بررسی مکمل افزایش دهنده سطح تستوسترون Alpha Test
5

بررسی مکمل افزایش دهنده سطح تستوسترون Alpha Test

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 4 مارس 18
  • حسام رضائی
  • 5,405 بازدید
  • بدون دیدگاه

بررسی مکمل افزایش دهنده سطح تستوسترون Alpha Test

ارزش یک مکمل در حقیقت به کارامدی آن برای مصرف کنندگان بستگی دارد. در اینجا می‌خواهیم ببینیم که مکمل (Alpha Test) آیا واقعا مؤثر می‌باشد یا خیر. در این مقاله ما به شکل دقیق در مورد مواد مورد استفاده، عوارض جانبی و تحقیقات بالینی در مورد آن صحبت خواهیم کرد. در همین راستا ما تجربه استفاده صد‌ها نفر را مورد بررسی قرار داده‌ایم و نتیجه آن برای شما بیان خواهیم کرد.

 

(Alpha Test) چیست؟

(Alpha Test) یک مکمل افزایش دهنده عملکرد برای مردان می‌باشد که توسط کمپانی ماسل تک ساخته شده است و فرمول تهیه آن مختص علاقه‌مندان به ورزش و بدن سازان می‌باشد. این مکمل در واقع یک تقویت کننده سطح تستوسترون با طیف خاصی‌ از ویتامین‌ها و مواد معدنی می‌باشد که مخصوص آقایان طراحی شده است. این مکمل با تقویت سطح تستوسترون‌های آزاد در بدن عمل می‌کند. بر اساس گفته کمپانی سازنده این یک مکمل منحصر به فرد در جهت عضله‌ سازی و کمک به ورزش می‌باشد.همچنین کیفیت و کارایی این محصول قبل از ورود به بازار به دقت مورد آزمایش قرار گرفته است. بر اساس گفته مصرف کنندگان این محصول یک مکمل ایمن با عمل سریع می‌باشد.

 

سازندگان (Alpha Test) چه کسانی‌ هستند؟

(Alpha Test) توسط کمپانی ماسل تک ساخته شده است که یک کمپانی نام آشنا در دنیای بدن سازی و مکمل‌ها می‌باشد. ماسل تک به دلیل تولید و نوآوری‌های خود در تولید مکمل‌های طبیعی شناخته میشود. یکی‌ از محصولات محبوب آنها مکمل (Alpha Test) می‌باشد که یک محصول آنابولیک عضله‌ سازی و یک تقویت کننده سطح تستوسترون قدرتمند می‌باشد. ماسل تک به واسطه محصولات با کیفیت بالای خود یک برند شناخته شده در سطح جهانی‌ می‌باشد.لازم به ذکر است که تمام محصولات کمپانی ماسل تک قبل از ورود به بازار تحت آزمایشات زیاد و سخت گیرانه ای قرار میگیرند.

 

نحوه عملکرد مکمل (Alpha Test) چگونه می‌باشد؟

تولید کنندگان (Alpha Test) مدعی هستند که این مکمل در جهت عضله‌ سازی بسیار کارامد است و به دلیل وجود بور سیترات در آن یک مکمل انرژی زا نیز محسوب میشود. بور سیترات میتواند میزان مورد نیاز بور برای افزایش سطح تستوسترون را برای بدن تامین کند و در همین حال میتواند باعث افزایش سطح انرژی، کاهش سطح تستوسترون و بهبود سطح عملکرد به منظور انجام یک تمرین سخت و پر فشار شود.

این مکمل همچنین دارای مومیا خالص (PrimaVie) می‌باشد که هنوز آزمایشی‌ روی آن صورت نگرفته است.  (Alpha Test) به شکل آهسته از تمام این مواد در کنار هم برای ایجاد یک نتیجه مناسب استفاده می‌کند. این محصول دارای چندین ماده تقویت کننده سطح تستوسترون می‌باشد که قابلیت تحریک تولید طبیعی این هورمون مردانه را دارند. این کاری است که در واقع این مکمل انجام میدهد. دیگر مواد تشکیل دهنده این محصول که همگی‌ طبیعی هستند نیز در بهبود شرایط کلی‌ سیستم‌های بدن کمک کننده هستند.

 

ادعا‌های مطرح شده در مورد (Alpha Test)

تولید کنندگان مدعی این هستند که این مکمل توانایی افزایش سطح حداکثری تستوسترون در حالت طبیعی را تنها در عرض ۱۴ روز داراست. کمپانی سازنده مدعی است به دلیل وجود ماده ویژه در این مکمل یعنی‌ مایتوسترون این محصول میتواند باعث تحریک تولید تستوسترون در چنین سطح بالایی شود. کمپانی سازنده همچنین مدعی است که محصول آنها دارای قابلیت‌های زیر می‌باشد :

* بهبود سطح تستوسترون‌های آزاد

* تقویت سطح تستوسترون

* کاهش سطح استروژن در بدن

 

مواد تشکیل دهنده (Alpha Test)

هر محصولی دارای مواد تشکیل دهنده منحصر به فرد خود می‌باشد. مکمل (Alpha Test) نیز متشکل از مواد زیر می‌باشد :

زینک گلوکونات : این ماده معدنی برای بدن ضروری می‌باشد و عمدتا در محصولات افزایش دهنده عملکرد آقایان استفاده میشود زیرا به شکل  طبیعی این قابلیت را دارد که سطح تستوسترون را افزایش دهد.در مکمل (Alpha Test) زینک در فرم گلوکونات آمده است. زینک گلوکونات باعث حفظ ثبات و افزایش سطح روی در بدن میشود که همین امر باعث افزایش انرژی، قدرت و عملکرد ورزشی میشود. اما از طرفی‌ باعث میشود که اثر آنتی بیوتیک‌ها در بدن کمتر شود. زینک گلوکونات دارای عوارض جانبی نظیر حالت تعوع و ناراحتی‌ معده نیز می‌باشد.

عصاره شنبلیله : این گیاه در بین مدیترانه ای‌ها و عرب‌ها محبوب می‌باشد و برای سالهاست که از آن برای افزایش انرژی و بهبود عضله‌ سازی استفاده میشود.شنبلیله در ساخت انسولین کمک می‌کند و در عین حال سرعت جذب قند را نیز آهسته می‌کند. علاوه بر این این گیاه میتواند به تنظیم متابولیسم گلوکز از طریق کاهش چربی‌‌های اضافه بدن کمک کند. گفته میشود که مصرف بیش از حد این ماده میتواند باعث ایجاد نفخ، سرفه، ناراحتی‌ معده، اسهال، گرفتگی بینی‌، واکنش‌های آلرژیک، تورم و کاهش قند خون شود.

عصاره تریبولوس ترستریس : این ماده میتواند به بهبود توان و استقامت عضلانی کمک کند. همچنین میتواند به بهبود عملکرد مناسب سیستم قلبی عروقی نیز کمک کرده که همین امر برای انجام هر تمرین پر فشار و سنگینی‌ کاملا حیاتی می‌باشد. علاوه بر این موارد تریبولوس میتواند از سلامت مفاصل و ماهیچه‌ها حمایت کند، از بدن در برابر استرس محافظت کند و میتواند انعطاف پذیری لازم و مناسب در عملکرد ورزشی را ایجاد نماید. هنگامی که از دوز‌های مناسب آن استفاده شود میتواند کارامد باشد. همچنین شواهدی وجود دارد که این ماده میتواند در درمان اختلال نعوظ و همچنین جلوگیری از انزال زودرس کمک کننده باشد.

عصاره مومیا : مومیا یک ترکیب قدرتمند از انواع مواد معدنی می‌باشد که دارای فولویک اسید می‌باشد. تحقیقات زیادی روی این عصاره صورت نگرفته است اما این ماده دارای سابقه طولانی‌ استفاده در طب آیورودا می‌باشد. برای خواص این ماده ذکر شده است که میتواند باعث افزایش انرژی و کمک به ایجاد تعادل در هورمون‌های بدن شود. همچنین به انجام تمرینات استقامتی نیز کمک می‌کند. فعلا مشخص نیست که این ماده کارامد یا ایمن می‌باشد زیرا که تحقیقات زیادی روی آن صورت نگرفته است. اگرچه مومیا ماده‌ای طبیعی می‌باشد توصیه میشود که از نوع خام یا غیر فرآوری شده آن استفاده نکنید. برای کسانی‌ که بیماری‌های هموکراتوز، تالاسمی یا کم خونی سلول داسی شکل دارند توصیه میشود که از مکمل‌های حاوی این ماده استفاده نکنند. این احتمال وجود دارد که این افراد نسبت به این ماده دارای حساسیت باشند. اگر بعد از مصرف این ماده دچار سرگیجه، افزایش ضربان قلب یا خارش شدید از مصرف آن اجتناب کنید.

بور سیترات : این ماده به شکل طبیعی ساخته میشود و اکثر متخصصان تغذیه آن را در دسته ریز مغذی‌ها قرار میدهند. بور یک تقویت کننده تستوسترون قدرتمند و طبیعی می‌باشد که میتواند در حفظ استقامت و افزایش سطح انرژی کمک کننده باشد. از آن برای افزایش سطح تستوسترون استفاده میشود. در چندین تحقیق بالینی کارایی و ایمنی آن ثابت شده است. بور یکی‌ از کارامد‌ترین موادی می‌باشد که در محصولات افزایش دهنده عملکرد مردان استفاده میشود.

براسیکا الراسیا : این ماده به طور طبیعی در بروکلی یافت میشود که میتواند بیش از مصرف پرتغال باعث افزایش سطح ویتامین ث در بدن شود. این ماده میتواند به افزایش حجم خالص عضلانی کمک کند و همچنین قادر است شما را در انجام تمرینات سخت و وظایف دشوار کمک کند. همچنین میتواند باعث بهبود ظرفیت ورزشی و در عین حال حفاظت از بدن در برابر آسیب دیدگی شود.

ژلاتین : این ماده در افزایش و حفظ عملکرد بدون درد و روان مفاصل کمک کننده است که این امر برای انجام فعالیت‌های پر فشار نظیر تمرینات بدن سازی بسیار ضروری می‌باشد.

 

مزایا و نتایج حاصل از مصرف (Alpha Test)

برخی‌ از مزایای این مکمل به ادعای شرکت سازنده به قرار زیر است :

* افزایش سطح سرم تستوسترون در بدن و در عین حال بهبود سطح آدنوزین تری فسفات برای انرژی و قدرت بیشتر عضلات. این موضوع استقامت و توان لازم برای بدن به منظور بهبود اثر گذاری یک جلسه تمرینی را تامین می‌کند.

* آزاد سازی پایدار آمینو اسید‌ها به شکل مستقیم در سیستم درونی‌ برای متابولیسم سریع که این امر میتواند به سوزاندن چربی‌‌های اضافه و در عین حال افزایش سطح انرژی بدن شود.

* بهبود حجم عضلانی بدن، اعتماد به نفس بیشتر و انجام جلسات تمرینی بهتر.

 

مشکل مکمل (Alpha Test)

در سایت ماسل تک شما میتوانید اطلاعاتی‌ از جنبه‌های مختلف تحقیقات این کمپانی مشاهده کنید.اما این تحقیقات مرتبط با کارایی این محصول نیستند. با نگاه کردن به مواد تشکیل دهنده مکمل (Alpha Test) ما در اینجا دو اشکال را یافتیم. یکی‌ از آنها عصاره شنبلیله است که مرتبط با حفظ سطح مناسب قند خون، بهبود استقامت و کاهش وزن می‌باشد. هیچ ارتباطی‌ بین این ماده با تولید تستوسترون یا افزایش سطح آن در بدن وجود ندارد. دومین مورد تریبولوس ترستریس است که مرتبط با درمان اختلال نعوظ می‌باشد. علم و دانش یک فاکتور بسیار بزرگ محسوب میشوند و هنگامی که شما نتوانید به شکل علمی‌ ادعایی را ثابت کنید پس غلط می‌باشد.

 

عوارض جانبی (Alpha Test)

اگرچه برخی‌ بررسی‌ها مایل هستند که نشان دهند مصرف این مکمل دارای عوارضی نمی‌باشد اما این موضوع اشتباه است. به شکل جالبی‌ برخی‌ از عوارض جانبی در مورد این مکمل وجود دارد که برخی‌ افرادی که در مصرف این مکمل زیاده روی کرده‌اند رخ داده است. برخی‌ از آنها عبارتند از افزایش آکنه، خارش بدن، اسهال، مشکل در خواب، افزایش سرعت ریزش مو، افزایش جوش‌های پشت و مشکلات گوارشی. چیزی که باعث ایجاد چنین عوارض جانبی میشود وجود چندین ماده مختلف در (Alpha Test) می‌باشد و نمی‌توان همه را به یک آلرژن خاص نسبت داد. برخی‌ افراد ممکن است شاهد افزایش سطح انرژی، الگوی جنسی‌ نامنظم، تغییرات ناگهانی رفتاری و افزایش ضربان قلب باشند.

لینک تبلیغاتی

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید.

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات