جان میدوز اخیرا بزرگترین ضعف ویلیام بوناک را مورد بررسی قرار داده است!
0.0

جان میدوز اخیرا بزرگترین ضعف ویلیام بوناک را مورد بررسی قرار داده است!

  • اخبار بدنسازی
  • 7 مارس 21
  • محمدرضا امیدی
  • 203 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : در آخرین مصاحبه رسانه GI، جان میدوز بزرگترین ضعف ویلیام بوناک را مورد بررسی قرار داده است. ویلیام بوناک سال هاست که در مسابقات مسترالمپیا در 5 نفر اول قرار دارد. وی فیزیک خود را سال به سال تقویت می کند اما تا کنون موفق نشده است تا مقام قهرمانی را کسب کند. در آخرین مصاحبه رسانه GI،  جان میدوز بزرگترین ضعف ویلیام بوناک را بررسی می کند.

وقتی به فیزیک فوق العاده ویلیام بوناک نگاه می کنید، خیلی دشوار است که نکات ضعف وی را شناسایی کنید. وی با تمرینات خود سال به سال بهتر عمل می کند و طرفداران زیادی معتقد هستند که وی بالاخره عنوان قهرمانی را کسب می کند و به همین دلیل است بوناک سال ها در 5 نفر اول مسابقات قرار می گیرد.

 

اما همان طور که گفته شد تا کنون نتوانسته است مقام قهرمانی را کسب کند. نزدیک ترین مقام وی به قهرمانی، مسترالمپیا 2019 بود که توانست مقام دوم را کسب کند. به همین دلیل در مصاحبه رسانه GI، با مربی حرفه ای بدنسازی جان میدوز در مورد بزرگترین ضعف ویلیام بوناک صحبت شد. در حالی که جان میدوز وارد جزئیات نشد اما به نکات ضعف بوناک اشاره کرد. جان میدوز معتقد است که یکی از دلایلی که ویلیام بوناک نتوانست مقام بهتری در مسترالمپیا 2020 کسب کند به دلیل فیزیک ضعیف پا وی می باشد.

 

همچنین جان میدوز توضیح می دهد که حتی با تمرینات حداکثر، ساختار ژنتیکی ویلیام بوناک نمی تواند با ژنتیک بیگ رامی و یا برندون کوری رقابت کند. به عبارتی دیگر ژنتیک بوناک نمی تواند به سادگی با بدنسازان دیگر رقابت کند و در نهایت وی سال هاست که در مسابقات مستر المپیا مقام قهرمانی را کسب نکرده است.

بزرگترین ضعف ویلیام بوناک

البته به یاد داشته باشید که کسب مقام قهرمانی فقط به تلاش بدنسازان وابسته نیست. اگر اتفاقا سایر بدنسازان دیگر نتوانند فیزیک خود را به خوبی نشان دهند، این موضوع می تواند به نفع بدنساز دیگری باشد. دقیقا در مسترالمپیا 2017 و 2018 شاهد چنین موضوعی بودیم. بیگ رامی در مسترالمپیا 2017 مقام دوم را کسب کرد اما در مسابقات مسترالمپیا 2018 در مقام ششم قرار گرفت. هیچ بدنساز حرفه ای نمی خواهد برای کسب مقام قهرمانی، به شکست دیگران اعتماد کند. جان میدوز معتقد است که این تنها راه ویلیام بوناک است تا مقام قهرمانی را کسب کند. نکته جالب در مورد مسابقات بدنسازی این است که هر اتفاقی می تواند رخ دهد.

 

برخی از طرفداران معتقد بودند که شان کلاریدا هرگز قهرمان بخش 212 پوندی نمی شود اما وی بالاخره این عنوان را کسب کرد.

برخی دیگر معتقد بودند که برندون کوری نمی تواند قهرمان مسترالمپیا شود اما بالاخره وی در مسترالمپیا 2019 مقام قهرمانی را کسب کرد. همان طور که گفته شد پیش بینی نتایج مسابقات بدنسازی غیر ممکن می باشد.

 

ژنیتک همیشه در مسابقات بدنسازی نقش مهمی دارد. ژنتیک همان چیزی است که به فیل هیث کمک کرد تا برای هفت سال متوالی قهرمان مسترالمپیا بشود. اما به یاد داشته باشید که ژنتیک به تنهایی در مورد مقام قهرمانی تصمیم نمی گیرد. شاید با گذشت هر سال ویلیام بوناک نکات ضعف خود را تقویت کند و مانند بیگ رامی یک دفعه مقام قهرمانی مسترالمپیا را کسب کند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات