با وجود حائز شرایط بودن، جیمز هالینگزهد از شرکت در مستر المپیا 2020 انصراف داد!
0.0

با وجود حائز شرایط بودن، جیمز هالینگزهد از شرکت در مستر المپیا 2020 انصراف داد!

  • اخبار بدنسازی
  • 14 نوامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 184 بازدید
  • بدون دیدگاه

انصراف جیمز هالینگزهد از مستر المپیا 2020 : به گزارش پایگاه بدنسازی مکمل ها جیمز هالینگزهد از مسابقات مستر المپیا 2020 انصراف داد. در رقابتی حساس و تنگاتنگ مانند مسابقات بدنسازی، خیلی ها جنبه ی استراتژیک موضوع را در نظر نمیگیرند. بسیاری از افرادی که در این زمینه آگاهی ندارند فقط ورزشکاران را می بینند که در حال آماده سازی خود هستند و در مرحله بعد فقط نمایش روی استیج را می بینند. 

اما در واقع مسابقات چیزی بسیار فراتر از این موارد است. شرکت در این مسابقات نیاز به تاکتیک و استراتژی دارد تا بدنساز بتواند بهترینِ خود را به نمایش بگذارد. به نظر می رسد جیمز هالینگزهد، ورزشکار مطرح در رقابت های 2020 و 2021 نیز همین موضوع را در ذهن دارد. او اخیرا عملکرد چشم گیری داشته است. بسیاری از مردم انتظار داشتند که او را روی استیج رقابت های مستر المپیا 2020 ببینند. با این وجود به نظر می رسد که این ورزشکار بریتانیایی برنامه های دیگری در سر دارد!

به جای شرکت در رقابت های 2020، او تصمیم دارد فقط در این رقابت ها نظاره گر باشد. ممکن است بپرسید چرا!؟ یک دلیل آن می تواند این باشد که او می خواهد بهترین خود را در مستر المپیا 2021 به نمایش بگذارد.

 

 

در ادامه بیانیه ی هالینگزهد را در همین مورد می خوانیم:

انصراف جیمز هالینگزهد از مستر المپیا 2020

انصراف جیمز هالینگزهد از مستر المپیا 2020

چهره ی مردی که به خاطر دستاروردهای بسیار زیادش خندان است اما می داند که هنوز چیزهای بسیار بیشتری برای ارائه دارد. بدنسازی من تا به این لحظه فقط یک نمایش بوده که تا جایی که می توانم بهترین تصویر از خودم را ارائه دهم. اجازه بدهید کسانی که قضاوت می کنند، این را بدانند که من تا زمانی که نفس می کشم همین موضوع را می خواهم. به مردم نشان می دهم که من می خواهم کار کنم. تمایل دارم مرا قضاوت کنند. می خواهم تلاش کنم و از همه مهم تر می خواهم خودم را ثابت کنم.

من به زمانی در زندگی رسیدم که یک بلیت طلایی دارم. نه به این خاطر که واجد شرایط شرکت در مسابقه ی مستر المپیا را دارم. بلکه به این خاطر که زمان کافی دارم.

برای اولین بار است که می توانم روی یک تصویر بزرگ تر تمرکز کنم. هدف اصلی. رویای بزرگ. فکر می کنم که می خواهم بگویم که مسابقات بعدی یک نمایش بسیار بزرگ برای من خواهد بود. از حالا تا آن زمان کوه ها را تکان خواهیم داد تا بهترینی که می توانیم، بشویم. برای کسانی که پشت سر بودند و کسانی که الان پشت من هستند، این یک حماسه خواهد بود. می توانم قول بدهم که مسابقه بعدی همه چیز است!

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات