ریمونت ادمونز قصد دارد برنامه تمرینات خود را بعد از باخت در مسترالمپیا 2020 تغییر بدهد.
0.0

ریمونت ادمونز قصد دارد برنامه تمرینات خود را بعد از باخت در مسترالمپیا 2020 تغییر بدهد.

  • اخبار بدنسازی
  • 14 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 70 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : ریمونت ادمونز برنامه تمرینات خود را برای مسترالمپیا 2021 تغییر خواهد داد و اخیرا در مورد استرس و تمرینات ماه های منتهی به مسابقات مسترالمپیا صحبت کرد. ریمونت ادمونز در مسترالمپیا 2019 توانست براندون هندریکسون را شکست دهد و قهرمان بخش فیزیک مردان شود. وی مانند سال 2019 قصد داشت تا برای دومین سال متوالی قهرمان بخش فیزیک مردان شود اما ریمونت ادمونز در مسترالمپیا 2020 از براندون هندریکسون ( قهرمان سابق بخش فیزیک مردان) شکست خورد.

 

اکنون در آخرین مصاحبه رسانه GI، ریمونت ادمونز برنامه تمرینات خود را برای ماه های منتهی به مسترالمپیا 2021 تغییر می دهد. در حالی که ریمونت ادمونز نتوانست مقام قهرمانی بخش فیزیک مردان را در مسترالمپیا 2020 کسب کند اما در صحنه مسابقات، فیزیک فوق العاده ای داشت. بنابراین این سوال به وجود می آید که آیا ریمونت ادمونز باید برنامه تمرینات خود را برای مسترالمپیا 2021 تغییر دهد؟ یا آیا باید بیشتر روی برنامه فعلی خود تمرکز کند؟

ریمونت ادمونز برنامه تمرینات

به نظر می رسد داوران مسابقات مسترالمپیا، نکات مهمی را با ادمونز در میان گذاشته اند تا وی بتواند در مسترالمپیا 2021 بهتر عمل کند. اکنون که براندون هندریکسون عنوان قهرمانی بخش فیزیک مردان را دوباره کسب کرده است، بدون شک قصد دارد تا در مسترالمپیا 2021 نیز قهرمان بشود و به همین دلیل در مسترالمپیا 2021 رقابت سختی را بین ریمونت ادمونز و براندون هندریکسون شاهد خواهیم بود.

 

به همین دلیل در آخرین مصاحبه رسانه GI، از ریمونت ادمونز سوال شد که آیا وی برنامه تمرینات خود را برای مسترالمپیا 2021 تغییر می دهد؟ پاسخ وی بله بود و ادمونز قصد دارد به کمک برنامه تمرینات جدید خود، قهرمان بخش فیزیک مردان مسترالمپیا 2021 شود. در حالی که وی وارد جزئیات برنامه نمی شود اما به نظر می رسد اعتماد به نفس خوبی دارد وی همچنین به تاثیر زمان برگزاری مسترالمپیا 2020 نیز اشاره کرد.

مسابقات مسترالمپیا 2020 در آخر سال برگزار شد و به این معنی است که زمان کمتری برای آماده شدن برای مسترالمپیا 2021 باقی می ماند. به طور معمول بعد از مسابقات مسترالمپیا یک ماه را استراحت می کنم اما با وجود برگزاری مسترالمپیا 2020 در آخر سال، مجبور هستم بدون وقفه تمرینات خود را ادامه دهم تا بتوانم مقام قهرمانی خود را دوباره کسب کنم!

 

در حالی که عدم وجود زمان کافی برای استراحت کردن برای برخی از بدنسازان مضر می باشد اما ریمونت ادمونز برنامه تمرینات جدید خود را با تمام تلاش و بدون وقفه انجام می دهد تا به هدف خود برسد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات