درخشش نمایندگان ایران با 7 طلا و نقره و برنز در مسترالمپیای روسیه
0.0

درخشش نمایندگان ایران با 7 طلا و نقره و برنز در مسترالمپیای روسیه

  • اخبار بدنسازی
  • 7 دسامبر 15
  • محمدرضا امیدی
  • 730 بازدید
  • بدون دیدگاه

پرونده تیم منتخب استان تهران اعزامی به مسابقات مستر المپیای روسیه با 4 طلا،2 نقره، یک برنز، 2 مقام چهارمی و2 عنوان پنجمی بسته شد، ضمن اینکه اورالی این رقابتها هم به بابک اکبرنیا رسید.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رقابتهای مستر المپیای روسیه در حالی شب گذشته به پایان رسید که استیج مسکو به محل هنرنمایی نمایندگان کشورمان تبدیل شده بود.

در این رقابتها که با حضور دکتر رافائل سانتونخا، رییس جهانی فدراسیون بدنسازی برگزار شد، برای تیم منتخب تهران محسن زارع بیگی در وزن هفتاد و پنج کیلو گرم، بابک اکبرنیا در وزن منهای 85 کیلو گرم، خلیل اسدی در دسته نود و پنج و صد کیلو گرم و مجتبی نوترکی در سنگین وزن به نشان طلا دست یافتند.
مرتضی اویسی پاک نیت در وزنی که خلیل اسدی طلا گرفت، نشان نقره را به گردن آویخت، آیت نجد باقری و یاسین امانی پور نیز به ترتیب عناوین چهارم و پنجم این وزن را به خود اختصاص دادند. محسن بختیاری در وزن هشتاد و پنج چهارم شد و مهدی پیرسراندیب در وزن نود کیلو گرم هم به مقام پنجم دست یافت.

گفتنی است مقام اورالی این دوره از رقابتها هم به بابک اکبرنیا رسید. اکبرنیا با این عنوان به جمع حرفه ای های بدنسازی وارد شد.

در رشته فیزیک هم تیم منتخب تهران سه نماینده داشت که حاصل تلاش آنها دو نشان نقره و برنز بود. علی آقابیگلو در دسته قدی آخر به نشان نقره دست یافت و آرش فیاضی گردن آویز برنز را به از آن خود کرد.

هدایت تیم اعزامی را رضا سلطانی، مدیر تیم های ملی و نایب رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران برعهده داشت.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات