جی کاتلر تاریخ مسابقات مستر المپیا 2021 و دلیل اصلی بازنشستگی خود را اعلام کرد.
5

جی کاتلر تاریخ مسابقات مستر المپیا 2021 و دلیل اصلی بازنشستگی خود را اعلام کرد.

  • اخبار بدنسازی
  • 25 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 2,664 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : اخیرا جی کاتلر دلیل بازنشستگی خود و تاریخ مسابقات مسترالمپیا 2021 را اعلام کرد. بدون شک جی کاتلر یکی از بزرگترین بدنساز طول تاریخ می باشد که توانست 4 بار مقام قهرمانی مسترالمپیا را کسب کند وی با بدنسازانی مانند فیل هیث، دکستر جکسون، شان رودن و همچنین رونی کلمن رقابت کرده است.

 

در حالی که در مسترالمپیا 2011 جی کاتلر مقام قهرمانی را به فیل هیث باخت، اما بسیاری از طرفداران وی معتقد بودند که کاتلر فعالیت خود را به عنوان بدنساز حرفه ای ادامه میدهد و در مسابقات شرکت می کند. اما در عوض جی کاتلر آن شوق و اشتیاق اولیه خود را از دست داده بود و نهایتا تصمیم گرفت تا بازنشسته شود. همچنین وی بعد از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفت تا کمپانی مکمل ها بدنسازی خود را تاسیس کند.

 

اما دلیل اصلی بازنشستگی جی کاتلر چیست؟ به نظر می رسد که بالاخره جی کاتلر به این سوال، جواب داده است. اخیرا جی کاتلر با به اشتراک گذاشتن ویدیو ای در یوتوب، در مورد دلایل بازنشستگی خود صحبت کرد. دلیل بازنشستگی جی کاتلر، فرضیه های زیاد دارد بسیاری از طرفداران معتقد هستند که وی دیگر نمی توانست فیزیک خود را تقویت کند. برخی دیگر فکر می کنند که کاتلر از مسابقه دادن می ترسد و نمی تواند فیل هیث را شکست دهد.

 

کاتلر در ویدیو خود گفت :

بدون شک در مسترالمپیا 2011 فیل هیث خیلی بهتر عمل کرده بود و توانست عنوان قهرمانی را کسب کند. زمان تغییر می کند و من هرگز انتظار نداشتم برای مدت طولانی رقابت کنم. همیشه این حرف را در مصاحبه های خود گفته ام. به خاطر می آورم که مجله ای نوشته بود که در سن 30 سالگی بازنشسته می شوم و بر روی خرید و فروش املاک تمرکز میکنم. همان طور که پیداست نباید زیاد به حرف دیگران توجهی کنید و برای کسب کردن هدف خود تلاش کنید.

 

دلیل بازنشستگی جی کاتلر

دلیل بازنشستگی جی کاتلر نداشتن شور و اشتیاق برای مسابقات است.

در حقیقت در سن 30 سالگی دوران طلایی جی کاتلر در رشته بدنساز آغاز شد و وی توانست در سن 33 سالگی قهرمان مسترالمپیا بشود. کاتلر پس از صحبت درباره اینکه چگونه بسیاری از بدنسازان اکنون در سن 50 سالگی رقابت می کنند، دلایل خود را برای بازنشستگی قبل از 40 سالگی را اعلام کرد.

من بازنشسته شدم زیرا آن شوق و اشتیاق بهتر شدن را از دست دادم. آن اشتیاقی که هر روز صبح زود بیدار شوم و تمرینات سخت بدنسازی را شروع کنم، را از دست دادم. اکنون برخی معتقد هستند به دلیل اینکه در مسترالمپیا 2011 شکست خوردم، بازنشسته شدم. این فرضیه کاملا نادرست می باشد. زیرا در مسترالمپیا 2008 نیز شکست خوردم اما در سال بعد عنوان قهرمانی را کسب کردم. تمرینات بدنسازی بیشتر از صحنه مسابقات برایم مهم بود و زیاد علاقه ای به رقابت کردن نداشتم. 

 

اشتباه متوجه نشید، من عاشق تمرینات بدنسازی هستم اما به طور کلی علاقه ای به رقابت کردن و صحنه مسابقات ندارم. اگر شما علاقه خودتان را به موضوعی از دست بدهید نمی توانید صد درصد در آن رشته فعالیت کنید. سعی کنید رویاهایتان را دنبال کنید

 

همان طور که گفته شد دلیل بازنشستگی جی کاتلر از دست دادن علاقه به رقابت کردن بود. وی همچنین اعلام کرد که مسابقات مسترالمپیا 2021 در ماه اکتبر برگزار می شود.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات