پمپ No Xplodeبا فرمول جدید
3.4

پمپ No Xplodeبا فرمول جدید

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 21 نوامبر 14
  • محمدرضا امیدی
  • 7,611 بازدید
  • 1 دیدگاه

پمپ انواکسپلود جدید بی اس ان ( NO Xplode 2014 New Formula ) از بهترین پمپ های ورزشکاران سرتاسر دنیا می باشد . مصرف کنندگان پمپ No Xplode نسخه جدید در سراسر زمان تمرین خود احساس خستگی و ضعف نخواهند داشت و انرژی لازم و کافی برای انجام تمرینات خود خواهند داشت . انرژی به دست آمده از پمپ BSN همانند انرژی آزاد شده توسط مواد منفجره می باشد واین انرژی بدنسازان و ورزشکاران را در سراسر تمرین سرحال و شاداب نگه می دارد .

برخی از ویژگی های پمپ No Xplode نسخه جدید : پمپ No Xplodeبا فرمول جدید,پمپ جدید اکس پلود,خرید پمپ اکسپلود بی اس ان,پمپ حرفه ای بدنسازی,بهترین پمپ بدنسازی,همه چیزدرباره پمپ No Xplode,پمپ No Xplode,خرید پمپ No Xplode,قیمت پمپ No Xplode شرکت بی اس ان,No Xplode]پمپ جدید بی اس ان,پمپ حرفه ای No Xplode,پمپ بدنسازی No Xplode,پمپ بدنسازی

  • مکملی فوق العاده استفاده قبل از تمرین
  • پمپاژ خونی فوق العاده در تامین انرژی و بالا بردن تمرکز ذهنی ورزشکاران
  • کارا برای انجام تمرینات سخت و طاقت فرسا
  • موثر در استقامت عضلات بدن

نکات مهم:
از استفاده بیش از یک پیمانه این محصول در یک وعده اجتناب کنید . برای جلوگیری از بی خوابی، 4 ساعت قبل از خواب این پمپ را مصرف نکنید . مصرف پمپ No Xplode همراه با غذا یا با معده پر ، ممکن است اثرات آن را کاهش دهد.بعضی از افراد اثرات این مکمل رادر فاصله 30 تا 45 دقیقه بعد از زمان مصرف متوجه می شوند.
هشدار :
این پمپ برای استفاده افراد زیر 18 سال در نظر گرفته نشده است . در استفاده  پمپ عضله No Xploede از دوز توصیه شده تجاوز نکنید. استفاده پمپ No Xplode کمپانی BSN را برای بیش از 8 هفته متوالی را فراموش کنید . دریافت رضایت یک پزشک دارای مجوز قبل از استفاده از این محصول، به خصوص اگر شما در حال مصرف دارو، بیماری ، زمان بارداری ، سالمندان و یا فکر کردن در مورد باردار شدن می باشید.را جدی بگیرید. این محصول و تمام مکمل های بدنسازی را از دسترس کودکان دور نگه دارید.
هشدار کافئین :
توجه داشته باشید که هر وعده این محصول حاوی کافئینی معادل کافئین سه فنجان قهوه است. کافئین بیش از اندازه ممکن است عصبانیت، تحریک پذیری ، بی خوابی ، و ضربان قلب نسبتاٌ بالا را برای شما ایجاد کند .اگر با مصرف این پمپ انواکسپلود دچار سرگیجه، سردرد شدید ، ضربان قلب خیلی بالا یا تنگی نفس شدید استفاده از این محصول را قطع کنید

شرکت تولید کننده : BSN آمریکا
وزن محصول : 0.55  کیلو گرم
قیمت: 2,100,000 ریال

برای خرید این محصول به فروشگاه سایت مراجعه کنید

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
3.4/5 - (9 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات