رونی کولمن معتقد است که فیل هیث راه سختی برای المپیا 2020 در پیش دارد
5

رونی کولمن معتقد است که فیل هیث راه سختی برای المپیا 2020 در پیش دارد

  • اخبار بدنسازی
  • 13 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 709 بازدید
  • بدون دیدگاه

 به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : رونی کولمن فکر می کند که فیل هیث نبرد سختی در پیش خواهد داشت. بدون شک رونی کولمن در حرفه ی بندسازی اسطوره است. او توانست هشت بار قهرمان المپیا بشود و بدنسازان زیادی را در این راه شکست داد.

 

اما با این حال حتی اسطورها هم نیز شکست می خورند. رونی کولمن در المپیایی که فیل هیت مستر المپیا شد ، از جی کاتلر شکست خورد.

در المپیا 2018 فیل هیث قصد داشت که برای هشتمین بار قهرمان المپیا شود اما از شاون رودن شکست خورد. اکنون هیث امیدوار است که امسال بتواند عنوان مستر المپیا را از آن خود کند. اما کولمن معتقد است که هیث راه خیلی سختی در پیش دارد.

 

رونی کولمن

رونی کولمن

رونی کولمن در مصاحبه ای که اخیرا داشت، توضیح داد که چرا فیل هیث راه سختی در پیش دارد:

کولمن گفت : ” برای المپیا سال پیش بیشتر هیجان داشتم. امسال خیلی سخته که پیش بینی کرد چه کسی قهرمان میشود. از آن جایی که هیث یک سال در هیچ مسابقه ای شرکت نکرده، خیلی سخت است که اون انگیزه و تمرکز را حفظ کنه. من به خاطر دارم که وقتی یک سال استراحت کردم همش به خودم میگفتم سال بعد حتما شرکت میکنم اما هیچ وقت در مسابقه ای شرکت نکردم. کسانی که در مسابقات زیادی شرکت میکنند ، قطعا از هیث آمادگی بهتری نیز دارند. به خاطر همین به نظر من هیث راه سختی در پیش دارد. او همچنین ادامه داد : به خاطر همین است که برندون کوری همیشه آمادگی لازم را دارد. برندون هیچ وقت متوقف نشد و هر سال بهتر از سال پیش در المپیا حضور پیدا میکند. اما درباره ی هیث باید بگم که از نظر فکری شاید آمادگی لازم را دشته باشه ولی از نظر فیزیکی آماده نیست.”

آیا شما هم با رونی کولمن هم عقیده هستید ؟

به نظر شما فیل هیث راه سختی برای قهرمان شدن در پیش دارد ؟

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات