بررسی ۹ مکمل از کمپانی معتبر Nutrex
3

بررسی ۹ مکمل از کمپانی معتبر Nutrex

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 16 ژوئن 18
  • حسام رضائی
  • 3,160 بازدید
  • 3 دیدگاه

Anabol-5

با مکمل‌های بدنسازی نظیر (Anabol-5) شما به راحتی‌ و با ایمنی کامل میتوانید رشد عضلات خود را وارد سطح جدیدی کنید. چه در عملکرد ورزشی و چه در عضله سازی دچار مشکل شده باشید این مکمل آنابولیک غیر استروییدی میتواند شما را کمک کند. صرف زمان، تعهد و سخت کوشی همگی‌ فاکتور‌های بسیار مهمی‌ در عضله سازی هستند. اما هنگامی که شما به حداکثر پتانسیل خود از لحاظ قدرت و استقامت برسید دیگر میدانید که زمان تقویت اساسی‌ بدن رسیده است. یک راه حل رایج برای عبور از این محدودیت‌ها مصرف استرویید‌های آنابولیک می‌باشد. اما علیرغم اینکه این دارو‌های غیر مجاز بسیار کارامد هستند میتوانند عوارض جانبی شدیدی را نیز در پی داشته باشند. اما مکمل (Anabol-5) را می‌توان یک جایگزین طبیعی دیانابول دانست که میتواند باعث افزایش قدرت، توان و عضله سازی شما شود.

 

مواد تشکیل دهنده (Anabol-5)

مکمل (Anabol-5) در یک بطری سیاه رنگ حاوی ۱۲۰ کپسول مایع عرضه شده است و فرمول تهیه آن کاملا طبیعی می‌باشد و میتواند عملکرد شما را در باشگاه به حداکثر میزان ممکن برساند. لیست مواد تشکیل دهنده آن به قرار زیر است :

  • Dicyclopentanone
  • 6-Keto-Diosgenin Acetate
  • 6-Keto-Diosgenin Propionate
  • 6-Keto-Diosgenin Cypionate
  • 6-Keto-Diosgenin Decanoate
  • 25-R-Spirostan-5a-diol-6-one-3-one-undecanoate
  • Rhapondicum Carthamoldes
  • Hecogenin Acetate

 

همانطور که می‌بینید مواد تشکیل دهنده این مکمل دارای اسامی دشوار و دهان پر کنی‌ هستند! اما همه این مواد برای اثر بخشی و قدرت مکمل (Anabol-5) ضروری هستند. برای مثال، تحقیقات نشان داده است که (Dicyclopentanone) میتواند باعث تقویت عضله سازی، افزایش وزن و افزایش سطح پروتئین در جریان خون و همچنین ماهیچه‌های اسکلتی شود. ماده مهم دیگر یعنی‌ (6-Keto-Diosgenin Acetate) می‌باشد که در دسته ساپوجنین قرار می‌گیرد. ساپوجنین‌ها ترکیبات طبیعی هستند که می‌توان آنها را در بسیاری از گیاهان نظیر تریبولوس ترستریس یافت کرد. مکمل (Anabol-5) از طریق تحریک سلول‌های لیدیگ در بیضه‌ها میتواند به تولید بیشتر تستوسترون و عضله سازی کمک کند. اما اینها همه مزیت‌های این مکمل نمیباشد. استات متصل به این ترکیب میتواند باعث افزایش حلالیت آن و افزایش سرعت جذب در جریان خون شود که نتیجه آن بهبود عملکرد ورزشی هم در بدنسازی و هم در دیگر رشته‌های ورزشی می‌باشد.

 

آیا مکمل (Anabol-5) واقعا کارامد است؟

اما چه نتایجی‌ را از مکمل (Anabol-5) باید انتظار داشته باشیم؟ هنگامی که مطابق با دستور عمل مصرف شود، مکمل (Anabol-5) میتواند یک عضله سازی قابل توجه برای شما به ارمغان آورد. از طریق ایجاد یک محیط آنابولیک در بدن، این مکمل طبیعی غیر استروییدی میتواند باعث افزایش سنتز پروتئین در عضلات شود. با توجه به قابلیت این مکمل در ایجاد یک محیط آنابولیسم و کاهش خستگی‌ عضلات، همچنین این مکمل قادر است باعث افزایش فشار تمرینی شما نیز شود. در واقع برای انجام تمرینات پر فشار این همان مکملی است که به آن نیاز دارید.

عمل آن روی سنتز پروتئین بدن به این معنی‌ می‌باشد که برای دریافت بهترین نتایج شما باید از یک رژیم غذایی با پروتئین بالا پیروی کنید و سپس شاهد افزایش حجم عضلات و همچنین افزایش سفتی و تراکم آنها نیز خواهید بود. این مکمل مناسب برای افرادی است که خواهان یک عضله سازی با کیفیت و تفکیک بالا هستند. اما به منظور دریافت حداکثر نتایج از این مکمل شما باید از دوز‌های مناسب آن آگاه باشید. برای دریافت بهترین نتایج، از (Anabol-5) دو بار در روز استفاده کنید. یک بار هنگام برخواستن از خواب صبحگاهی و یک بار هم بلافاصله بعد از اتمام تمرین. در روز‌های غیر تمرینی دوز دوم خود را قبل از خوابیدن مصرف کنید.

 

Niox

مکمل (Niox) از کمپانی (Nutrex) یک بهبود دهنده طبیعی سطح نیتریک اکسید می‌باشد. در واقع می‌توان آن را یک پمپ کامپلکس تلقی‌ کرد و مکملی است که شما میتوانید آن را قبل از تمرین مصرف کنید اما در واقع نمی‌توان واقعا آن را جز دسته مکمل‌های قبل از تمرین قلمداد کرد مگر اینکه بخواهید آن را یک مکمل قبل از تمرین بدون محرک بنامید. ما نیز در اینجا این مکمل را یک پمپ کامپلکس در نظر میگیریم.

اما مواد تشکیل دهنده مکمل (Niox) چه می‌باشد؟

در این مکمل ال آرژنین اتیل استر، گلیسرین، آگماتین سولفات و بتا آلانین وجود دارد. تمام این مواد باعث افزایش قطر و گشادی رگ‌های بدن میشوند و نتیجه این امر بهبود انتقال مواد غذایی به عضلات، افزایش جریان خون در عضلات و پاکسازی محصولات زاید و اسید لاکتیک ماهیچه ها می‌باشد. اثر خوشایند این محصول ایجاد یک دم عضلانی شدید حین تمرین می‌باشد که میتواند برای بسیاری از افراد حین گرفتن فیگور‌های مختلف خوشایند باشد. بنابراین این مکمل را می‌توان یک مکمل عالی‌ در دسته پمپ کامپلکس به حساب آورد و با در نظر گرفتن دیگر مکمل‌های موجود در این دسته می‌توان نمره ۸ از ۱۰ را بر اساس مواد تشکیل دهنده آن داد.

 

نحوه مصرف آن چگونه است؟

بر اساس مواردی که روی لیبل مکمل ذکر شده است شما در هر سروینگ ۳ عدد کپسول مایع دریافت خواهید کرد. بنابراین از این لحاظ نسبت به قرص‌های جامد این کپسول‌های مایع دارای سرعت جذب بیشتری در بدن خواهند بود. در روز‌های استراحت ۳ عدد کپسول را همراه با ۱۰ انس آب، ۳۰ دقیقه قبل از صبحانه مصرف کنید و همین فرایند را دوباره ۳۰ دقیقه قبل از شام انجام دهید. در روز‌های تمرینی نیز ۳ کپسول را ۳۰ دقیقه قبل از تمرین مصرف کنید. برای دریافت نتایج مطلوب به شکل روزانه از این مکمل استفاده کنید و همچنین همیشه آب رسانی کامل را به بدن انجام دهید زیرا به منظور ایجاد دم عضلانی مناسب هر سلول ماهیچه ای میبایست به خوبی‌ آب رسانی شده باشد.

 

چه انتظاری باید از این مکمل داشت؟

تنها هدف این مکمل ایجاد یک دم عضلانی شدید می‌باشد. برای دریافت نتایج بهتر میتوانید این مکمل را با یک مکمل قبل از تمرین دارای محرک استفاده کنید که میتواند یک ترکیب بسیار عالی‌ محسوب شود.

 

 Lipo-6 CLA

Nutrex Banner

بر اساس تحقیقات جدید کمپانی (Nutrex) آنها محصول جدید خود با نام (Lipo-6 CLA) را عرضه کرده‌اند. بر اساس ادعای کمپانی سازنده این مکمل میتواند به چربی‌ سوزی و افزایش حجم خالص عضلات بدن کمک کند.اگر این محصول هم چیزی مشابه محصول اصلی‌ این کمپانی یعنی‌ (Lipo-6) باشد که توانسته در سایت بادی بیلدینگ ۴ سال پیاپی به عنوان بهترین چربی‌ سوز معرفی‌ شود، پس می‌توان انتظار داشت که (Lipo-6 CLA) نیز محصولی جالب و کارامد باشد.

(CLA) چیست؟

مکمل (Lipo-6 CLA) تنها دارای یک ماده تشکیل دهنده می‌باشد و آن هم (conjugated linoleic acid) یا به اختصار همان (CLA) می‌باشد. (CLA) یک گروه از مواد شیمیایی یافت شده در اسید چرب لینولییک اسید می‌باشد و معمولا از آن برای درمان چاقی و ساخت توده عضلانی خالص استفاده میشود. یک تحقیق نشان داد که مصرف ۴.۲ گرم (CLA) به صورت روزانه به مدت ۴ هفته میتواند چربی‌‌های شکمی را کاهش دهد. یک تحقیق دیگر نیز نشان داد که مصرف ۰.۶ گرم (CLA) سه بار در روز به مدت ۱۲ هفته توانست در افراد فعال باعث کاهش چربی‌ بدن آنها شود.

برای درمان چاقی متخصصان پیشنهاد مصرف ۱.۸ گرم تا ۷ گرم به صورت روزانه را میدهند. اینطور که به نظر می‌رسد دوز‌های بیشتر از ۳.۴ گرم نمیتونند اثر بخشی بیشتری را ایجاد کنند. مکمل (Lipo-6 CLA) در هر سروینگ دارای ۱ گرم (CLA) می‌باشد. این میزان کمتر از مقدار استفاده شده در تحقیقات و کمی‌ کمتر از دوز پیشنهادی می‌باشد و به همین دلیل ممکن است برای اثر بخشی بیشتر نیاز به مصرف دوز‌های بیشتری باشد. اما همین دوز نیز میتواند اثرات مشابهی را ایجاد کند. هیچ عارضه جانبی برای (CLA) شناخته نشده است اما برخی‌ متخصصان اینطور اعلام داشته اند که مصرف (CLA) ممکن است باعث بدتر شدن بیماران دیابتی شود و همچنین در افرادی که دچار سندرم متابولیک هستند ممکن است مصرف آن باعث افزایش احتمال ابتلا به دیابت در آنها شود.

 

نحوه مصرف این مکمل چگونه است؟

بر اساس توصیه کمپانی (Nutrex) شما میبایست یک سافت ژل را در صبح و یک عدد را در بعدازظهر ترجیحا همراه یک وعده غذایی مصرف کنید. همچنین این کمپانی توصیه می‌کند برای دریافت بهترین نتایج میتوانید در کنار مصرف (Lipo-6 CLA) و انجام ورزش از مکمل (Lipo-6) نیز استفاده کنید.

 

این محصول چه تفاوتی‌ با دیگر محصولات خط تولید لیپو دارد؟

محققان کمپانی (Nutrex) محصولات چربی‌ سوزی مشابهی را تولید کرده‌اند که می‌توان به (Lipo-6) و (Lipo-6X) و (Lipo Unlimited) و (Lipo-6 CLA) اشاره کرد. هنگامی که یک مصرف کننده از این کمپانی پرسید که چه تفاوتی‌ بین این محصولات وجود دارد جواب آنها به شکل زیر بود :

تمام محصولات ما بر پایه فرمول (Lipo-6) کارامد هستند. اینکه کدام یک بهتر می‌باشد بر اساس سلیقه شخصی شما تعیین میشود. مکمل های (Lipo-6) و (Lipo-6X) تقریبا مشابه هم هستند اما تفاوت اصلی‌ آنها وجود کپسول چند فازی می‌باشد، به این شکل که در (Lipo-6X) مواد تشکیل دهنده هم به سرعت و هم با کندی در بدن آزاد میشوند اما در (Lipo-6) عملکرد کپسول مایع کاملا سریع می‌باشد. اما محصول (Lipo Unlimited) در نوع خود منحصر به فرد می‌باشد به این شکل که این محصول دارای موادی می‌باشد که میتواند باعث افزایش سطح دوپامین در بدن شود که نتیجه این امر ایجاد یک حس خوب و مثبت می‌باشد که این امر هنگام بودن در رژیم‌های محدود و کم کالری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد. “

اما مکمل (Lipo-6 CLA) از دیگر محصولات (Lipo-6) کاملا متمایز می‌باشد زیرا که طراحی آن به گونه ای بوده است که میبایست همراه با دیگر محصولات و انجام ورزش مصرف شود. این مکمل دارای دیگر مواد تشکیل دهنده موجود در دیگر مکمل‌های (Lipo-6) نمیباشد بنابراین خطر مصرف بیش از حد آن مواد در مصرف کنندگان وجود ندارد. مکمل (Lipo-6 CLA) توسط یک کمپانی معتبر ساخته شده است که قبلا نیز چندین محصول بسیار محبوب تولید کرده است. همچنین ماده تشکیل دهنده آن یعنی‌ (CLA) نیز به خوبی‌ روی آن تحقیقات صورت گرفته است و چربی‌ سوزی آن به اثبات رسیده است.

 

T-Up

nutrex t up banner

مکمل (T-Up) یک تقویت کننده سطح تستوسترون می‌باشد که بر اساس ادعا سازندگان آن میتواند باعث افزایش سطح تستوسترون تا ۴۲% در یک دوره ۱۲ روزه شود. مشخصا به واقعیت پیوستن این موضوع میتواند یک موفقیت بزرگ باشد. اما چگونه قرار است این اتفاق بیفتد؟ در اینجا به بررسی عمیق تر مکمل (T-Up) خواهیم پرداخت تا ببینیم میتواند این ادعا را به واقعیت تبدیل کند یا خیر.

 

مکمل (T-Up) چگونه عمل می‌کند؟

هنگامی که به مواد سازنده مکمل (T-Up) نگاهی‌ بیاندازیم میبینیم که چیدمان قرار گیری آن بسیار ساده می‌باشد. از طریق مصرف این مکمل شما ۲ میلی گرم ویتامین ب۶، ۴۰۰ میکروگرم فولیک اسید، ۶ میکروگرم ویتامین ب۱۲ و همچنین ۱۵ میلی گرم روی دریافت خواهید کرد. این ترکیبات در واقع همان ترکیب بسیار معروف مکمل (ZMA) را تشکیل میدهد که تنها یک ماده اضافه یعنی‌ فولیک اسید در کنار آن قرار می‌گیرد. (ZMA) نشان داده است که میتواند در افرادی که دچار کمبود سطح تستوسترون هستند به آنها کمک کند تا به شرایط نرمال بازگردند. همچنین این ترکیب برای بهبود خواب نیز بسیار موثر است و از آنجایی که خواب برای بهبود سطح طبیعی تستوسترون حیاتی می‌باشد از این جهت نیز میتوانید مزایای بسیار خوبی‌ را دریافت کنید.

مصرف (ZMA) همچنین ممکن است به طور طبیعی باعث تقویت سطح میل جنسی‌ نیز شود، بنابراین اگر در این ناحیه این دچار مشکل هستید، مصرف این مکمل ممکن است باعث بهبود وضعیت شما شود. همچنین این مکمل ممکن است بتواند باعث افزایش تعداد اسپرم در مردانی شود که در حال حاضر میزان سطح اسپرم آنها دچار کمبود است، بنابراین از این طریق میتواند کسانی‌ که دچار ناباروری هستند را کمک کند.

 

آیا مکمل (T-Up) دارای عوارض جانبی نیز می‌باشد؟

از آنجایی که این مکمل کاملا از مواد طبیعی در فرمول خود استفاده کرده است که شما میتوانید آنها را در مواد غذایی نیز یافت کنید بنابراین هیچگونه عارضه جانبی در پی نخواهد داشت. تنها عارضه آن ممکن است این باشد که تمایل شما به خواب طولانی تر بیشتر شود که در واقع چنین عارضه جانبی برای بسیاری از افراد امری مثبت و خوشایند نیز می‌باشد.

مزایای مکمل (T-Up) :

  • دارای ترکیبات مخصوص و پنهان نمیباشد که باعث میشود شما دقیقا بدانید در هر سروینگ چه میزان از هر کدام از ماده دریافت خواهید کرد
  • یک مکمل بسیار ساده و خالص بدون هیچ ماده پر کننده می‌باشد
  • قیمت آن معقول و اقتصادی می‌باشد

برای دریافت بهترین نتایج از مصرف (T-Up) شما میبایست ۴ عدد کپسول را یک بار در روز بین دو وعده غذایی خود مصرف کنید. نیازی نیست که این محصول را دقیقا قبل از خواب مصرف کنید، هر زمان از روز میتوانید آن را مصرف کنید. سازندگان این محصول پیشنهاد داده‌اند که برای دیدن نتایج مطلوب به مدت ۶۰ روز میبایست از این محصول استفاده شود.

 

Lipo-6 Carnitine

l6carnitine

(Lipo-6 Carnitine) به عنوان یک مکمل بدون محرک و راه حلی‌ برای چربی‌ سوزی و افزایش انرژی تبلیغ شده است. این مکمل که ساخته کمپانی (Nutrex) می‌باشد قدرتش بر پایه کارنیتین می‌باشد که آمینو اسیدی است که میتواند اسید‌های چرب را به میتوکندری منتقل کرده تا در آنجا به عنوان انرژی مورد استفاده قرار بگیرند. (Lipo-6 Carnitine) تقریبا یک مکمل جدید محسوب میشود که هنوز زود است کاملا در مورد اثر بخشی آن بحث شود اما مسائل زیادی وجود دارد که می‌توان میزان کارایی آن را مشخص کرد.

 

ماده اصلی‌ مکمل : کارنیتین

مکمل (Lipo-6 Carnitine) دارای ۱۴۹۰ میلی گرم ال کارنیتین تارتریت می‌باشد. انرژی برای کارکرد صحیح عضلات ضروری می‌باشد و برخی‌ سازندگان اینگونه پیشنهاد میدهند که مکمل کارنیتین میتواند فراتر از توانائی بدن باعث تقویت سطح انرژی به منظور چربی‌ سوزی شود. اما به هر حال تحقیقات بالینی در مورد اثبات کارایی کارنیتین دارای چند وجه می‌باشد. در یک تحقیق بعد از مصرف ۲ گرم کارنیتین توسط ۱۰ مرد سالم که یک سری تمرینات را نیز تکمیل کرده بودند همگی‌ آنها شاهد بهبود در سطح تستوسترون و کاهش آسیب عضلانی بودند اما در مورد کارنیتین اینطور به نظر می‌رسد که در زمان بعد از تمرین و حین ریکاوری مصرف آن کارامد تر است.

 

آیا مصرف (Lipo-6 Carnitine) ایمن می‌باشد؟

کارنیتین دارای عوارض جانبی اندک و خفیفی می‌باشد که ممکن است اکثرا شامل مشکلات گوارشی، سوزش معده و اسال باشد. (Lipo-6 Carnitine) یک مکمل بدون محرک می‌باشد که از جهت سلامتی‌ این خود یک مزیت بزرگ محسوب میشود و میتواند به راحتی‌ با دیگر مکمل ترکیب شود.

 

چگونه باید از (Lipo-6 Carnitine) استفاده کرد؟

(Lipo-6 Carnitine) در کپسول‌های مایع برای جذب سریع و نتایج سریعتر عرضه شده است. در روز‌های تمرینی ۲ عدد کپسول را ۳۰ دقیقه قبل از تمرین مصرف کنید. در روز‌های غیر تمرینی ۲ عدد کپسول را در بین وعده‌های غذایی در هر زمانی‌ که می‌خواهید مصرف کنید. بیشتر از ۲ کپسول در روز مصرف نکنید.

 

آیا باید از (Lipo-6 Carnitine) استفاده کرد؟

اگرچه تحقیقات در مورد کارنیتین امیدوار کننده هستند اما اینطور به نظر نمیرسد که قدرت کارنیتین همانند آن چیزی باشد که در تبلیغات آن مطرح میشود. اما اگر علاقمند هستید، مکمل (Lipo-6 Carnitine) یک محصول با کیفیت با قیمت مناسب می‌باشد که کاملا ایمن و دارای کمترین عوارض جانبی احتمالی‌ می‌باشد.

 

Lipo-6 Black

nutrex lipo 6 black hers 120 caps [2] 4150 p

بسیاری از افرادی که حق عضویت در یک باشگاه بدن سازی را پرداخت میکنند به دلیل چربی‌ سوزی و کاهش وزن می‌باشد. مهم‌ ترین دلیل اینکه باشگاه‌های بدن سازی دچار ریزش عضو میشوند این است که بسیاری از افراد نمیتوانند وزن کم کنند و در نهایت انگیزه خود را نیز از دست میدهند. برخی‌ از این افراد باشگاه یا مربی‌ خود را مقصر عدم راهنمایی صحیح آنها میدانند اما دلیل اصلی‌ شکست آنها میتواند داشتن یک رژیم غذایی بد باشد. بسیاری از افراد فکر میکنند که تنها تمرین کردن برای کاهش وزن آنها کافی‌ می‌باشد. اما این موضوع از واقعیت مطلب بسیار فاصله دارد. فرایند شروع کاهش وزن میتواند یکی‌ از سخت‌ ترین بخش‌ها باشد. در این مقطع مکمل هایی هستند که میتوانند به شما کمک کنند. مکمل‌های کاهش وزن یک دسته از مکمل‌ها هستند که بیشترین تحقیقات روی آنها صورت گرفته است.

 

مکمل (Lipo-6 Black)

برخی‌ از مردم گمان میکنند که قرص‌های کاهش وزن برای سلامتی‌ آنها مضر می‌باشد. البته این موضوع در ابتدای کار که این مکمل‌ها وارد بازار شدند صحیح می‌باشد. اما این مشکل بعد از وضع قوانین سختگیرانه تصحیح شد. اکنون اکثر محصولات موجود به خوبی‌ روی آنها تحقیق صورت گرفته است و تست شده‌اند.

مکمل (Lipo-6 Black) یک فرمول قدرتمند برای کاهش وزن می‌باشد. این مکمل برای افراد فعالی‌ طراحی شده است که در مسیر خود نیازمند یک کمک قوی در جهت کاهش وزن سریعتر خود هستند. در حقیقت این نوشته روی محصول که ذکر کرده است “ تنها یک قرص در روز مصرف شود “ ، خود نشان دهنده قدرت این می‌باشد.

 

نحوه مصرف این مکمل

این مکمل چربی‌ سوز ترموژنیک را بلافاصله بعد از برخواستن از خواب، حدود ۳۰-۴۵ دقیقه قبل از صرف صبحانه مصرف کنید. با انجام این کار شما از همان ابتدای روز میتوانید سرعت متابولیسم و چربی‌ سوزی خود را برای ادامه روز بهبود بخشید. همچنین انجام این کار باعث میشود شما بتوانید راحت تر روی اشتهای خود و عادات غذایی کنترل داشته باشید. اگر نیاز به انرژی بیشتر حین تمرین دارید، میتوانید دوز دوم خود (نصف قرص) را قبل از تمرین مصرف کنید. مصرف یک چربی‌ سوز قبل از تمرین میتواند انرژی لازم بدن برای انجام یک تمرین سخت تر را فراهم کند. به علاوه در این مکمل دوز‌های کوچک از برخی‌ مواد خاص وجود دارد که میتوانند از چربی‌‌ها به عنوان منبع اصلی‌ سوخت تمرینات استفاده کنند.

 

مزایای  استفاده از (Lipo-6 Black)

بهبود متابولیسم :

مکمل (Lipo-6 Black) دارای دوز‌های استاندارد از (Advantra Z) می‌باشد که ثابت شده است میتواند باعث افزایش سرعت متابولیسم شود. چربی‌ سوز‌ها میتوانند باعث افزایش سرعت متابولیسم شوند بنابراین شما نه تنها در باشگاه بلکه هنگام استراحت نیز چربی‌ سوزی خواهید داشت. به منظور بهبود ترکیب بدنی خود بسیار ضروری است که شما سرعت فعالیت‌های متابولیکی بدن خود را سرعت بخشید. فرمول تهیه منحصر به فرد (Lipo-6 Black) شما را از طریق چندین گذرگاه فیزیولوژیکی قادر میسازد تا این فرایند را سرعت بیشتری بخشید.

 

افزایش هوشیاری ذهنی‌ :

یکی‌ دیگر از مزیت‌های این مکمل افزایش هوشیاری ذهنی‌ می‌باشد. این افزایش هوشیاری شما را قادر میسازد از تمرینات خود بیشترین بهره را ببرید و همچنین در طول روز کاملا تیز و فرز کارهای خود را انجام دهید. دلیل این موضوع وجود کافیین در کنار دیگر محرک‌ها در این مکمل می‌باشد. شما همچنین میتوانید از این چربی‌ سوز در روز‌های غیر تمرینی نیز استفاده کرده و همان نتایج مشابه در افزایش هوشیاری ذهنی‌ و تمرکز را مشاهده کنید. بهبود تمرکز ذهنی‌ حاصل از مصرف (Lipo-6 Black) به خوبی‌ مصرف یک مکمل قبل از تمرین می‌باشد. این مزیت میتواند شما از صرف هزینه اضافه برای خرید یک مکمل قبل از تمرین خلاص کند.

 

تامین انرژی پایدار :

چربی‌ سوز‌ها از طریق تجزیه سلول‌های چربی‌ عمل میکنند که یک فرایند ترموژنیک می‌باشد. این فرایند چربی‌ سوزی باعث آزاد سازی انرژی در بدن میشود که میتواند در فعالیت‌های بدنی مورد استفاده قرار بگیرد. هرچه میزان چربی‌ سوزی بدن شما بیشتر باشد به همان میزان انرژی بیشتر در طول روز خواهید داشت. کافی‌ است از یک چربی‌ سوز کارامد نظیر (Lipo-6 Black) که دارای کافیین نیز می‌باشد استفاده کنید و دیگر نگران کمبود انرژی در طول روز و در تمرینات خود نباشید. همچنین این مکمل را در روز‌های غیر تمرینی یا روز‌هایی که بسیار فعال خواهید بود نیز میتوانید مصرف کنید، مثلا در روز‌هایی که با دوستان خود می‌خواهید به اسکی بروید.

 

وجود آنتی اکسیدان‌ها :

چربی‌ سوز‌ها همچنین دارای مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان‌ها برای بهبود سلامت عمومی‌ بدن هستند. در این باره نباید غفلت کرد زیرا که در وهله اول سلامتی‌ شما از هر چیزی مهم تر است. همچنین اعتقاد بر این است که مواد آنتی اکسیدانی موجود در چربی‌ سوز‌ها میتواند به متابولیسم گلوکز و کاهش جذب کربوهیدرات‌ها کمک کند، بنابراین در این حالت احتمال افزایش سطح ناگهانی انسولین نیز کاهش پیدا می‌کند و خطر ابتدا به دیابت کم خواهد شد.

 

اکثر افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند برای رسیدن به این هدف به دنبال راحت‌ ترین راه میگردند، اگرچه مکمل (Lipo-6 Black) یک مکمل جادویی نمیباشد اما میتواند بسیار به شما کمک کند. این مکمل دارای مواد تشکیل دهنده کارامد در دوز‌های استاندارد و علمی‌ می‌باشد که میتواند نتایج دلخواه شما را به ارمغان آورد. کافی‌ است این مکمل را امتحان کنید و از تفاوت‌هایی که ایجاد می‌کند شگفت زده خواهید شد. اما به یاد داشته باشید که این فقط یک مکمل است. هیچگاه تمرین کردن را فراموش نکنید. این مکمل به تنهایی نمی‌تواند عمل کند.

 

BCAA DRIVE

BCAA Drive 1000mg 200 tabs Centro

مکمل (BCAA DRIVE) یک مکمل غذایی کامل از آمینو اسید‌های شاخه دار می‌باشد که با نسبت بندی ۲ : ۱ : ۱ عرضه شده است. این مکمل آمینو اسیدی به گونه ای طراحی شده است که بتواند باعث ایجاد حداکثر سنتز پروتئین و افزایش بیشترین توده عضلانی شود. آمینو اسید‌های لوسین، ایزولوسین و والین سه آمینو اسیدی هستند که به آنها آمینو اسید‌های شاخه دار گفته میشود. این آمینو اسید ها، جز آمینو اسید‌های ضروری طبقه بندی میشوند زیرا که عموما در عضلات متابولیزه میشوند و برای متابولیسم پروتئین در عضلات ضروری میباشند، زیرا که میتوانند باعث ایجاد یک محیط آنابولیسم برای ماهیچه‌ها شوند و از تجزیه آنها جلوگیری کنند.

مکمل (BCAA DRIVE) میتواند قبل و بعد از تمرین باعث تحریک سنتز پروتئین و بهبود حجم عضلانی و تطابق پذیری بهتر آنها به تمرینات شود. همچنین مکمل (BCAA DRIVE) میتواند از تجزیه عضلات حاصل از انجام تمرینات پر فشار جلوگیری کند و از شدت کاتابولیسم ایجاد شده بعد از تمرین بکاهد. این اثرات آنابولیک و ضد کاتابولیک در نهایت میتواند باعث ایجاد تعادل مثبت نیتروژن به نفع عضلات شود. مکمل (BCAA DRIVE) همچنین میتواند باعث افزایش سرعت بازیابی ذخایر گلیکوژن در بدن شود و همچنین ممکن است بتواند از میزان خستگی‌ حین تمرینات بکاهد و همچنین باعث افزایش کارایی و تعادل فعالیت‌های مغزی حین انجام فعالیت‌های ورزشی شود.

مزایای اصلی‌ مکمل (BCAA DRIVE) :

  • بهبود سنتز پروتئین
  • حفاظت از ماهیچه ها در برابر تجزیه شدن
  • ایجاد تعادل مثبت نیتروژن

مکمل (BCAA DRIVE) به خوبی‌ میتواند با کراتین نیز به صورت ترکیبی‌ مصرف شود، چه هدف شما عضله سازی باشد و چه جلوگیری از تجزیه عضلات و حتی بهبود عملکرد ورزشی. به منظور دستیابی به نتایج بهتر در مسابقات یا تمرینات با فشار بیشتر میتوانید (BCAA DRIVE) را با کافیین مصرف کنید .در روز‌های تمرینی ۵ قرص را ۳۰ دقیقه قبل از تمرین مصرف کنید و در روز‌های غیر تمرینی ۵ قرص را بین فواصل وعده‌های غذایی مصرف کنید.

 

Lipo-6 unlimited

lipo 6 unlimited nutrex

مکمل (Lipo-6 unlimited) یک محصول کاهش وزن برای مردان و زنان می‌باشد و اساسا به این دلیل نام آن (unlimited) گذاشته شده است که دارای هیچگونه محدودیتی نمیباشد. فرمول منحصر به فرد این مکمل نه تنها میتواند در چربی‌ سوزی به شکل نامحدودی عمل کند، بلکه میتواند به شکل بسیار قابل توجهی‌ باعث افزایش سطح انرژی و تمرکز نیز شود و به همین دلیل شما را قادر میسازد به شکل موفقی‌ به اهداف چربی‌ سوزی خود دست یابید.

 

مواد تشکیل دهنده فعال مکمل (Lipo-6 unlimited)

سینفرین اچ سی‌ ال : این ماده فعال موجود در مکمل (Lipo-6 unlimited) باعث تحریک گیرنده‌های بتا ۳ در بدن میشوند. وجود سینفرین در بدن نه تنها میتواند به بهبود متابولیسم و افزایش سطح انرژی بدن کمک کند بلکه میتواند باعث سرکوب اشتها نیز شود که همین امر میتواند شما را در پایبندی به رژیم‌های کم کالری کمک کند.

گوگولسترون : این ماده موجود در مکمل (Lipo-6 unlimited) باعث کاهش سطح کلسترل‌های بد در بدن میشود و همچنین میتواند باعث بهبود وضعیت هورمون‌های تیرویید و در نتیجه افزایش سرعت متابولیسم شود.

یوهیمبین اچ سی‌ ال : این ماده که از پوست درخت یوهیمبین گرفته میشود میتواند به خون رسانی کافی‌ به بافت‌های بدن کمک کند. همین امر باعث میشود که پس از مصرف یک وعده غذایی بعد از تمرین، این مواد مغذی به راحتی‌ به بافت‌های مختلف بدن منتقل شوند. بنابراین همین امر نشان میدهد که وجود این ماده در بدن میتواند برای تمام آن افرادی که تمرین منظم انجام میدهند بسیار مهم است.

کافیین آنهیدروس : این ماده موجود در مکمل (Lipo-6 unlimited) بسیار مفید است، زیرا که میتواند باعث افزایش سرعت متابولیسم و همچنین بهبود سطح انرژی و افزایش هوشیاری شود. اما از آنجایی که این مواد تمایل به خروج کلسیم از بدن دارند، بسیار پیشنهاد میشود که از یک مکمل کلسیم نیز استفاده کنید یا از غذا‌های سرشار از کلسیم هنگام مصرف این مکمل استفاده کنید.

بیوپرین : این ماده در واقع همان عصاره فلفل سیاه می‌باشد که نه تنها میتواند باعث تحریک متابولیسم و حفاظت از سلول‌های بدن شود، بلکه میتواند به عنوان یک آنتی اکسیدان نیز عمل کرده و از این طریق نیز به بهبود وضعیت متابولیسم کمک کند.

 

نحوه مصرف

سازندگان مکمل (Lipo-6 unlimited) طوری فرمول این محصول را تهیه کرده‌اند تا هر فرد بتواند از دوز‌های شخصی‌ خود بیشترین استفاده را ببرد. برای شروع یک فرد میتواند یک عدد کپسول را در اول صبح و یک عدد را در بعدازظهر مصرف کند. اما یک فرد بر اساس نیاز‌های خود همچنین میتواند در هر سروینگ ۲ عدد کپسول را مصرف کند. اما به هر حال به شدت پیشنهاد میشود که در یک روز بیش از ۴ کپسول را مصرف نکنید و از مصرف آنها حدود ۶ ساعت قبل از زمان خوابتان استفاده نکنید. مصرف این مکمل ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از هر وعده میتواند نتیجه بسیار خوبی‌ را برای شما به ارمغان آورد.

 

Lipo 6 Rx

نکات خلاصه در مورد این مکمل :

  • یک مکمل چربی‌ سوزی با اثر بخشی سریع
  • ترکیبی‌ از مواد تشکیل دهنده منحصر به فرد در فرمولاسیون آن
  • استفاده از کپسول‌های مایع
  • دوز‌های علمی‌ و استاندارد به منظور چربی‌ سوزی مناسب

در میان کمپانی‌های مکمل سازی، شرکت نوترکس قطعا توانسته بسیار اثر گذار باشد مخصوصا بعد از عرضه مکمل چربی‌ سوز بسیار موفق (Lipo 6 BLACK). کمپانی نوترکس تحقیقات وسیعی را انجام میدهد تا بتواند مکمل‌های چربی‌ سوزی خود را طوری تهیه کند که به واسطه فرمول منحصر به فرد اثر بخشی طولانی تری را داشته باشند. یکی‌ از آخرین محصولات آنها و در واقع یکی‌ از محصولات متعلق به خط تولید (Lipo 6) مکمل (Lipo 6 Rx) می‌باشد.

 

نکات برجسته در مورد (Lipo 6 Rx) :

  • دارای یک ترکیب جامع و کامل
  • دارای مواد تشکیل دهنده جدید و تائید شده
  • کمک به چربی‌ سوزی سریع
  • استفاده از کپسول‌های با کیفیت برای راحتی‌ مصرف
  • افزایش سطح انرژی و تمرکز

مواد تشکیل دهنده مکمل (Lipo 6 Rx) در هر دوز

اندازه هر سروینگ این مکمل ۱ عدد کپسول مایع می‌باشد که لیست مواد تشکیل دهنده آن به صورت زیر است :

  • Coleus Forskohlli- 6250mg
  • Coffee Arabica & Paullina Cupana (Caffeine)
  • Citrus aurantium (Oxedrine)- 3000mg
  • Theobrama Cacao Extract- 1500mg
  • Capsicum Annuum Powder- 5mg
  • L-Tyrosine- 110mg

 

مزایا و کارایی مکمل (Lipo 6 Rx)

مکمل (Lipo 6 Rx) دارای فرمولاسیون قدرتمندی می‌باشد که دارای ترکیبی‌ از مواد بهبود دهنده سطح انرژی و بهبود دهنده تمرکز به منظور کاهش وزن می‌باشد. چیزی که مکمل (Lipo 6 Rx) را از دیگر محصولات چربی‌ سوز جدا می‌کند وجود مواد منحصر به فردی می‌باشد که به آن افزوده شده است. اولین ماده (coleus forskohli) می‌باشد که میتواند باعث چربی‌ سوزی و افزایش سرعت متابولیسم شود. کمپانی نوترکس واقعا هنگامی که بحث در مورد پروفایل مواد تشکیل دهنده مکمل‌هایش در میان باشد تفکر زیادی را انجام میدهد. آنها در این مکمل تصمیم گرفتند از دو نوع کافیین استفاده کنند تا در سریعترین زمان ممکن مزایای کافیین در بدن بروز کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، آنها همچنین از ماده سیتروس آرانتیوم نیز استفاده کرده‌اند که ثابت کرده است میتواند باعث کاهش اشتها، بهبود چربی‌ سوزی و بهبود حرکات بدن شود. همچنین پایداری بیشتر انرژی در بدن نیز مهم است و بیائید ببینیم این مکمل چه موادی را برای این منظور مورد استفاده قرار داده است. در این مکمل یک ترموژنیک شناخته شده به نام کپسیوم آنوم افزوده شده است که میتواند اثرات چربی‌ سوزی را تقویت کند و این پتانسیل را دارد تا باعث افزایش میزان کالری سوزی در بدن شود که این خود بسیار مناسب می‌باشد. در آخر در این مکمل ال تیروزین را یافت می‌کنیم که یک آمینو اسید می‌باشد و میتواند باعث بهبود عملکرد شناختی‌ در فرد شود که این ویژگی‌ برای افرادی که تمرین میکنند و به دنبال کاهش وزن هستند بسیار حیاتی می‌باشد.

 

نکاتی‌ در مورد مکمل (Lipo 6 Rx)

بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که در این مکمل از انواع مختلفی‌ از محرک‌ها استفاده شده است. سازندگان این مکمل پیشنهاد مصرف یک کپسول در صبح و یک کپسول در بعدازظهر را داده‌اند و هنگام مصرف این مکمل بهتر است از دیگر منابع حاوی کافیین استفاده نکنید، اگر که دارای حساسیت نسبت به اثرات آن هستید. مکمل (Lipo 6 Rx) را همچنان می‌توان یک دارو به حساب آورد و همانند اکثر دارو‌ها اگر در بلند مدت مصرف شود میتواند عوارض جانبی خفیفی را داشته باشد.

(Lipo 6 Rx) یک چربی‌ سوز منحصر به فرد می‌باشد که ارزش توجه را دارد و میتواند به افرادی که خواهان کاهش وزن هستند در کنار انجام تمرینات مناسب و رژیم غذایی کارامد به آنها کمک زیادی را کند. در مجموع این مکمل را بسیار مناسب ارزیابی می‌کنیم و مصرف کنندگان آن علاوه بر افزایش سطح انرژی و هوشیاری ذهنی‌ میتوانند افزایش تمرکز و سرکوب اشتها را نیز تجربه کنند.

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
3/5 - (2 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

3 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات