فیل هیث یک ویدئو از تمرین بازو  در اینستاگرامش منتشر کرد
0.0

فیل هیث یک ویدئو از تمرین بازو در اینستاگرامش منتشر کرد

  • اخبار بدنسازی
  • 12 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 152 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : فیل هیت در المپیا 2020 شرکت میکند و از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار است.

المپیا 2020 نزدیک بود که کنسل شود. مثل تمام شوها و مراسمی که در سال 2020 به خاطر کرونا ویروس کنسل شدند. قطعا اتفاقات سال 2020 در تاریخ ثبت میشود و احتمال دارد که سال 2021 نیز از همین روند پیروی کند. با تمام این حوادث المپیا 2020 اجرا میشود و طرفداران بی صبرانه منتظر المپیا امسال هستند.

 

برندون کوری مستر المپیا 2019 امیدوار است که امسال هم مانند سال 2019 عنوان مستر المپیا را از آن خود کند. اما او راه سختی را در پیش دارد زیرا که باید با  ورزشکاران سر سخت مسابقه دهد. یکی از این ورزشکاران، فیل هیت هست که 7 بار عنوان مستر المپیا را از آن خود کرده است.

 

فیل هیت در المپیا 2020

فیل هیت در المپیا 2020

فیل هیت بعد از باختن به شان رودن در المپیا 2018 ، از مسابقات کنارگیری کرد و احتمال میرفت که دیگر در المپیا شرکت نکند اما با این حال فیل هیت آمادگی خود را برای المپیا امسال اعلام کرد. فیل هیت سعی کرده که از شبکه های اجتماعی و رسانه دوری کند و به تمرین های سخت خود ادامه بدهد. او امروز یک ویدیو از تمرین خود در اینستاگرام منتشر و اعلام آمادگی کرد.

با تمام مشکلات المپیا 2020 تشکیل میشود و تنها یک هفته باقی مانده تا شروع المپیا 2020. تمام شرکت کنندگان آماده هستن و قطعا رقابت سرسختی خواهد بود.

به نظر شما چه کسی عنوان مستر المپیا 2020 را از آن خود میکند؟ برای اخبار بیشتر در مورد المپیا همراه سایت بدنسازی مکمل ها باشید.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات