معرفی‌ و بررسی مکمل glycofuse از کمپانی گاسپاری
1

معرفی‌ و بررسی مکمل glycofuse از کمپانی گاسپاری

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 28 نوامبر 17
  • حسام رضائی
  • 2,068 بازدید
  • بدون دیدگاه

کمپانی‌های بسیار محدودی هستند که مکمل‌های کربوهیدراتی را درست میکنند احتمالا به این دلیل که اکثریت مردم اینگونه فکر میکنند که کربوهیدرات‌ها واقعا مضر هستند. اما به هر حال حقیقت این است که کربوهیدرات‌ها برای بهترین عملکرد در باشگاه ضروری هستند و همچنین برای بازیابی مجدد ذخایر گلیکوژن ضروری میباشند تا شما بتوانید با سختی بیشتری تمرین کرده و سریعتر بدن خود را ریکاوری کنید.اما کمپانی گاسپاری به اندازه کافی‌ هوشیار بود تا دریابد که نباید از بر اساس نظر منفی‌ یک سری افراد جامعه تولید یک مکمل را متوقف کند.در عوض آنها با محصول جدید خود به نام (Glycofuse) بدن سازان جدی و با دانش و حرفه‌ای را هدف قرار داده اند. (Glycofuse) یک مکمل پیشرفته کربوهیدراتی و الکترولیت می‌باشد که واقعا خاص و پیشگام می‌باشد.

بدنسازی مکملهای بدنسازی مکملهای قبل تمرین

مواد تشکیل دهنده (Glycofuse)

(Glycofuse) یک مکمل پیشرفته، نسبتا خاص و کربوهیدراتی است که برای ورزشکاران جدی و سخت کوش طراحی شده است. بخش عمده آن متشکل از دکسترین شاخه دار می‌باشد که یک کربوهیدرات پیچیده با اسمولاریته به شدت پایین می‌باشد و با اینکه از دستگاه گوارش به سرعت عبور می‌کند اما همچنان هضم آن کند می‌باشد تا بتواند یک انرژی پایدار را برای بدن مهیا کند.علاوه بر این مورد همچنین یک ترکیب الکترلیتی شامل کلسیم، منیزیوم و سدیم نیز در آن وجود دارد.

 

کارایی (Glycofuse)

بهترین مورد مصرف (Glycofuse) به عنوان یک مکمل کربوهیدراتی قبل از تمرین به منظور بارگیری کربوهیدرات می‌باشد.انجام این کار شما را مطمئن خواهد کرد که برای یک جلسه تمرینی پر فشار سطح گلیکوژن ماهیچه‌های شما در بیشترین حالت ممکن خود قرار می‌گیرد که همین امر باعث افزایش عملکرد شما در تمرین و بهبود کیفیت آن میشود. از آنجایی که این مکمل با سرعت بسیار زیادی از دستگاه گوارش عبور می‌کند احتمال ایجاد مشکلات معده و نفخ توسط آن بسیار پایین می‌باشد در حالی‌ که دیگر منابع کربوهیدراتی ممکن است چنین مشکلاتی را ایجاد کنند. (Glycofuse) همچنین یک گزینه بسیار عالی‌ برای افزایش وزن نیز می‌باشد. میتوانید آن را به یک پودر پروتئینی اضافه کرده و سپس قادر خواهید بود که برای خود یک نوشیدنی‌ پر کالری و با پروتین و کربوهیدرات بالا بدون ایجاد نفخ تهیه کنید.

 

مزایای (Glycofuse)

یک رژیم با کربوهیدرات پایین ممکن است شما را در کاهش وزن کمک کند و میتواند در مقاطعی از تمرینات به کار بیاید اما شما با پایبندی به یک رژیم با کربوهیدرات پایین نمیتوانید برنده عنوانی شوید. در اینجاست که محصولاتی نظیر (Glycofuse) وارد عمل میشوند. دکسترین شاخه دار از جنبه علمی‌ چیز جدیدی محسوب نمی‌شود. اما (Glycofuse) یکی‌ از معدود مکمل‌هایی می‌باشد که در فرمول خود از این کربوهیدرات خاص استفاده کرده است. همین نوآوری است که کمپانی گاسپاری را از دیگران متمایز می‌کند. علاوه بر آن دکسترین شاخه دار بیش از یک حیله تبلیغاتی می‌باشد و کاربرد آن در جهت افزایش عملکرد تمرینی ثابت شده است.

خاصیت عبور بسیار سریع از دستگاه گوارش یک خبر بسیار خوب برای کسانی‌ می‌باشد که نیازمند مصرف مقادیر زیادی از کربوهیدرات‌ها میباشند مخصوصا قبل از تمرین. هیچ چیز بدتر از ایجاد نفخ در طول جلسه تمرینی نمی‌باشد اما این مشکل با مکمل (Glycofuse) حل شده است. همچنین (Glycofuse) یک مکملی است که میتوانید در هر زمانی‌ از آن استفاده کنید.این مکمل برای مصرف در هر زمانی‌ که نیازمند یک منبع دیر هضم کربوهیدراتی برای تامین انرژی باشید بسیار مناسب می‌باشد.این آزاد سازی انرژی تدریجی‌ به این معنی‌ است که سطح انسولین ناگهان افزایش پیدا نخواهد کرد و هوس خوردن شیرینیجات در شما ایجاد نخواهد شد.

 

معایب (Glycofuse)

کمپانی گاسپاری مکمل (Glycofuse) را به عنوان محصولی برای قبل، حین و بعد از تمرین مناسب دانسته است. اگرچه بارگیری کربوهیدرات قبل از تمرین قطعا دارای مزایای زیادی می‌باشد اما در این تحلیل ما با مصرف آن در حین تمرین مخالف هستیم. اگرچه این مکمل به سرعت از دستگاه گوارش پاکسازی میشود اما همچنان که کربوهیدرات پیچیده دیر هضم محسوب میشود.این موضوع یعنی‌ اینکه مگر شما یک ورزشکار استقامتی باشید در غیر این صورت جلسه تمرینی شما آنقدری طولانی‌ نخواهد بود که بخواهید از مزایای دکسترین در طول تمرین بهره ببرید.

یک نکته شاید منفی‌ دیگر در مورد (Glycofuse) این است که این مکمل نسبتا دارای قیمت بالایی می‌باشد. قطعا مکمل‌های ارزان قیمت تری نیز وجود دارند که همین کار مشابه را انجام میدهند اما هیچ کدام دارای مزیت‌های برتر دکسترین مورد استفاده در (Glycofuse) را ندارند.

 

طعم و قدرت حلالیت (Glycofuse)

(Glycofuse) به راحتی‌ در آب حل میشود پس هیچگاه مشکل حلالیت ضعیف یا گوله شدن محتویات مکمل را نخواهید داشت. طعم آن بسیار عالی‌ می‌باشد و شبیه نوشیدنی‌‌های الکترولیت محبوب نظیر (Gatorade) می‌باشد که حاصل وجود سدیم در آن می‌باشد. در حال حاضر تنها دو طعم پرتغال انبه و توت فرنگی‌ کیوی از این مکمل وجود دارد. اگرچه هر دو طعم بسیار رضایت بخش هستند اما مورد دوم یک طعم بسیار خاصی‌ دارد که می‌توان آن را انتخاب کرد.

 

حکم در مورد (Glycofuse)

مکمل (Glycofuse) از کمپانی کاسپاری یک مکمل کربوهیدراتی بسیار تخصصی می‌باشد که برای بارگیری کربوهیدرات و تهیه یک ویت گینر بر اساس سلیقه خودتان یک گزینه بسیار عالی‌ می‌باشد. با مصرف این مکمل دیگر خبری از نفخ حاصل از مصرف کربوهیدرات‌ها وجود نخواهد داشت و اگر خواهان یک مکمل کربوهیدرات دیر هضمی هستید که سریع از دستگاه گوارش پاکسازی میشود هیچ مکملی نمی‌تواند (Glycofuse) را شکست دهد. اما به یاد داشته باشید که برای چنین کیفیتی هزینه نسبتا بالایی را نیز باید بپردازید. برای ورزشکاران و بدن سازان بسیار جدی و سخت کوش ترکیب این محصول همراه ویتارگو میتواند چنان ترکیب کربوهیدراتی را به ارمغان آورد که دیگر منابع کربوهیدراتی در کنار آن ناکارامد محسوب خواهند شد.

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
1/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات