آکیم ویلیامز : تعطیلی سالن های ورزشی اشتباه بود!
0.0

آکیم ویلیامز : تعطیلی سالن های ورزشی اشتباه بود!

  • اخبار بدنسازی
  • 19 آوریل 21
  • محمدرضا امیدی
  • 161 بازدید
  • بدون دیدگاه

آكیم ویلیامز در مورد ارزش مربیگری حضوری و خساراتی كه به دلیل تعطیلی سالن های ورزشی  صحبت می كند. آكیم ویلیامز یكی از معدود بدنسازانی بود كه سرانجام گرفتار COVID-19 شد. او بدون هیچ مشکلی بهبود یافت اما هنوز این واقعیت را تجربه می‌کند که این ویروس واقعاً چقدر مسری است. به دلیل همه گیری ویروس کرونا، قوانین و دستورالعمل های اجرایی در سال گذشته، بسیاری از مشاغل مجبور به تعطیلی شدند. این شامل سالن های ورزشی نیز می‌شود که در دنیای بدنسازی و تناسب اندام محل بحث و مجادله بوده است.

در این گزارش انحصاری، آکیم ویلیامز توضیح می‌دهد که چرا فکر می‌کند حتی پس از تجربه COVID-19 باید به باشگاه های ورزشی اجازه باز ماندن داده شود.

خسارت ناشی از تعطیلی سالن های ورزشی

تصمیم برای تعطیلی سالن های ورزشی در بسیاری از کشور ها با بحث و واکنش زیادی روبرو شده است. در حالی که بسیاری از دارندگان سالن های بدنسازی از این قوانین پیروی می کردند، گزارش هایی در مورد برخی از افراد وجود داشت که دستورات را نادیده می‌گرفتند و سالن های بدنسازی خود را باز نگه می‌داشتند. این مسئله حتی منجر به برخی اقدامات قانونی علیه این تجارت شد.

در حالی که به نظر می رسد سرانجام نوری در انتهای تونل وجود دارد (یعنی جای امیدواری هست)، هنوز هم برخی از ایالت‌ها هستند که سالن‌های ورزشی را بسته نگه می‌دارند. و حتی در ایالت هایی که سالن های ورزشی باز شده اند، به آن‌ها خسارات وارد شده است. این کار پس از ماه‌ها بسته ماندن انجام شده است. ما با آکیم ویلیامز راجع به نظر وی در مورد تعطیلی سالن های ورزشی در سراسر کشور صحبت کردیم.

 

باشگاه های بدنسازی باید باز شوند!

آکیم ویلیامز به عنوان یک بدنساز حرفه ای برای حرفه خود به باشگاه ها اعتماد می‌کند. بدون امکان استفاده از تجهیزات و فضای مناسب، او قادر به ساخت فیزیک لازم برای برنده شدن در مسابقات نیست. این وضعیتی است که همه بدنسازان رقابتی پس از تعطیلی ها به آن دچار شده اند.

آکیم ویلیامز معتقد است که نیازی به تعطیلی سالن های ورزشی نبود و او هنوز هم فکر می کند که باید تمام سالن های ورزشی را باز نگه دارند. البته او انتظار دارد قوانین و  مقرراتی برای ایمن سازی باشگاه ها وضع شود. وی معتقد است که شاید تجمع کمتر، استفاده از ماسک و نظافت دقیق روزانه کافی باشد تا در عین حال که باشگاه ها باز هستند ایمن نیز باشند.

در واقع، آكیم معتقد است كه حفظ فرم بدن به مبارزه با ویروس نیز كمك می كند. البته این نمی تواند شما را در برابر ویروس ایمن کند، اما سالم و متناسب بودن بدن مطمئناً باعث می‌شود علائم بدتر بیماری بروز نکنند. حداقل این چیزی است که آکیم معتقد است.

او با استفاده از تجربه خود به عنوان مثال معتقد است كه اگر همیشه بدنش روی فرم نباشد و از يك رژيم غذايي سخت و سالم استفاده نكند، بيماري بسيار زيادي خواهد داشت. در حقیقت، سالن های بدنسازی می توانند عامل کوچکی برای کمک به مبارزه با COVID-19 و کاهش بستری در بیمارستان ها باشند (برای کسانی که به طور منظم ورزش می کنند).

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات