فیل هیث در کنفرانس خبری مستر المپیا 2020 گفت:”باخت من در سال 2018 برایم خیلی مفید بوده است.”
5

فیل هیث در کنفرانس خبری مستر المپیا 2020 گفت:”باخت من در سال 2018 برایم خیلی مفید بوده است.”

  • اخبار بدنسازی
  • 18 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 345 بازدید
  • بدون دیدگاه

 به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : فیل هیث درباره ی باخت سال 2018 خود در جریان کنفرانس خبری المپیا 2020 صحبت کرد. یکی از بزرگترین چیزی که طرفداران برای آن خوشحال هستند این است که فیل هیث در المپیا 2020 شرکت میکند.

 

دو سال نیم به قبل برگردیم،  فیل هیث توانست در کل هفت پیروزی در المپیا کسب کند. او فقط یک پیروزی دیگر نیاز داشت تا رکورد جهانی خود را ثبت کند اما همچین اتفاقی نیفتاد.  هیث در المپیا سال 2018 به شاون رودن باخت و از شرکت در مسابقات کنارگیری کرد. در حالی که  هیث هیچ وقت به طور رسمی اعلام بازنشستگی نکرد. او زیاد در مورد برنامه هایش برای آینده صحبت نمیکند. و طرفداران نمیدانستن که آیا او به مسابقات باز میگردد یا نه. به هر حال فیل هیث به المپیا بازگشته است و قصد دارد برای هشتمین بار عنوان قهرمانی را از آن خود بکند.

 

با وجود این همه هیجان از بازگشت فیل هیث، طرفداران خیلی کنجکاو شده اند که چه نوع فیل هیثی را ما در صحنه ی مسابقات خواهیم دید. آیا او مانند سال 2018 ضعیف عمل خواهد کرد؟ یا آیا در یک سالی که از مسابقات دور بود، توانست فیزیک خود را تقویت بکند؟ ما هنوز هیث را روی صحنه ی مسابقات ندیده ایم اما بالاخره او توضیحی در مورد باخت خود درسال 2018 و هدفش را برای امسال به اشتراک گذاشت. در حقیقت هیث معتقد است که باختش درسال 2018 برای او مفید بوده است.

 

فیل هیث در کنفرانس خبری المپیا 2020 گفت : باختن من در سال 2018 برایم خیلی مفید بوده است. او همچنین ادامه داد : باخت در سال 2018 بهترین چیزی بود که برای من اتفاق افتاد. بعدش از مسابقات به مدت 1 سال کنارگیری کردم و توانستم خودم را دوباره پیدا کنم و کاستی هایی که در سال 2018 داشتم را رفع کنم.

 

فیل هیث به طور مستقیم زیر فشار بودن صحبت نکرد. فیل هیث توانست 7 بار به صورت متوالی عنوان مستر المپیا را از آن خود کند. قطعا کسی که قصد دارد برای هشتمین بار قهرمان شود زیر فشار بیشتری نسبت به کسی که برای اولین بار در مسابقات شرکت میکند، خواهد بود. به خاطر همین است که فیل هیث شکست خود در سال 2018 را برای خودش مفید می داند. او توانست تمرکز خود را روی آینده بگذارد. حالا او قهرمانی نیست که از عنوان قهرمانی سال پیش خود، در المپیا امسال دفاع کند. حال او تشنه ی کسب عنوان قهرمانی می باشد.

 

فیل هیث در کنفرانس خبری المپیا 2020

فیل هیث در کنفرانس خبری المپیا 2020

ایا سخنان فیل هیث به این معنی است که او بهتر از گذشته عمل میکند؟ جواب دادن به این سوال خیلی سخت است.  به یاد داشته باشید که هیث هنوز هم بدنساز با تجربه ای است. در حالی که رانی کولمن معتقد است که هیث راه خیلی سختی را در پیش خواهد داشت. هیث شاید از نظر روحی آماده باشد اما آیا سن او این اجازه را میدهد که امسال قهرمان شود؟ بیاید اشاره ای به دکستر جکسون داشته باشیم در حالی که جکسون 50 ساله است او توانسته برای مدت زیادی عضو 5 نفر برتر بدنساری باشد. دکستر جسکون به تازگی اعلام بازنشستگی کرد.

 

در اخر نتیجه میگیریم که هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد.خیلی جالب است که ببینیم فیل هیث در مسابقات امسال چگونه عمل میکند. تا زمانی که او را جمعه شب روی صحنه برای پیش داوری ببینیم قطعا نمی دانیم که در چه وضعیت جسمانی قرار دارد. به هر حال  هیث در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد و به نظر میرسد او اماده است که برای هشتمین بار قهرمان المپیا بشود.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات