بدنساز حرفه ای جورج پیترسون در ۳۷ سالگی فوت کرد
4.5

بدنساز حرفه ای جورج پیترسون در ۳۷ سالگی فوت کرد

  • اخبار بدنسازی
  • ۱۷ مهر ۰۰
  • حسام رضائی
  • 1,637 بازدید
  • 1 دیدگاه

درگذشت جورج پترسن : به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : جورج پیترسون تنها چند روز قبل از رقابت در مستر المپیا ۲۰۲۱ جان خود را از دست داد. او تنها ۳۷ سال سن داشت. پیترسون در اورلاندو، فلوریدا اسکان داشت تا بتواند در دسته ۲۱۲ پوند مردان المپیا رقابت کند.

گزارش‌های ابتدایی مدعی هستند که مربی‌ او جاستین میلر پاسخی از پیترسون که در اتاق هتلش بود دریافت نمیکرد. پس از گذشت زمانی‌ و عدم پاسخ دهی‌، میلر با خبر دادن به تیم امنیتی در اتاق پیترسون را باز کرد، در حالی‌ که او به صورت روی زمین افتاده و واکنشی نشان نمیداد. پس از تماس با اورژانس، میلر خود عملیات احیا را آغاز کرده تا زمانی‌ که تیم پزشکی‌ سی‌ پی‌ آر را شروع کردند. بر اساس گفته میلر، تیم پزشکی‌ و اورژانس تائید کرد که پیترسون چند ساعت قبل تر فوت کرده بوده است.

تا زمان نگارش این خبر، هیچ اطلاعیه یا بیانیه رسمی‌ ایراد نشده است و همچنین به شکل رسمی‌ علت مرگ نیز اعلام نشده است. بسیاری در شبکه‌های اجتماعی در مورد این واقعه در حال پست گذاشتن هستند.

درگذشت جورج پترسن قبل از مسترالمپیا 2021

پیترسون که بومی نیویورک و با نام (Da Bull) نیز شناخته میشد، یک بدنساز با فیزیکی‌ فوق العاده بود و همچنین به همان اندازه در مسیر حرفه بدنسازی خود نیز فوق‌العاده عمل کرد. پیترسون بدنسازی را حدود ۱۰ سال قبل شروع کرد، ۵ سال کنار کشید، و سپس وارد دسته فیزیک کلاسیک تازه تاسیس شده شد. پیترسون در تامپا پرو ۲۰۱۷ شرکت کرد و توانست در فیزیک کلاسیک عنوان سومی‌ را کسب کند. در نهایت توانست در آرنولد کلاسیک فیزیک ۲۰۱۹ عنوان اولی‌ را کسب کند. پیترسون در نهایت اوضاع را تغییر داد و وارد دسته ۲۱۲ پوند مردان شد. او در ۲۱۲ پوند المپیا در سال ۲۰۲۰ در رتبه سوم قرار گرفت.

جدایی از فیزیک بدنی اش، جورج پیترسون به دلیل شخصیت فروتن و رفتار مثبتش شناخته میشد. او نه تنها یک بدنساز دوست داشتنی بود، بلکه در نزد دوستان، خانواده و تمام افرادی که در جامعه بدنسازی شانس ملاقات با او را داشتند، نیز مردی دوست داشتنی بود.

درگذشت جورج پترسن پس از چندین مورد فوت دیگر رخ داد که به شکل بدی به جامعه بدنسازی آسیب وارد کرده است. اگرچه عامل مرگ هنوز تائید نشده است، اما پیترسون دومین بدنسازی است که درست قبل از رقابت کردن جان خود را از دست میدهد.

به دوستان و خانواده جورج پیترسون عمیقا تسلیت میگوییم. او فردی پر نشاط، باهوش و پر اشتیاق، و همچنین بدنسازی به شدت با استعداد بود. دنیای بدنسازی سوگوار از دست دادن او می‌باشد. 

نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
4.5/5 - (2 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات