دنیس جیمز معتقد است که برون آنسلی در بخش 212 پوندی نتایج بهتری کسب می کند.
5

دنیس جیمز معتقد است که برون آنسلی در بخش 212 پوندی نتایج بهتری کسب می کند.

  • اخبار بدنسازی
  • 15 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 156 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : دنیس جیمز نظر خود را در مورد رقابت کریس بامستد با برون آنسلی را به اشتراک گذاشت و وی معتقد است برون آنسلی در بخش 212 پوندی نتایج بهتری کسب می کند. در مسترالمپیا 2020 بخش فیزیک کلاسیک، طرفداران زیادی مشتاق دیدن رقابت سر سخت بین کریس بامستد و برون آنسلی بودند. کریس بامستد قصد داشت از مقام سال پیش خود دفاع کند و همچنین برون آنسلی قهرمان سابق بخش فیزیک کلاسیک بود. در آخر کریس بامستد توانست دو سال متوالی قهرمان بخش فیزیک کلاسیک مسترالمپیا شود در حالی که برون آنسلی در مسترالمپیا 2020 در بخش فیزیک کلاسیک مقام سوم را کسب کرد.

 

در آخرین مصاحبه رسانه GI، دنیس جیمز معتقد است که برون آنسلی در بخش 212 پوندی نتایج بهتری کسب می کند و در آینده نزدیک آنسلی را در بخش 212 پوندی خواهیم دید.

 

ماه های منتهی به مسترالمپیا 2020، بحث و گفتگوی زیادی بین برون آنسلی و کریس بامستد وجود داشت. برون آنسلی کاملا آشکار کرد که بهترین فیزیک خود را در مسترالمپیا 2020 به نمایش می گذارد و معتقد بود که کریس بامستد نمی تواند قهرمان بخش فیزیک کلاسیک شود. اما در آخر چنین نشد در عوض برون آنسلی مقام سوم را کسب کرد و کریس بامستد توانست برای دو سال متوالی قهرمان بخش فیزیک کلاسیک بشود. به همین دلیل در آخرین مصاحبه رسانه GI، دنیس جیمز معتقد است که برون آنسلی در بخش 212 پوندی نتایج خیلی بهتری کسب می کند.

برون آنسلی در بخش 212 پوندی

دنیس جیمز نیز مانند بسیاری از طرفداران بدنسازی معتقد بود که برون آنسلی قهرمان بخش فیزیک کلاسیک مسترالمپیا 2020 می شود اما کریس بامستد با فیزیک فوق العاده خود تمام داوران و طرفداران را شگفت زده کرد. به هر حال دنیس جیمز به این موضوع اشار کرد که فیزیک برون آنسلی نیز خوب به نظر می رسید اما قابل قیاس با فیزیک کریس بامستد نبود.

 

در حقیقت دنیس جیمز معتقد است که برون آنسلی در بخش 212 پوندی می تواند نتایج بهتری کسب کند زیرا که فیزیک آنسلی عالی است اما تقویت آن برای بخش فیزیک کلاسیک سخت خواهد بود بنابراین بهترین تصمیم برای آنسلی این است که در بخش 212 پوندی فعالیت کند.

 

برون آنسلی برای این که بتواند در بخش فیزیک کلاسیک فعالیت کند، باید وزن خود را کاهش دهد. به این معنی است که باید عضلات و ماهیچه های خود را آب کند. بنابراین شرایط آنسلی برای فعالیت در بخش فیزیک کلاسیک خیلی دشوار خواهد شد و ممکن است وی نتواند مقام مهمی کسب کند. اما وی به راحتی می تواند به بخش 212 پوندی برود و در آن جا عنوان قهرمانی را کسب کند زیرا دیگر نیازی به وزن کم کردن ندارد.

 

البته، این نظرات دنیس جیمز می باشد از نظر وی بهترین انتخاب برای آنسلی، بخش 212 پوندی خواهد بود اما تا حدودی تحلیل و نظرات دنیس جیمز درست و به جا می باشد.

چندی پیش برون آنسلی در مصاحبه خود به این موضوع اشاره کرد که قصد دارد در بخش فیزیک کلاسیک فعالیت خود را ادامه بدهد اما اشاره ای به بخش 212 پوندی نکرد. با وجود چند ماه تا مسابقات مسترالمپیا 2021 احتمال می رود که برون آنسلی نظر خود را عوض کند و در بخش 212 پوندی فعالیت خود را ادامه بدهد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات