اولین مسابقه بوکس هافتور بیورنسون مقابل استیون وارد بالاخره برگزار شد!
5

اولین مسابقه بوکس هافتور بیورنسون مقابل استیون وارد بالاخره برگزار شد!

  • اخبار بدنسازی
  • 18 ژانویه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 799 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : قویترین مرد جهان هافتور بیورنسون همیشه در حال امتحان کردن کار جدید می باشد مانند بازیگری، بدنسازی و اکنون بوکس! اخیرا اولین مسابقه بوکس هافتور بیورنسون مقابل استیون وارد برگزار شد. اگر سریال بازی تاج و تخت را تماشا کرده باشید قطعا هافتور بیورنسون را می شناسید. اکنون هافتور بیورنسون برای اولین بار وارد رینگ بوکس شده است تا در مقابل استیون وارد قرار بگیرد.

 

این مسابقه تمرینی به صورت رایگان در دسترس طرفداران قرار گرفته است. همان طور که از اسم این مسابقه ” تمرینی” پیدا است، بازنده و برنده ای وجود ندارد و صرفا این مسابقه برای آماده شدن هافتور بیورنسون بوده است اما بیرونسون خیلی بهتر از استیون وارد در مسابقه عمل کرد. همان طور که می دانید مسابقه جنجالی هافتور بیورنسون در مقابل ادی هال در سپتامبر 2021 برگزار خواهد شد.

اولین مسابقه بوکس هافتور بیورنسون

هافتور بیرونسون در مقابل استیون وارد

بیورنسون در مصاحبه خود گفت :

من می خواستم قبل از مسابقه بزرگ مقابل ادی هال ، اشتباهات خود را تجزیه و تحلیل کنم به همین دلیل مقابل استیون قرار گرفتم. قصد دارم قبل از سپتامبر (مسابقه مقابل ادی هال) در چند مسابقه تمرینی بوکس دیگر شرکت کنم تا نکات ضعف خود را از بین ببرم.

بزرگترین برتری که هافتور بیورنسون نسبت به وارد داشت این بود که بیورنسون وزن و قدرت بیشتری دارد در حالی که بیورنسون قبل از اولین مسابقه بوکس خود وزن زیادی را از دست داده است تا بتواند سریع تر در رینگ عمل کند. اولین مسابقه بوکس هافتور بیورنسون در مقابل استیون وارد به طور کلی مسابقه خوبی بود زیرا که بیورنسون توانست آمادگی لازم را برای مسابقه بزرگ خود مقابل ادی هال در سپتامبر کسب کند.

 

کاهش وزن فوق العاده هافتور بیورنسون

قبل از اینکه شاهد مهارت های هافتور بیورنسون در داخل رینگ بوکس باشیم، وی وزن خود را به طور چشمگیری برای این مسابقه کاهش داده است. هافتور بیرونسون به عنوان قویترین مرد برای بلند کردن وزنه های سنگین نیاز دارد که وزن خود را افزایش بدهد. از زمان بازنشستگی، هافتور روی کاهش وزن خود تمرکز کرده است. این منطقی است که بیورنسون از اکنون برای مسابقه بوکس خود مقابل ادی هال آماده می شود.

در حالی که تغذیه و ورزش کردن مهمترین قسمت در کاهش وزن است بیورنسون از قرص های لاغری نیز استفاده کرده است به همین دلیل هافتور قبل از اولین مسابقه بوکس خود وزن خود را به صورت چشمگیری کاهش داده است.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات