راهنمای استفاده از دوره وینسترول (نتایج، مزایا، دوز‌ها و عوارض جانبی)
4.1

راهنمای استفاده از دوره وینسترول (نتایج، مزایا، دوز‌ها و عوارض جانبی)

  • استروئیدها
  • 16 ژانویه 21
  • حسام رضائی
  • 40,255 بازدید
  • 5 دیدگاه

 فکر می‌کنم شما نیز قبول دارید که استفاده از یک دوره وینسترول میتواند نتایج شما را در باشگاه بهبود دهد. اما یک مورد وجود دارد و آن این است که افراد کمی‌ وجود دارند که دقیقا بدانند از این استروئید آنابولیک قدرتمند چگونه به شکل ایمن و کارامد باید استفاده کنند. امروزه استفاده از یک دوره وینسترول یکی‌ از محبوب‌ ترین راه‌های پیشرفت در بین بدنسازان و ورزشکاران می‌باشد.

وینسترول که با نام‌های استانوزولول یا وینسترول دیپات نیز شناخته میشود یک استروئید قدرتمند برای دوره کات می‌باشد. اگر شما نیز در فکر استفاده از یک دوره وینسترول هستید، پس به خود لطفی‌ کرده و قبل از اجرایی کردن دوره خود این مقاله را بخوانید. در اینجا یک راهنمای جامع در مورد وینسترول برای شما شرح خواهم داد. در اینجا در مورد نتایج، مزایا، دوز‌ها و حتی عوارض جانبی winstrol با شما صحبت خواهم کرد و در آخر این شما هستید که باید تصمیم بگیرید آیا وینسترول واقعا ارزش مصرف کردن را دارد یا خیر.

 

الزامات دوره وینسترول

برای شروع یک سری الزامات وجود دارد که هنگام شروع یک دوره وینسترول باید آنها را انجام دهید. برای شروع، دوره شما میبایست حداقل دارای یک فرم از تستوسترون نیز باشد. زیرا وینسترول سیستم تولید هورمون طبیعی بدن را به شدت سرکوب می‌کند. البته این همه جریان نیست. winstrol همچنین برای کبد سمی نیز می‌باشد و به شکل بالقوه برای کبد بسیار خطرناک است، به این معنی‌ که وینسترول را نباید در طول یک دوره کامل مصرف کرد. شما میبایست طول دوره مصرف آن را کوتاه حفظ کنید.

به شکل ایده آل طول دوره مصرف winstrol میبایست چیزی حدود ۶ هفته باشد. تحت هیچ شرایطی بیش از ۸ هفته نباید طول دوره شما افزایش یابد. به همین دلیل است که وینسترول معمولا به عنوان یک استروئید اضافه به دوره کات اصلی‌ اضافه میشود و نه به عنوان یک گزینه اصلی‌. اما آیا پس از پایان دوره مصرف winstrol نیازمند دوره پاکسازی نیز هستیم؟ مگر اینکه دوست داشته باشید به شکل دایمی با کمبود سطح تستوسترون زندگی‌ کنید، پس نیازمند دوره پاکسازی نیز هستید.

 

دوز‌های وینسترول

دوز‌های رایج وینسترول چه میزان می‌باشد؟ وینسترول یکی‌ از استروئید هایی است که هم بدن مردان و هم بدن زنان به خوبی‌ آن را پردازش می‌کند. winstrol در دو فرم عرضه میشود :

  • فرم خوراکی (وینسترول) که معمولا هر قرص حاوی ۱۰ یا ۵۰ میلی‌ گرم می‌باشد.
  • فرم قابل تزریق (وینسترول دیپات) که در آمپول‌های ۱ میلی‌ لیتری عرضه میشود که این میزان معادل ۵۰ میلی‌ گرم در میلی‌ لیتر می‌باشد.

اما منظور در اینجا این است که برای winstrol انواع متنوعی از دوز‌ها و روش‌های مصرف برای انتخاب وجود دارد.

 

دوره وینسترول

دوره وینسترول

دوز‌های وینسترول برای مردان

برای مردان، دوز‌های رایج خوراکی از ۲۵ میلی‌ گرم تا ۵۰ میلی‌ گرم می‌باشد. winstrol دارای نیمه عمر کوتاهی‌ می‌باشد، بنابراین برای دریافت بهترین نتایج مصرف روزانه آن توصیه میشود. همین دوز مشابه در مورد فرم قابل تزریق آن یعنی‌ وینسترول دیپات نیز صادق است، و دوز‌های آن نیز از ۲۵ تا ۵۰ میلی‌ گرم قابل استفاده است. اگرچه مردان مایلند دوز را دو برابر کرده تا بتوانند روز در میان تزریق کنند.

 

دوز‌های وینسترول برای زنان

زنان همانند مردان نیازمند مصرف دوز‌های مشابه فرم قرص وینسترول نیستند. در حقیقت از آنجایی که زنان بسیار حساس هستند دوز مصرفی نیز باید بسیار پایین تر حفظ شود. شروع با ۵ میلی‌ گرم در روز برای هر زنی‌ از میزان کافی‌ نیز بیشتر می‌باشد. اما به هر حال، اگر همه چیز مطابق برنامه پیش رفت و زنان حس کردند که نیازمند مصرف دوز‌های بالاتر هستند، میتوانند از بیشترین دوز مجاز یعنی‌ ۱۰ میلی‌ گرم در روز استفاده کنند.

در مورد دوز فرم قابل تزریق winstrol برای زنان، رایج است که آنها معمولا دوز‌های چند نوبت را با هم ترکیب کرده و هر ۳-۴ روز یک بار تزریق میکنند. اما آیا فرم خوراکی بهتر است یا فرم قابل تزریق؟ چیزی که در مورد وینسترول جالب است این است که این استروئید هم در فرم قرص و هم در فرم قابل تزریق وجود دارد. می‌توان گفت هر دو فرم تقریبا دارای قدرت یکسانی هستند. اما اگر واقعا بخواهید مو را از ماست بیرون بکشید می‌توان گفت که فرم قابل تزریق وینسترول دیپات کمی‌ دارای برتری می‌باشد. اما واقعا این تفاوت بین آنها بسیار ناچیز است.

خلاصه کلام این است که طرفداران سرسخت winstrol دیپات شاید به شما بگویند که فرم تزریقی برتری بسیاری نسبت به فرم قرص آن دارد. اما واقعا تفاوت آنها آن قدر ناچیز است که شاید اصلا متوجه آن نشوید.

 

موارد استفاده وینسترول

یک دوره وینسترول برای چندین هدف میتواند بسیار مفید باشد. در اینجا نحوه بهره برداری حداکثری از آن را برای شما شرح خواهم داد :

 

دوره کات

در دنیای استروئیدها، شما ترکیباتی دارید که کاملا به منظور افزایش سایز و افزایش قابل توجه حجم عضلانی مورد استفاده قرار میگیرند. اما از طرف دیگر، یک سری استروئیدهایی وجود دارند که تنها به منظور کات عضلانی از آنها استفاده میشود. یک دوره وینسترول عمدتا به منظور کات عضلانی مصرف میشود.

 

عملکرد

یکی‌ دیگر از موارد استفاده وینسترول بهبود کلی‌ عملکرد تمرینی شما می‌باشد. winstrol  بدون افزایش حجم عضلات قابلیت افزایش سطح قدرت را دارد. به همین دلیل است که از وینسترول اغلب در رشته هایی به غیر از بدنسازی نیز استفاده میشود، نظیر ورزشکاران یا فوتبالیست ها. در این مورد می‌توان اتفاقی‌ که سر بن جانسن دونده المپیکی افتاد را به یاد آوریم که حاصل مصرف وینسترول بود و باعث محرومیت او شد. همچنین وینسترول میتواند باعث افزایش استقامت، توان و سرعت نیز شود که این ترکیب برای یک ورزشکار به منظور بهبود وضعیت خود بسیار ایده آل می‌باشد.

 

زنان

اگرچه یک دوره وینسترول به عنوان یک دوره مناسب حجم در نظر گرفته نمی‌شود، اما این استروئید به شکل متوسط دارای خواص عضله سازی نیز می‌باشد. برای مردان، این موضوع واقعا ارزش امتحان کردن را ندارد، اما برای زنان قضیه فرق می‌کند. حقیقت این است که این استروئید در زنان میتواند کمی‌ افزایش حجم ایجاد کند، اما نه به میزان سطح بالایی که اکثر زنان به دنبال آن هستند. با افزودن winstrol به معادله، احتمال بسیار کمی‌ در بروز صفات مردانه در زنان وجود دارد. به همین دلیل است که زنان اغلب از winstrol برای بهبود فیزیک بدنی خود استفاده میکنند.

 

نتایج وینسترول

به عنوان جزئی از دوره کات، وینسترول در حین حفظ حجم عضلات میتواند با سوزاندن کالری بیشتر و چربی‌ سوزی نیز کمک زیادی کند. البته این همه قضیه نیست. winstrol میتواند روی ظاهر کلی‌ بدن شما تاثیرات بسیار جالبی‌ را داشته باشد. در پایان یک دوره وینسترول عضلات شما بسیار سفت تر و پر چگال تر خواهند شد. افزایش برجستگی رگ‌ها نیز یکی‌ دیگر از ویژگی‌‌های وینسترول می‌باشد که میتواند تفکیک عضلانی شما را تکمیل کند.

البته این همه مزیت‌های winstrol نیست. شما برای دیدن نتایج لازم نیست که تا انتهای دوره winstrol خود صبر کنید. وینسترول در طول دوره باعث افزایش عملکرد شما نیز خواهد شد. این استروئید باعث افزایش قدرت قابل توجه شما میشود و همچنین میتواند سطح استقامت و توان را نیز به میزان قابل توجهی‌ افزایش دهد. اما در اینجا یک مورد را باید ذکر کرد. winstrol یک معجون جادویی نمیباشد. در حقیقت، به منظور دریافت بهترین نتایج از وینسترول درصد چربی‌ بدن شما از قبل باید در حال کاهش بوده باشد.

خلاصه کلام این است که شروع به کاهش درصد چربی‌ بدن خود کنید و وینسترول نیز تلاش‌های شما را با نتایج فوق‌العاده جوابگو خواهد بود.

 

مزایای وینسترول

در اینجا به شکل تیتروار مزایای سلامتی وینسترول برای شما ذکر خواهد شد که البته در مورد هر کدام می‌توان توضیحات مفصل را ارائه داد :

  • یک استروئید کارامد برای کات عضلانی
  • بهبود قدرت
  • بهود عملکرد کلی‌ (سرعت، توان و شتاب)
  • افزایش برجستگی رگ ها
  • بهبود سفتی عضلات
  • استروئیدی خشک (بدون ایجاد احتباس آب در بدن)
  • عدم تبدیل به استروژن در بدن
  • عضله سازی در حد متوسط
  • استروئیدی مناسب برای زنان
  • بهبود فیزیک بدنی بدون افزایش سایز
  • مناسب برای استفاده ترکیبی‌ با دیگر استروئیدها
  • قابلیت مصرف در چندین فرم
  • عوارض جانبی متوسط
  • دوز‌های آسان (عدم نیاز به تغییر بین دو فرم استروئید)
  • افزایش چربی‌ سوزی بدن

 

دوره وینسترول

دوره وینسترول

عوارض جانبی وینسترول

وینسترول نسبتا دارای رتبه آندروژنیک پایینی می‌باشد که این یعنی‌ نسبت به دیگر استروئیدها دارای خطر کمتری می‌باشد. اما به هر حال، این موضوع به این معنی‌ نیست که این استروئید کاملا بی‌ خطر و بدون عوارض می‌باشد. وینسترول به شکل بالقوه میتواند دارای عوارض جانبی زیر باشد :

  • آکنه
  • ریزش مو
  • افزایش سطح کلسترول بد (LDL)
  •  کاهش سطح کلسترول خوب (HDL)
  • خشکی مفاصل و ایجاد درد در آنها
  • سمیت کبد (عامل ایجاد آسیب به کبد)
  • سرکوب تولید طبیعی تستوسترون در بدن

وینسترول یک استروئید (c17a) می‌باشد، به این معنی‌ که در ساختار آن تغییراتی‌ ایجاد شده است تا کبد آن را نابود نکند اما در حین این فرایند به کبد نیز آسیب وارد می‌کند. این در مورد فرم قابل قابل تزریق نیز صدق می‌کند. همچنین سرکوب تولید طبیعی تستوسترون نیز یک تهدید جدی محسوب میشود که این امر میتواند دارای عوارض جانبی شدید زیر باشد :

  • کاهش تعداد اسپرم ها
  • اختلال در نعوظ
  • کاهش میل جنسی‌
  • کاهش حجم عضلانی و قدرت
  • کاهش سطح انرژی

وینسترول دارای هیچگونه خواص استروژنیک نمیباشد، به این معنی‌ که شما عوارض جانبی زیر را تجربه نخواهید کرد :

  • احتباس آب
  • بزرگی‌ نامتعارف سینه ها
  • افزایش فشار خون

 

خرید وینسترول

هشدار! از آنجایی که وینسترول یک استروئید غیر قانونی‌ می‌باشد طبعا خرید و استفاده از آن نیز ممنوع می‌باشد. انجام این کار خطرناک و غیر قانونی‌ می‌باشد. آخرین چیزی که در مورد winstrol باید بدانید این است که آن را از چه مکان هایی میشود تهیه کرد. اگر به منظور مقاصد پزشکی‌ نیازمند این استروئید هستید، پس فرایند تهیه آن مشخص است. شما با نسخه پزشک خود به یک داروخانه معتبر میروید و به راحتی‌ میتوانید داروی خود را تهیه کنید.

اما به هر حال برای اکثر افراد داستان به این آسانی نیست. در بیشتر موارد افراد یا باید به یک فرد در باشگاه خود برای خرید اعتماد کنند یا اینکه از اینترنت خرید خود را انجام دهند. در هر دو حالت این خرید از بازار سیاه محسوب میشود و غیر قانونی‌ است. البته یک هشدار دیگر هم باید به شما بدهم. بسیار مراقب باشید که از کجا استروئیدهای خود را تهیه می‌کنید. سعی‌ کنید پولی‌ را که به سختی برای آن تلاش کرده‌اید به راحتی‌ به باد ندهید، ورژن‌های تقلبی و بی‌ کیفیت زیادی در بیرون وجود دارد.

 

برای خرید این محصول میتوانید به این فروشگاه مکملهای بدنسازی مراجعه کنید

ما قطعا استفاده از وینسترول را به شما توصیه نمی‌کنیم مگر اینکه نسخه پزشک داشته باشید و برای بهبود سلامت خود به آن نیاز داشته باشید. زیرا وینسترول میتواند دارای عوارض جانبی خطرناک و تهدید کننده زندگی‌ شما باشد.

وین استرول

وین استرول

خرید وین استرول از فروشگاه مکملهای بدنسازی
  • 350,000 تومان
سفارش محصول
نویسنده:
حسام رضائی
امتیاز شما به این مطلب
4.1/5 - (17 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

5 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات