تگزاس تایتان گابریل پنا با زدن ددلیفت 481 کیلوگرمی رکورد غیر رسمی ددلیفت جهان را زد!
0.0

تگزاس تایتان گابریل پنا با زدن ددلیفت 481 کیلوگرمی رکورد غیر رسمی ددلیفت جهان را زد!

  • اخبار بدنسازی, پاورلیفتینگ
  • 17 ژانویه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 160 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : تگزاس تایتان گابریل پنا قدرت فوق العاده ای دارد و قطعا زدن ددلیفت سنگین بسیار دشوار است. بسیاری از ورزشکاران سمت زدن ددلیفت های سنگین نمی روند، مگر اینکه باید در مسابقات ددلیفت بزنند. از رابرت اوبرست ( فینالیست قوی ترین مردان 2013 و 2018 ) در مورد ددلیفت زدن بپرسید، متوجه خواهید شد که زدن ددلیفت با وزن سنگین کار هر کسی نیست.

تگزاس تایتان گابریل پنا

تگزاس تایتان گابریل پنا

اما وقتی نوبت به ددلیفت زدن می رسد، پاورلیفتر ها و مردان قوی همیشه در صحنه حضور دارند و خود را با زدن ددلیفت های سنگین به چالش می کشند. گابریل پنا همیشه سعی دارد قدرت و توانایی های خود را افزایش بدهد. وی همچنین اخیرا در مسابقات قوی ترین مردان 2020 نیز شرکت کرده بود. اکنون تگزاس تایتان گابریل پنا توانست با زدن ددلیفت اکسل بار 481 کیلوگرمی رکورد غیر رسمی جهان را بزند.

گابریل پنا پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت :

 

ددلیفت 481 کیلوگرم! فکر کنم این بالاترین رکورد غیر رسمی ددلیفت اکسل بار در جهان می باشد. بالاترین رکوردی که توانستم پیدا کنم برای جری پریچت است که توانست ددلیفت 477 کیلوگرمی را بزند و ویتاوتاس لالاس او نیز توانست در مسابقات آرنولد آسیا ددلیفت 480 کیلوگرمی را بزند. خیلی خوشحال هستم که توانستم رکوردی ثبت کنم. این تازه اول راه است.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات