نانو ویپور NaNO Vapor (سری پرو )
0.0

نانو ویپور NaNO Vapor (سری پرو )

  • برسی تخصصی مکملهای بدنسازی
  • 22 سپتامبر 14
  • محمدرضا امیدی
  • 1,177 بازدید
  • بدون دیدگاه

 نانو ویپور NaNO Vapor ماسل تک Muscletech . اگر شما به دنبال یکی از بهترین مکمل های عضله ساز هستید باید نانوویپور ماسل تک را انتخاب کنید. مکمل های عضله ساز به دسته ای از مکمل های گفته می شود که با دارا بودن زنجیره کامل ویتامین ها و مواد معدنی به همراه اصلی ترین مواد آزاد کننده نیتریک اکسید ها در بدن پیوند  کاملی از افزایش رشد عضله و رهایی از استاپ عضله هستند . از معروفترین مکمل های این دسته می توان به سوپر پمپ کاسپاری ، ان اکس پلود و سل تچ همین شرکت اشاره کرد .
شما باید توجه داشته باشید که مکمل های عضله ساز خواصیت پاراهورمونی هم دارند که در بعضی از موارد در دسته پاراهورمون ها قرار می گیرند ، مصرف این دسته از مکمل ها به همراه پروتئین و آمینو ضروری است و مصرف خودسرانه این  مکمل ها به تنهایی بصورت 100% بازده ندارد و حتماً باید در کنار این مکمل ها ماهیچه ها بخوبی تغذیه شوند تا از ریزش انها جلوگیری گردد . نانو ویپور NaNO Vapor (سری پرو ),نانو ویپور NaNO Vapor (سری پرو ) چیست, همه چیز درباره نانو ویپور NaNO Vapor (سری پرو ),خرید نانو ویپور NaNO Vapor (سری پرو ),قیمت نانو ویپور NaNO Vapor (سری پرو ),قیمت های نانو ویپور NaNO Vapor (سری پرو ),نانو ویپور NaNO Vapor (سری پرو ) اصل,انواع نانو ویپور NaNO Vapor (سری پرو ),روش مصرف نانو ویپور NaNO Vapor (سری پرو )<خرید نانو ویپور NaNO Vapor (سری پرو ) در ایران,قیمت روز نانو ویپور NaNO Vapor (سری پرو ),نانو ویپور NaNO Vapor,خرید نانو ویپور NaNO Vapor,نانو ویپور NaNO Vapor ماسل تک

بعضی از بدنسازان آماتور این مکمل ها را به تنهایی و با هدف کات کردن بدن مصرف می کنند که در تهابت به ضرر جبران نشدنی منجر می شود چون در زمان مصرف این مکمل ها به شدت متابولیسم بدن بالا می رود و عضله ها تشنه تغذیه می شوند که اگر تغذیه کامل پروتئین نداشته باشند به مرور زمان بی کیفیت و ضعیف می شوند . مصرف این مکمل ها در تابستان امکان دارد که در افراد گرمایی به جوش های پوستی منجر شود که جای هیچ نگرانی نیست .

این مکمل آزاد کننده 7 هورمون طبیعی در بدن است و با 7 مرحله تاثیرگذاری باعث می شود بدنساز بهترین نتیجه را در پایان دوره مصرف کسب کند .

آمینو های شاخص در این مکمل به مقدار زیاد یافت می شوند مانند : لوسین ، گلوتامین ، ایزولوسین ، آلاین ، ال وانیل و آرژنین  – کافئین و کراتین به همراه مواد چربی سوز هم در این مکمل بسیار مشخص هستند .

جدول ارزش غذایی NaNO Vapor :

روش مصرف NaNO Vapor :

این مکمل در 2 مدل پودری و نوع قرصی تولید شده است . برای نوع پودری مصرف 1 پیمانه در روز کافی است  و برای مدل قرصی روزانه 6 عدد قرص کافی است . مدل قرصی را در 2 وعده 3 قرصی در روز که 3 قرص بعد از تمرین و 3 قرص قبل از خواب و برای مدل پودری 1 پیمانه قبل بعد از تمرین یا 1 پیمانه قبل از خواب استفاده شود .

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات