قهرمان اندو رابرت ویلموت در مورد فرار از جنگ داخلی لیبریا و مهاجرت به آمریکا صحبت کرد.
0.0

قهرمان اندو رابرت ویلموت در مورد فرار از جنگ داخلی لیبریا و مهاجرت به آمریکا صحبت کرد.

  • اخبار بدنسازی
  • 15 ژانویه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 124 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : به گفته قهرمان اندو رابرت ویلموت در دوران کودکی از یک منطقه جنگ وارد منطقه جنگ دیگری شده بود! قهرمان اندو دوران کودکی خود را این گونه توصیف کرد : در آمریکا مشکلات و سختی ها هر روز کمین کرده بودند. قهرمان اندو بدنسازی است که گذشته تاریک و دشواری داشته است. وی به دلیل خطرات جنگ داخلی لیبریا در کودکی، مجبور شد به آمریکا مهاجرت کند. قهرمان اندو رابرت ویلموت معتقد بود که در آمریکا موفقیت بزرگ کسب می کند تا دوستان و خانواده خود را خوشحال کند. در عوض با مشکلات زیادی روبه رو شد.

 

اخیرا ویلموت در مورد مشکلات خود در آمریکا صحبت کرد. قهرمان اندو برای تبدیل شدن به یک بدنساز حرفه ای مسیر طولانی و سخت را طی کرده است. وی حتی زندگی کردن در زندان را تجربه کرده است. اما قبل از حکم زندان، وی با مشکلات باورنکردنی مبارزه کرده است.

رابرت ویلموت در لیبریا به دنیا آمد همان موقع جنگ داخلی لیبریا آغاز شد. آنقدر جنگ خشونت آمیز بود که پدربزرگ قهرمان اندو مجبور شد که خانواده خود را برای در امان ماند از جنگ به آمریکا بفرستد.

آنچه قهرمان اندو رابرت ویلموت در آمریکا یافت مجموعه جدیدی از مشکلات بود. وی در بروکلین نیویورک دوران کودکی خود را سپری کرد. خانواده قهرمان اندو مجبور شدند برای زنده ماندن و یادگیری فرهنگ آمریکا هر روز با مشکلات مبارزه کنند. وی در حالی که اهل آفریقا بود، با تعصبی روبه رو شد که سعی داشت مانع پیشرفت رابرت ویلموت بشود.

 

قهرمان اندو رابرت ویلموت

قهرمان اندو رابرت ویلموت

وی بروکلین را در دوران کودکی خود به عنوان یک منطقه جنگ دیگر توصیف می کند. به نظر می رسد که قهرمان اندو منطقه جنگ لیبریا را ترک کرده تا با مشکلات بروکلین مبارزه کند. لباس های وی از کسیه زباله تهیه شده بودند و از کلیسا کمک های مالی دریافت می کردند. قهرمان اندو برای آنچه که پوشیده بود مورد آزار و اذیت قرار می گرفت. وی حتی به دلیل لباس پوشیدن مانند خلافکار ها مورد آزار و تهدید قرار می گرفت. اما رابرت ویلموت تسلیم نشد.

 

وی برای کمک به تامین هزینه های زندگی خانواده خود مجبور به یافتن شغل شد. قهرمان اندو بالاخره توانست در یک فست فود مشغول به کار کردن بشود. او مجبور بود کنار درس خواندن به طور تمام وقت کار کند. سرانجام اولین فیش حقوقی خود را به از مدت ها دریافت کرد. اما قبل از اینکه قهرمان اندو رابرت ویلموت بتواند فیش حقوقی خود را نقد کند توسط ماموران پلیس در خیابان دستگیر شد. وی به دلیل حمل ماری جوانا دستگیر شد. در حالی که قهرمان اندو تا به حال ماری جوانا ندیده بود. ماموران پلیس یک کیسه بزرگ ماری جوانا در کت قهرمان اندو قرار دادند و او را دستگیر کردند.

 

سرانجام قهرمان اندو به دلیل کمبود شواهد آزاد شد. اما با بیرون آمدن از زندان فیش حقوقی و لباس هایش از بین رفته بودند. همچنین وی کار خود را نیز از دست داد. در همین جا بود که قهرمان اندو تصمیم غلط گرفت. وی با خود گفت حال که به هیچ دلیلی من را زندانی کرده اند شاید بهتر باشد هزینه های زندگی خود را از راه خرید و فروش مواد تامین کنم. اینجا بود که دوران تاریک زندگی قهرمان اندو در شهر نیویورک آغاز شد. راهی که نهایتا باعث شد گلوله ای به پای وی اصابت کند و برای بار دوم دستگیر شود.

وی در زندان با حرفه بدنسازی آشنا شد و تصمیم گرفت این مسیر را طی کند. بعد از 13 سال در آمریکا بالاخره اولین فیش حقوقی خود را نقد کرد. حال رابرت ویلموت تمام وقت خود را به بدنسازی و بوکس اختصاص داده است.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات