خود ارضایی در بانوان و تاثیر بر عملکرد ورزشی!
4.6

خود ارضایی در بانوان و تاثیر بر عملکرد ورزشی!

  • بدنسازی بانوان
  • 19 می 19
  • محمدرضا امیدی
  • 4,703 بازدید
  • 9 دیدگاه

خود ارضایی در بانوان بر عملکرد ورزشی آنان موثر است؟! در ابتدا خاطر نشان شویم که این مقاله از لحاظ فیزیکی مورد برسی قرار گرفته است و جنبه روحی روانی در آن ملاک نیست.
اعتقاد بر این است که رابطه جنسی‌ و خود ارضایی مستقیما روی عملکرد ورزشی تاثیر گذار است و بسیاری فکر میکنند که باعث اختلال در عملکرد شما میشود. اما ما در واقع تحقیقاتی‌ را دیده ایم که چیزی خلاف این موضوع می‌گویند. این تحقیقات نشان دهنده این هستند که خود ارضایی و رابطه جنسی‌ برای زنان میتواند در عملکرد آنها در باشگاه تاثیر مثبتی داشته باشد. به همین دلیل، ما در این مقاله به سردرگمی شما پایان میدهیم و در پایان این مقاله یک پاسخ قاطع دریافت خواهید کرد.

 

خود ارضایی، رابطه جنسی‌ و عملکرد ورزشی

 

افزایش اعتماد به نفس : یک رابطه مستقیم بین اعتماد به نفس و عملکرد ورزشی وجود دارد. کاملا واضح است که داشتن اعتماد به نفس در باشگاه میتواند منجر به لیفت کردن وزنه‌های بیشتر و تمرین سخت تر شود. منظورم این است که مثلا فرض کنید در حال حرکت به سمت جایگاه اسکات هستید در حالی‌ که فکر می‌کنید نمیتوانید رکورد شخصی‌ خود را بهبود دهید.

در این حالت به احتمال زیاد نمیتوانید این کار را انجام دهید. تحقیقات ثابت کرده‌اند که خود ارضایی و رابطه جنسی‌ میتواند باعث افزایش اعتماد به نفس شما شود.

 

رابطه ی جنسی بالای ورزشکاران المپیکی 

اگر شما هم از اخبار روز آگاه باشید، احتمالا میدانید که ورزشکاران المپیکی نیز روابط جنسی‌ بسیار زیادی در طول این مسابقات دارند. این را به یاد داشته باشید که این افراد از لحاظ سطح عملکرد ورزشی دارای بالا‌ترین رتبه در میان جمعیت کره زمین هستند و آنها هر ساله رکورد‌های خود را میشکنند با وجود اینکه روابط جنسی‌ زیادی هم دارند.

بیائید از یک منظر دیگر به این موضوع نگاه کنیم. اعتقاد بر این است که هر ورزشکار در المپیک ریو ۲۰۱۶ از ۴۲ کاندوم استفاده کرده است، توجه کنید هر ورزشکار! پس اگر آنها میتوانند با انجام روابط جنسی‌ زیاد بهترین عملکرد را هم ارائه دهند، پس قطعا شما هم میتوانید قبل از یک جلسه تمرینی معمولی‌ رابطه جنسی‌ داشته باشید.

 

زنان میتوانند در مدت زمان بیشتر و سخت تر تمرین کنند

این یک حقیقت است و ما در قسمت زیر آن را توضیح خواهیم داد …

زنان از پدیده ای به نام ریکاوری پس از ارگاسم به اندازه مردان تحت تاثیر منفی‌ قرار نمیگیرند. به همین دلیل است که زنان میتوانند حتی پس ارضای مرد، چندین ارگاسم دیگر هم داشته باشند. اگر یک مرد هستید نیازی به حسادت نیست. دانش در این مورد حمایت کننده این مورد است، به علاوه به ندرت پیش میاید مردی بتواند ۳ مرتبه پشت سر هم به ارگاسم برسد!

اما چرا؟ زیرا بدن زنان پس از رابطه جنسی‌ مقدار بسیار کمتری پرولاکتین آزاد می‌کند. اگر نمیدانید پرولاکتین چیست، پس باید گفت که پرولاکتین تعیین کننده سطح خستگی‌ شما می‌باشد. از آنجا که زنان پس از رابطه جنسی‌ به اندازه مردان خسته نمیشوند، پس بانوان میتوانند پس از رابطه خود از یک جلسه تمرینی لذت ببرند و عملکرد خوبی‌ نیز داشته باشند.

 

جمع بندی خود ارضایی در بانوان

رابطه جنسی‌ و خود ارضایی باعث بهبود عملکرد ورزشی بانوان میشود و تاکنون اسیت فیزیکی برای این امر گزارش نشده است.

در یک تحقیق انجام شده توسط (Frontiers in Physiology) نشان داده شده است که رابطه جنسی‌ میتواند باعث بهبود عملکرد ورزشی زنان شود، البته مادامی که رابطه جنسی‌ حداقل ۱۰ ساعت قبل از جلسه تمرینی انجام شده باشد. در همان تحقیق بیان شده است که شما حتی تا ۲ ساعت قبل از تمرین نیز میتوانید رابطه جنسی‌ داشته باشید و همان تاثیر مثبت را در افزایش سطح عملکرد ورزشی خود تجربه کنید. به همین دلیل، ما به طور قطع میتونیم بگوییم که رابطه جنسی‌ و خود ارضایی برای زنان بسیار مفید می‌باشد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
4.6/5 - (12 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

9 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات