بررسی ۵ مکمل جدید کمپانی MHP
0.0

بررسی ۵ مکمل جدید کمپانی MHP

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 5 ژوئن 18
  • حسام رضائی
  • 7,513 بازدید
  • 1 دیدگاه

BCAA XL

هنگامی که بحث مواد غذایی که میتونند باعث تحریک عضلات به رشد شوند مطرح باشد، سه آمینو اسید شاخه دار (لوسین، ایزولوسین و والین) جایگاه ویژه ای دارند. در تحقیقات جذابی که اخیرا انجام شده است مشخص شد که لوسین آنابولیک‌ ترین آمینو اسید میان آمینو اسید‌های شاخه دار می‌باشد و دارای یک قابلیت منحصر به فرد در بهبود رشد عضلات و ترمیم آنها و همچنین بهبود چری سوزی دارد. بر اساس آخرین تحقیقات روی متابولیسم لوسین و عضله سازی، کمپانی (MHP) مکمل (BCAA XL) را تولید کرده است که تا کنون پیشرفته‌ ترین فرمول آمینو اسیدی می‌باشد که ساخته شده است و همچنین دارای بیشترین درصد لوسین می‌باشد. در مکمل (BCAA XL) نسبت بندی سه آمینو اسید شاخه دار به شکل ۱۰ : ۱ : ۱ می‌باشد که در واقع میزان لوسین موجود در آن ۱۰ برابر بیشتر از ایزولوسین و والین می‌باشد.

در حالی‌ که فرمول قدرتمند (BCAA XL) سرشار از لوسین می‌باشد دیگر مکمل‌های آمینو اسیدی تولید شده معمولا دارای نسبت خفیف ۲ : ۱ : ۱ میباشند. به علاوه بسیاری از مکمل‌های آمینو اسیدی دیگر دارای دوز‌های با کارایی کمتر یا شامل دیگر مواد اضافه شده هستند تا حجم محصول را افزایش داده و قیمت آن بالاتر برود. مشخصا این موارد چیزهایی نیستند که شما خواهان آنها باشید. پس وقت خود را تلف نکنید و از فرمول قدرتمند و بسیار آنابولیک (BCAA XL) که سرشار از لوسین می‌باشد برای دسترسی‌ به اهداف خود استفاده کنید.

این مکمل را میتوانید در هر زمانی‌ مصرف کنید! آمینو اسید‌های شاخه دار معمولا قبل و بعد از تمرین مصرف میشوند، اما تحقیقات نشان داده‌اند که مصرف چندین وعده سرشار از آمینو اسید‌های شاخه دار میتواند برای افزایش حداکثری رشد عضلات ضروری باشد. شما میتوانید از مکمل (BCAA XL) در وعده‌های قبل و بعد از تمرین، همراه میان وعده یا وعده‌های اصلی‌ خود (مخصوصا زمانی‌ که این وعده‌ها کمبود پروتئین دارند) یا حتی حین تمرین از آن استفاده کنید!

 

Super Fat Burner plus

super fat burner

مکمل (Super Fat Burner plus) همانطور که از نام آن مشخص است یک چربی‌ سوز می‌باشد. این مکمل کاملا قدرتمند می‌باشد و دارای مواد تشکیل دهنده گوناگونی می‌باشد که هر کدام از آنها به شکل جداگانه ای به منظور بهبود خواص چربی‌ سوزیتشان طراحی شده‌اند. با در نظر گرفتن این موضوع لازم به ذکر است که این مکمل یک محصول ارگانیک می‌باشد که کاملا بی‌ ضرر می‌باشد. حقیقت این است که روش زندگی‌ ما کاملا مضر و مخاطره آمیز است. ما به دلیل مصرف مواد غذایی مضر و دیگر ترکیبات مصنوعی نمیتوانیم یک تغذیه سالم و مناسب داشته باشیم. زندگی‌ ما اغلب سرشار از استرس است که دلیل آن هم برنامه شلوغ کاری و مشکلات مالی‌ زیاد می‌باشد که همگی‌ آنها باعث میشوند زمان کافی‌ را برای فعال بودن و تمرین کردن نداشته باشیم. این امر میتواند در نهایت منجر به ایجاد مشکلات جدی سلامتی‌ فراوانی‌ شود. برای مثال، چاقی معمولا به واسطه استرس بسیار زیاد و مشکلات جدی تغذیه ای ایجاد میشود. در این جا است که مکملی نظیر (Super Fat Burner plus) میتواند در این جهت کمک کننده شما باشد.

بررسی مزایای مکمل (Super Fat Burner plus)

برای تعیین میزان کارایی واقعی یک مکمل عقلانی می‌باشد که آن را کاملا دقیق بررسی کنیم. این محصول توسط کمپانی (MHP) ساخته شده است که تقریبا یک کمپانی جوان محسوب میشود. مکمل (Super Fat Burner plus) به عنوان یک محصول چربی‌ سوز تبلیغ شده است و با توجه به مواد تشکیل دهنده مکمل به شکل بالقوه توانائی چربی‌ سوزی مناسبی را میتواند داشته باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، بر طبق گفته سازندگان، این مکمل میتواند باعث افزایش سرعت متابولیسم و بهبود حالات خلقی‌ و افزایش سطح انرژی شود. به علاوه سازندگان بیان داشته اند که این مکمل به راحتی‌ میتواند سطح گلوکز خون را پشتیبانی کند. تمام این مزیت‌های گفته شده تقریبا ادعا‌های جدی و مهمی‌ میباشند و بسیار مهم است که نگاهی‌ دقیق تر به مواد تشکیل دهنده آن و روند عمل کردن داشته باشیم تا ببینیم آیا واقعا این مکمل میتواند وعده‌های خود را عملی‌ کند.

نحوه کارایی و لیست مواد تشکیل دهنده

نحوه عمل این مکمل عمدتا از طریق چندین ماده طبیعی کاملا شناخته شده که در بسیاری از چربی‌ سوزی‌های دیگر نیز به کار میروند تعیین میشود. از لحاظ مواد تشکیل دهنده این مکمل تفاوت چندانی با دیگر چربی‌ سوز‌ها ندارد. با در نظر گرفتن این موضوع برخی‌ از مواد تشکیل دهنده این مکمل عبارتند از :

  • عصاره دارچین : این محصول برای حمایت از سطح مناسب گلوکز خون و تنظیم راحت آن طراحی شده است
  • کافیین و چای سبز : این دو ماده در جهت تحریک سطح انرژی و بهبود حالات خلقی‌ به خوبی‌ شناخته شده هستند
  • فلفل هندی : جدایی از اینکه آنتی اکسیدان قدرتمندی می‌باشد، فلفل هندی همچنین میتواند باعث بهبود سرعت متابولیسم شود. این موضوع قطعا چیزی است که می‌توان روی آن حساب کرد
  • ویتامین ب۱۲ و کرومیوم

 

مزایای چربی‌ سوز (Super Fat Burner plus)

  • ممکن است به شکل قابل توجهی‌ باعث افزایش سرعت متابولیسم شود
  • ممکن است باعث بهبود حالات خلقی‌ و افزایش سطح انرژی شود
  • ممکن است باعث بهبود تنظیم سطح گلوکز خون در بدن شود

 

Probolic–SR

مکمل (Probolic–SR) چه می‌باشد؟ (Probolic–SR) یک مکمل پروتیینی می‌باشد که ترکیبی‌ متشکل از پروتئین‌های زود هضم، با هضم متوسط و دیر هضم می‌باشد و بنابراین در این حالت شما میتوانید تمام نیاز‌های خود به هر کدام از این سه منبع پروتیینی مختلف را پوشش دهید. این مکمل همچنین دارای آمینو اسید‌های شاخه دار، تریگلیسیرید‌های زنجیره متوسط و سی‌ ال‌ ای نیز می‌باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

 

در یک اسکوپ از این پروتئین با طعم وانیل ۱۳۰ کالری، ۴ گرم چربی‌، ۲۰ گرم پروتئین و تنها ۳ گرم کربوهیدرات وجود دارد.چندین تحقیق نشان داده‌اند که بهترین ترکیب پروتیینی برای ریکاوری بعد از تمرین آن ترکیبی‌ می‌باشد که هم دارای پروتئین کنسانتره، هم ایزوله و هم کازیین باشد. در این مکمل ترکیب اصلی‌ ابتدا پروتئین وی، سپس کازیین و بعد از آنها به میزان کمی‌ پروتئین سویا می‌باشد. البته از وجود سویا ترسی‌ نداشته باشید زیرا بخش بسیار کمی‌ از این مکمل را تشکیل میدهد.

همچنین در این مکمل از ترکیب آمینو اسید‌های شاخه دار نیز استفاده شده است که شامل ایزولوسین، لوسین و والین میشود. در این مکمل در هر اسکوپ همچنین ۴ گرم چربی‌ نیز یافت میشود که چیز بدی نیست اما نسبت به پروتئین‌های وی ایزوله رایج این مقدار کمی‌ زیاد می‌باشد. اما منابع این چربی‌‌ها از چیست؟ چربی‌ موجود در این مکمل از سی‌ ال‌ ای و تریگلیسیرید‌های زنجیره متوسط می‌باشد. وجود این چربی‌‌ها به فرایند هضم پروتئین کمک می‌کند. همانطور که ذکر شد این مکمل ترکیبی‌ از پروتئین‌های زود هضم، با هضم متوسط و دیر هضم می‌باشد. بنابراین افزودن کمی‌ چربی‌ به این مکمل باعث شده است که فرایند هضم آن حتی بیشتر به طول بیانجمد و به همین دلیل شما هم میتوانید از مزایای پروتئین‌های زود هضم و هم از مزایای پروتئین‌های دیر هضم تا ۱۲ ساعت بعد از مصرف همانطور که (MHP) قول آن را داده است بهره ببرید.

 

Super Amino Plus

5c247df8daae7 M S Product Banners Super Amino

مکمل (Super Amino Plus) از کمپانی (MHP) دارای آمینو اسید‌های شاخه دار به علاوه کتو اسید شاخه دار و ال سیترولین می‌باشد. (Super Amino Plus) حاوی آمینو اسید‌های شاخه دار ضروری به منظور ساخت عضلات به علاوه یک ماده نوآورانه جدید به نام کتو اسید شاخه دار به منظور حفظ عضلات و بازیابی ذخایر آمینو اسید‌های شاخه دار برای حفظ هرچه بهتر عضلات می‌باشد. این مکمل همچنین دارای یک دوز قدرتمند ال سیترولین برای یک دم عضلانی عالی‌ در باشگاه می‌باشد.

  • ۱۵۰۰ میلی گرم آمینو اسید‌های شاخه دار
  • ۵۰۰ میلی گرم ال سیترولین
  • ۲۵۰ میلی گرم کتو اسید شاخه دار

 

Up Your Mass

5lb UYM Chocolate

کافی‌ است نگاهی‌ به لیست مواد تشکیل دهنده این مکمل بیاندازید تا متوجه شوید که چه چیزی (Up Your Mass) را از دیگر گینر‌های معمولی‌ جدا کرده است. نکته بارز این مکمل وجود داشتن منابع کربوهیدراتی با کیفیت می‌باشد. در حالی‌ که اکثر گینر‌ها سرشار از کربوهیدرات ارزان و با شاخص گلیسمیک بالای مالتودکسترین هستند اما در مکمل (Up Your Mass) ترکیب کربوهیدراتی آن شامل جو، جو دو سر و فیبر جو دو سر می‌باشد. به عنوان کسی‌ که می‌خواهد همیشه یک تغذیه پاک داشته باشد مصرف این محصول میتواند بسیار خوشایند باشد که این موضوع را در مورد بسیاری از گینر‌های دیگر نمی‌توان گفت. در قسمت بعدی به ترکیب پروتیینی این مکمل میرسیم که نکته برجسته آن وجود پروتئین سویا ایزوله می‌باشد. گرچه مصرف سویا شاید برای برخی‌‌ها خوشایند نباشد اما باید گفت که این ترکیب دارای آمینو اسید آرژنین و گلوتامین بیشتری می‌باشد و اینگونه گمان میشود که کارایی آن هم اندازه پروتئین وی می‌باشد.

البته سویا در این مکمل منبع اصلی‌ پروتیینی نمیباشد و مقادیر آن اندک است و نمی‌توان زیاد در مورد آن ایراد گرفت. همچنین کمپانی (MHP) در ترکیب پروتیینی خود از آمینو اسید‌های شاخه دار نیز استفاده کرده که پروفایل آمینو اسید‌های موجود در آن روی لیبل محصول درج شده است. معمولا دیگر کمپانی‌ها چنین کاری را انجام نمیدهند بنابراین مقایسه بین آنها با این محصول از این لحاظ سخت است. یک ماده دیگر که در این گینر یافت میشود سی‌ ال‌ ای می‌باشد.

ارزش غذایی مکمل (طعم توت فرنگی‌) : ۵۰۰ کالری، ۱۰ گرم چربی‌، ۶۰ گرم کربوهیدرات، ۴۶ گرم پروتئین

تقسیم بندی درشت مغذی‌ها : ۱۸% چربی‌، ۳۵% کربوهیدرات، ۴۷% پروتئین

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات