزگاری که افدرین هنوز در فهرست داروهای ممنوعه وارد نشده بود و مکمل به شمار می رفت این ترکیب و این مکمل که با استفاده از آسپرین و کافئین به همراه افدرین نیز تولید می شود یکی از عالی ترین و با ارزش ترین نمونه چربی سوزهای ترموژن بود که تولید و عرضه و استفاده می شود.

امروزه چربی سوزهای ترموژن با استفاده از کافئین، Synephrine HCL ، Yohimbeو غیره تولید و عرضه می شود و وجود ماده ممنوعه افدرین در چربی سوزهای مجاز هرگز دیده نمی شود.

در این فروشگاه انواع مختلفی از چربی سوزها ارائه شده است و تلاش ما همواره این بوده است که با دادن اطلاعات کافی در مورد هر محصول شما را در انتخاب بهتر یاری کنیم.

کار آیی:

این محصول برای ورزشکاران و به عنوان عامل یاری دهنده در لاغری و فرم دهی عضلات توصیه می شود .

۱-    حاوی مواد چربی سوز – انرژی زا
۲-   
لاغر کننده
۳-   
فرم دهنده عضلات

رکیبات چربی سوز اچ دی سلوکور

Capsimax

به همراه عصاره چای سبز و سیاه فرموله شده است .مطالعات بالینی نشان از مهار اسید چرب(fAs)توسط این مواد ،حکایت میکند.این اسید چرب باعث کاهش تمرکز در بدن میشود.به علاوه این مواد به افزایش تولید حرارت و انرژی در بدن کمک می کنند.

رودیولا،آداپتوژن ( Rhodiol Adaptogen )

ترکیبی قوی و طبیعی برای بالا بردن انرژی روانی می باشد.استقامت و تمرکز را افزایش میدهد و اضطراب و استرس را کاهش میدهد.رودیول اثرات مثبتی بر تمرینات ورزشی دارد ومقاومت بدن را در تمرینات ورزشی سنگین افزایش میدهد.

پوست درخت یوهیمب آفریقایی

به عنوان یک مهار کننده عمل میکند.عصاره پوست درخت یوهیمب یک ترکیب است که سطح دوپامین را افزایش میدهد،باعث کاهش سروتونین میشود و از تجزیه نور اپی نفرین توسط مونو آمینو اسید آگونیست(MAOI) پیشگیری می کند.یوهیمب با تحریک سیستم عصبی منجر به تاثیر طولانی مدت آدرنالین در بدن میشود.آدرنالین باعث افزایش ضربان قلب در القای استرس ورزش میباشد که سبب داخل شدن چربی در واکنش های انرژی زا میشود.آدرنالین باعث به حد اکثر رسید خون،به عضلات وافزایش اکسیژن گیری توسط بدن میشود.

ان استیل ال تیروزین

نسبت به تیروزین ارزش زیستی بالاتری را دارد و با سرعت بیشتری جذب میشود .ان استیلال تیروزین باعث افزایش هورمون های آدرنالین،اپی نفرین و دوپامین میشود.

کافئین

یک محرک قوی روانی است.کافیین باعث تحریک سیستم عصبی مرکزی،دفع خستگی،افزایش هوشیارو و افزایش سطح انرژی میشود.

عصاره میوه AMLA

عصاره میوه آملا حاوی ترکیبات فعالیست که انرژی روحی و حافظه را افزایش میدهد .

عصاره گل قاصدک

یک دیورتیک طبیعی قوی است. علاوه بر تعداد زیادی از مزایای همه جانبه آن بربدن،قاصدک حاوی ترکیبات قدرتمندی به نام (Taraxastrol)میباشد که باعث افزایش بیش از حد دفع آب از بدن میشود.

عصاره گیاه EVODIAMINE

ذخیره چربی را محدود میکند با پشتیبانی از سوخت و ساز بدن انرژی سالم را در بدن افزایش میدهد به میزان قابل توجهی حرارت و دمای هسته ای بدن را در حالت استراحت(زمان غیر ورزش) افزایش میدهد.و از انواع مدر ها محسوب میشود.

ویتامین B3

به عنوان یکی از ویتامین های ب-کمپلکس ،نیاسین و یا اسید نیکوتین هم نام های دیگر آن میباشد. نیاسین قدرت عضله و عملکرد سیستم عصبی را تقویت میکند.نیاسین خستگی عضلانی را کاهش می دهد و عضلات را در به حد اکثر رسیدن توانشان یاری می کند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
4.3/5 - (3 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات