محمد مهدی رانی پور مرد طلایی تیم ملی بادی کلاسیک
0.0

محمد مهدی رانی پور مرد طلایی تیم ملی بادی کلاسیک

  • اخبار بدنسازی
  • 20 دسامبر 14
  • محمدرضا امیدی
  • 885 بازدید
  • بدون دیدگاه

مرد طلایی تیم ملی بادی کلاسیک ایران در نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در اسپانیا می گوید برای رسیدن به سکوی اول جهان 9 ماه سختی های زیادی را کشیده و حالا پیش از اینکه بخواهد به طلای 2015 فکر کند، بیش از هر چیزی به استراحت نیاز دارد.

محمد مهدی رانی پور، مرد طلایی دسته قدی 180- سانتی متر مسابقات بادی کلاسیک 2014 جهان در گفتگو با سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اظهار داشت: از فروردین امسال با حضور در مسابقات استانی و کشوری و جلسات متعدد بازبینی، فشار سنگینی را تحمل کرده و خوشحال است که مزد زحماتش با طلای پیکارهای جهانی همراه شده است.

رانی پور با اشاره به قهرمانی تیم ملی ایران گفت: قهرمانی آن هم با اختلاف 13 امتیازی نسبت به تیم اسپانیا نایب قهرمان و میزبان جام نهم نشانه قدرت برتر تیم ایران است. او افزود: بجای یک طلا تیم ایران باید با 3 طلا قهرمان جهان می شد، اما ظاهراً اراده بر این بود که 5 طلای مسابقات به 5 کشور داده شود.

این قهرمان اهل بهشهر مازندران با تاکید بر اینکه مسابقات 2014 جهان از سطح بالایی برخوردار بود، گفت: به دلیل حضور بیش از 10 قهرمان ادوار گذشته جهان، رقابت در هر دسته قدی سخت و دشوار بود.

رانی پور در پاسخ به این سوال که آیا تصور می کرد در اولین حضور در آوردگاه جهانی با طلا به کارش پایان دهد، گفت: با اینکه با کات 90 درصدی راهی مسابقات جهانی شدم، اما فکرش را می کردم که روی سکوی اول جهان بایستم. وقتی در قهرمانی کشور و جلسات بازبینی به عنوان بهترین نفر دسته قدی ام انتخاب شدم، هم امید جبلی رییس کمیته داوران فدراسیون و هم علی تبریزی عضو کمیته فنی و مربی تیم ملی پرورش اندام به من گفتند، طلای جهان را از همین حالا برای خودت کنار بگذار، تو برای کسب عنوان قهرمان قهرمانان (اوورالی) باید بجنگی و همین جملات روحیه بخش سبب شد تا با انگیزه ای دو چندان به اسپانیا بروم.

قهرمان بادی کلاسیک جهان در مورد انتخاب ورزشکار اوکراینی ( نفر اول دسته قدی 180+ سانتی متر) به عنوان قهرمان قهرمانان گفت: مبارکش باشد، اما حق اش نبود. خیلی از کارشناسان از اینکه من انتخاب نشدم، تعجب کرده بودند. من حتی می گویم آرتم پیاری، قهرمان روسی که در دسته قدی 175- طلا گرفت، شرایط بهتری نسبت به حریف اوکراینی داشت. به هر حال مسابقه است و سلیقه داوران و من هم راضی ام به رضای خدا.

رانی پور در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه هدف و برنامه ای را دنیال می کند، گفت: در حال حاضر فقط به استراحت فکر می کنم، بعد از آن شاید در مسابقات پرورش اندام انتخابی تیم ملی شرکت کنم، شاید هم فقط برای مسابقات جهانی 2015 بادی کلاسیک برنامه ریزی داشته باشم. فعلاً نمی توانم با قاطعیت از برنامه آتی ام حرف بزنم، اما مطمئناً پس از مشورت با اساتید و مربیانم تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

این ملی پوش بادی کلاسیک در پایان از همه کسانی که برای رسیدن او به سکوی اول جهان زحمت کشیدند، تشکر و قدردانی کرد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات