بررسی مکمل قبل از تمرین Pro Series Muscle Builder از کمپانی Muscletech
4.3

بررسی مکمل قبل از تمرین Pro Series Muscle Builder از کمپانی Muscletech

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 11 فوریه 18
  • حسام رضائی
  • 4,002 بازدید
  • بدون دیدگاه

بررسی مکمل قبل از تمرین Pro Series Muscle Builder از کمپانی Muscletech

بسیاری از افراد در اینترنت در حال جستجوی قرص‌های جادویی هستند که به شکل ناگهانی و سریع در‌های رشد عضلات را به روی آنها باز کند. برخی‌ از آنها برای ماه‌ها یا سال‌ها است که تمرین میکنند و برای عبور از دوره عدم پیشرفت خود نیازمند کمک هستند. برخی‌ از آنها تازه تمرینات خود را شروع کرده‌اند و به دنبال هر چیزی هستند که بتوانند پیشرفت خود را سرعت بخشند. شما در هر کدام از این دسته‌ها که قرار بگیرید ما میتوانیم محصولاتی را به شما معرفی‌ کنیم که کارامد هستند اما باید بدانید که چیزی به عنوان قرص‌های جادویی وجود ندارد. یک مجموعه مناسب از مکمل‌ها میتواند به شما کمک زیادی کند اما نتایج واقعی حاصل سخت کوشی و تعهدی می‌باشد که شما از خود نشان می‌دهید.
مکمل ماسل بیلدر از کمپانی ماسل تک یک محصول خاص و منحصر به فرد می‌باشد که میتواند در فرایند عضله‌ سازی یک همراه واقعی برای شما باشد. در این مکمل تنها از یک ماده استفاده شده است و دوز‌های این مکمل نیز دوز‌هایی می‌باشد که به شکل علمی‌ و کاملا اندازه گیری شده میباشند. در این مکمل تنها از یک ماده استفاده شده است، قیمت آن نسبتا مناسب است و با توجه به بازخورد‌های بسیار مثبتی که مصرف کنندگان این مکمل ارائه داده‌اند تصمیم گرفتیم که به این مکمل نگاهی‌ دقیق تر داشته باشیم.

 

مزایای مکمل ماسل بیلدر از کمپانی ماسل تک
از روی اسم این مکمل میتوانید به نتایج حاصل از آن برسید. به بیان ساده این مکمل باعث عضله‌ سازی میشود و شما را قادر می‌سازد سخت تر تمرین کنید و از تلاش بیشتر خود نتایج بهتری را دریافت کنید. با مصرف این مکمل شما نتایج زیر را دریافت خواهید کرد :
* دم عضلانی بهتر حاصل از افزایش جریان خون در عضلات
* بهبود قدرت
* استقامت بیشتر
* به تاخیر انداختن خستگی‌ عضلات حین تمرین
* افزایش قابل توجه قدرت و سایز عضلات

 

مواد تشکیل دهنده این مکمل چه میباشند؟
اگر مکمل ماسل بیلدر دارای مزایای گفته شده در بالا باشد پس میتواند یک مکمل بسیار کارامد در جهت اهداف شما باشد. به منظور اینکه بفهمیم چنین چیز‌هایی درست می‌باشد اولین کاری که باید انجام داد نگاه دقیق به پروفایل مواد تشکیل دهنده آن می‌باشد. در مکمل ماسل بیلدر تنها یک ماده تشکیل دهنده وجود دارد :
* ۴۰۰ میلی‌گرم آدنوزین ۵` – تری فسفات دی سدیم (PEAK ATP)
آدنوزین تری فسفات به شکل طبیعی در سلول‌های بدن شما وجود دارد. فرم اصلی‌ انرژی درون سلول‌ها به شکل آدنوزین تری فسفات می‌باشد. اما آدنوزین تری فسفات در مقادیر زیاد نمی‌تواند در سلول‌های ماهیچه ای ذخیره شود. بدن سازان ماهیچه‌های خود را با کراتین بارگیری میکنند زیرا اگرچه آدنوزین تری فسفات نمی‌تواند درون سلول‌های ماهیچه ای ذخیره شود اما کراتین میتواند و هر موقع که نیاز باشد میتواند به آدنوزین تری فسفات تبدیل شود.
(PEAK ATP) میتواند به شکل مستقیم با عرضه آدنوزین تری فسفات در فرم با قابلیت زیستی‌ بالا میزان آن را افزایش دهد. با مصرف مکمل ماسل بیلدر شما به شکل سر راست تری میتوانید باعث افزایش سطح آدنوزین تری فسفات شوید که نتیجه این امر داشتن انرژی بیشتر و تمرین سنگین تر می‌باشد که نتیجه آن نیز عضله‌ سازی بهتر می‌باشد. یکی‌ دیگر از مزایای (PEAK ATP) افزایش جریان خون می‌باشد. شما همین اثر مشابه را میتوانید از مصرف مکمل‌های قبل تمرینی که عمدتا دارای ال‌ آرژنین و ال‌ سیترولین میباشند به دست آورید. (PEAK ATP) علاوه بر افزایش سطح انرژی میتواند باعث افزایش جریان خون در سراسر بدن شود تا شما بتوانید اکسیژن و مواد غذایی لازم برای یک دم عضلانی بهتر و یک ریکاوری کارامدتر بعد از تمرین را داشته باشید.

 

نحوه استفاده از مکمل ماسل بیلدر چگونه است؟
دوز پیشنهادی مکمل ماسل بیلدر ۱ عدد کپسول همراه با یک لیوان آب حدود ۳۰-۴۵ دقیقه قبل از تمرین می‌باشد. در روز‌های غیر تمرینی ۱ کپسول را با معده خالی‌ قبل از صبحانه مصرف کنید.

 

تحقیقات بالینی
(PEAK ATP) حداقل در چندین بار تست شده است و نتایج مثبت آن بار‌ها تکرار شده است. در یک تحقیق افراد شرکت کننده ۴۰۰ میلی‌گرم آدنوزین تری فسفات خوراکی به مدت ۱۵ روز دریافت کردند. شرکت کنندگانی که از دوز‌های فعال استفاده کرده بودند توانستند در انتهای تمرین نیروی خروجی بیشتری را نسبت به افرادی که از دارونما استفاده کرده بودند نشان دهند.
در یک تحقیق ۱۲ هفته‌ای دیگر، که افراد شرکت کننده نیز ۴۰۰ میلی‌گرم دریافت کرده بودند افرادی که از دوز فعال استفاده کرده بودند توانستند میزان قدرت خود در پرس سینه، اسکات و ددلیفت را به میزان ۱۲۱.۹ پوند افزایش دهند در حالی‌ که افرادی که از دارونما استفاده کرده بودند میزان افزایش قدرت آنها تنها ۴۹.۴ پوند گزارش شد. گروهی که از آدنوزین تری فسفات استفاده کرده بودند ضخامت عضلات آنها همچنین ۹۶% بهبود پیدا کرده بود.

 

عوارض جانبی بالقوه این محصول چه می‌باشد؟
در وب‌ سایت محصول، در تحقیقات بالینی و در هیچکدام از نظرات افراد مصرف کننده هیچ عارضه جانبی عنوان نشده است. البته در مورد هیچ مکملی نمی‌توان کاملا تضمین کرد که برای همه افراد هیچ عارضه جانبی وجود نخواهد داشت اما احتمال اینکه این محصول برای فردی عارضه جانبی ایجاد کند بسیار پایین و نادر خواهد بود. تنها هشداری که روی لیبل محصول یافت میشود همان هشدار‌های بسیار رایج است که گفته میشود زنان باردار از این مکمل استفاده نکنند یا اگر مشکل پزشکی‌ دارید یا در حال مصرف داروئی میباشید قبل از مصرف مکمل با پزشک خود مشورت کنید.

 

نکات مثبت و منفی‌ مکمل ماسل بیلدر

مزایای مکمل ماسل بیلدر :
* ارزان قیمت
* استفاده از دوز مطمئن برای ماده ای که کارایی آن در افزایش قدرت، انرژی و افزایش دم عضلانی ثابت شده است
* بازخورد‌های مصرف کنندگان عموما مثبت هستند و بسیاری از مصرف کنندگان ادعا میکنند که با مصرف این مکمل شاهد نتایج واقعی بوده‌اند
* مکمل ساخت کمپانی ماسل تک می‌باشد، کمپانی ای که دارای اعتبار بسیار زیادی می‌باشد
* موجود در بسیاری از مکمل فروشی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین

 

نکات منفی‌ مکمل ماسل بیلدر :
* برخی‌ افراد ترجیح می‌دادند که تک ماده موجود در این مکمل با دیگر مواد ترکیب می شد تا بتوان یک اثر بخشی بیشتری را تجربه کرد

 

جمع بندی
با ۲۰ دلار قیمت، بسیار سخت است که دلیلی‌ بر عدم امتحان کردن این مکمل پیدا کنیم. امتیاز بالا و بازخورد‌های بسیار مناسب در دیگر سایت‌های معتبر نظیر بادی بیلدینگ، والمارت و آمازون مطمئنا نشان دهنده کیفیت این محصول می‌باشد و میتوانید آنها را نیز مورد بررسی قرار دهید. اگر به دنبال مکملی جدید به منظور افزایش عضله‌ سازی و قدرت خود هستید به شدت استفاده از این مکمل را پیشنهاد می‌کنیم.

 

لینک تبلیغاتی:

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
4.2/5 - (4 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات