مایک اوهرن، فیزیک کلاسیک را ترجیح می دهد یا بدنسازی آزاد مردان؟
5

مایک اوهرن، فیزیک کلاسیک را ترجیح می دهد یا بدنسازی آزاد مردان؟

  • اخبار بدنسازی
  • 13 ژوئن 21
  • محمدرضا امیدی
  • 1,292 بازدید
  • بدون دیدگاه

نظر مایک اوهرن نسبت به پیروزی بیگ رامی در المپیا 2020  چه بود؟ و چه واکنشی نشان داد؟ و نوع بدنی را كه ترجیح می دهد بازگو می‌کند؟ فیزیک کلاسیک یا آزاد مردان؟

بیگ رامی در دسامبر سال 2020، برنده مسترالمپیا شد. این یک لحظه افسانه ای بود، اما روند امتیاز دهی در IFBB را به سویی کشاند، که به به عضلات غول پیکر نسبت به زیبایی های کلاسیک امتیاز بیشتری داده شود. در سال 2018 هنگامی که شاون رودن برنده مسترالمپیا شد، به نظر می رسید که احتمالا این روند به نوبه خود به پیروزی رقبای سبک وزن تر که دارای شرایط مطلوبی هستند کمک کند. دو سال پس از آن به نظر می رسد بیگ رامی روند کار را به سمت افرادی مثل رونی کلمن تغییر دهد.

در این مقاله از سایت بدنسازی مکمل ها به مصاحبه ای در خصوص نظر مایک اوهرن در بدنسازی حرفه‌ای می پردازیم. فیزیک کلاسیک یا بدنسازی آزاد مردان؟

نظر مایک اوهرن در بدنسازی حرفه‌ای

نظر مایک اوهرن در بدنسازی حرفه‌ای

مایک اوهرن مدام ادعا می کند، که در تمام طول زندگی خود یک بدنساز طبیعی بوده است. این امر به دلیل هیکل حجيم و جذاب او منجر به واکنش شدید افراد شده است. عضلات او بسیار بزرگ و تراشیده شده است به طوری که طرفداران بدنسازی به سختي باور می کنند، که او بدنسازي طبيعي باشد. صرف نظر از اين بحث و جدل ها، مایک اوهرن در تمام زندگی طبیعی خود ثباتش را حفظ كرده است.

آیا مایک اوهرن  فیزیک کلاسیک را ترجیح می دهد؟

مایک اوهرن فیزیک درشتی دارد. با این حال بدن او بیشتر از اینکه با ورزشکاران غول پیکر دیده شده، در بخش آزاد مطابقت داشته باشد، به بخش فیزیک کلاسیک نزدیک تر است. با پیروزی اخیر بیگ رامی در مستر المپییا 2020، ما می خواستیم بدانیم که نظر مایک اوهرن درباره ی جهت گیری در بدن سازی حرفه ای چیست. آیا او بخش فیزیک کلاسیک را ترجیح می دهد؟

 مایک اوهرن ممکن است شخصاً ترجیح دهد یک بدن کلاسیک داشته باشد، اما این بدان معنی نیست که او به رقبای بخش آزاد مردان احترام نمی گذارد. در واقع او هنوز ارزش زیادی برایشان قائل است، و قابلیت های آن ها را دنبال می‌کند. علاوه بر این او فکر می کند که بیگ رامی در المپیا 2020 ظرافتش بدن خود را به خوبی حفظ کرده و در عین حال یک هیولای غول پیکر است. به عبارت دیگر، بیگ رامی فقط یک توده عضلانی بزرگ نبود او هنوز هم دارای حالت، شکل و خطوط ظریف و زیبای ورزشی بود.

 

 فیزیک کلاسیک یا بدنسازی آزاد؟

در نظر مایک اوهرن، بیگ رامی دقیقاً مثالی واقعی از یک بدنساز بخش آزاد مردان است. بله، وزن زیادش هنوز او را در رده هیولاهای غول پیکر قرار می دهد اما ظرافت شگفت انگیزی هم داشت. حداقل طبق نظر مایک اوهرن این یادآوری از زمانی است، که او اولین بار شروع به بدنسازی کرد. ولی هانی را به عنوان قهرمان المپیا دید. او ترکیب کاملی از اندازه فوق بشری و زیبایی بی نظیر بود. 

 نظر مایک اوهرن اینست که  از بخش فیزیک کلاسیک بسیار لذت می برد. او هیچ دلیلی برای بحث و جدل نمی بیند. وجود هر دو بخش مسابقه، به هر کس دقیقاً همان چیزی را می دهد که می خواهد. هنوز جای تماشای هیولاهای خارق العاده بخش آزاد مردان وجود دارد. در این میان، طرفدارانی که فیزیک کلاسیک کوچکتر را ترجیح می دهند می توانند بخش فیزیک کلاسیک را تماشا کنند.

آیا در نهایت با گذشت زمان یکی از این بخش ها محبوبیت بیشتری نسبت به دیگری پیدا خواهد کرد؟ ممکن است، اما محبوبیت برای همه کیفیت یکسانی ندارد. هر بخش هم دارای ورزشکارانی با استعداد است، که انواع فیزیکی که برایشان ممکن است به نمایش می گذارند. احترام هواداران و ورزشکاران در بین تمام بخش ها باید حفظ شود.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات