محل برگذاری انتخابی تیم ملی مشخص شد
0.0

محل برگذاری انتخابی تیم ملی مشخص شد

  • اخبار بدنسازی, بخشنامه, مسابقات داخلی
  • 8 آوریل 15
  • محمدرضا امیدی
  • 326 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش مکملها از سایت رسمی فدراسیم بدنسازی و پرورش اندام:مدیر سازمان تیم های ملی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: پیکارهای انتخابی فیزیک، بادی کلاسیک و پرورش اندام اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در سالن شهید معتمدی مجموعه ورزشی کارگران تهران برگزار می شود.

رضا سلطانی در گفتگو با سایت فدراسیون ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پایان این رقابتها برترین هر وزن و هر دسته به جلسه بازبینی که با حضور مدال آوران سال 2014مسابقات قاره ای و جهانی برگزار می شود، دعوت می شوند.

ss

وی همچنین در خصوص دهمین دوره رقابتهای بای کلاسیک جهانی در شهر سئول کره جنوبی، گفت: مسابقات قهرمانی بادی کلاسیک جهان معمولا هر ساله آذر ماه برگزار می شود، اما امسال این رقابتها دو ماه زودتر از زمان معمول پی گیری می شود. سلطانی افزود: البته هنوز فدراسیون جهانی جزییات و چگونگی برگزاری این رقابتها را به کشورهای عضو اعلام نکرده، از همین رو امروز نامه ای برای مسئولان این فدراسیون نوشتیم تا بخشنامه این رقابتها را برایمان ارسال کنند. منتظریم IFBB پاسخ نامه را بدهد تا برای تشکیل تیم اعزامی برنامه ریزی لازم را صورت بدهیم.

سلطانی که در عین حال مسئولیت نایب رییسی هیات استان تهران را برعهده دارد، در خصوص محل برگزاری پیکارهای انتخابی فیزیک این استان ( 28 فروردین ) گفت: ابتدا قرار بود این رقابتها را در سالن هندبال برگزار کنیم، اما این سالن در حال حاضر در دست تعمیر است. در روزهای آینده و مشخص شدن محل برگزاری اطلاع رسانی خواهد شد. البته مراسم قدکشی مسابقات فیزیک استان تهران ساعت 12 تا 14 روز پج شنبه ( یک روز پیش از مسابقات) در مجموعه ورزشی آتش نشانی واقع در بلوار ارتش شهرک شهید محلاتی انجام خواهد شد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات