تمرینات رونی کلمن در باشگاه متروفلکس از ساعت 3 بامداد آغاز می شود!
3.3

تمرینات رونی کلمن در باشگاه متروفلکس از ساعت 3 بامداد آغاز می شود!

  • اخبار بدنسازی
  • 14 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 6,316 بازدید
  • 2 دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : رونی کلمن تمرینات خود را روزانه از ساعت 3 بامداد در باشگاه متروفلکس شروع می کند. اخیرا در مصاحبه رسانه GI، رونی کلمن در مورد دلیل این کار توضیح می دهد.

بدون شک رونی کلمن یکی از بزرگترین بدنساز در طول تاریخ می باشد. با این حال که وی بازنشسته شده است اما طرفداران بدنسازی وی را به عنوان بزرگترین بدنساز حرفه ای در طول تاریخ می دانند. با وجود مصدومیت و جراحی های فراوان، وی هنوز تمرینات خود را با تمام تلاش انجام می دهد.  همچنین رونی کلمن تمرینات جدی خود را از ساعت 3 بامداد در باشگاه متروفلکس شروع می کند. اما چرا وی تمرینات خود را 3 بامداد آغاز می کند؟

 

در آخرین مصاحبه رسانه GI، رونی کلمن توضیح می دهد که چرا وی ترجیح میدهد صبح زود تمرینات خود را آغاز کند. بدون شک زمان تمرین در باشگاه تاثیر کمی در نتایج کلی شما خواهد داشت. همان طور که گفته شد، به ندرت بدنسازان حرفه ای به شما می گویند که ساعت 3 بامداد تمرین کنید. در واقع، برای اکثر مردم این کار غیر ممکن می باشد زیرا  در ساعت 3 بامداد اکثر باشگاه ها بسته می باشند. البته، سالن ورزشی و باشگاه های گوناگونی وجود دارند که 24 ساعته فعالیت می کنند. بنابراین آیا باید به جای خوابیدن به فکر تمرین کردن باشید؟

mo2201

به نظر می رسد که رونی کلمن تمرینات خود را ساعت 3 بامداد شروع میکند. این برنامه تمرینی، همان برنامه ای است که وی سال هاست از آن پیروی میکند. اما آیا دلیل خاصی وجود دارد؟

بالاخره رونی کلمن به این سوال در مصاحبه رسانه GI پاسخ داد. به نظر می رسد که رونی کلمن دلیل بسیار مشخصی برای تمرین کردن در ساعت 3 بامداد دارد. این برنامه تمرینی ترفند خاصی ندارد و تنها دلیلی که رونی کلمن سال ها از این برنامه تمرینی پیروی می کند، به دلیل تمرکز کردن می باشد.

 

بدون شک تمام طرفداران بدنسازی می دانند که رونی کلمن در باشگاه متروفلکس تمرین می کند. بنابراین نام وی کمک کرده است که این باشگاه ورزشی برای طرفداران بدنسازی به یک جاذبه توریستی تبدیل شود و طرفداران زیادی به باشگاه متروفلکس مراجعه می کنند و امیدوار هستند که رونی کلمن را از نزدیک ببینند. رونی کلمن بعد از اینکه قهرمان مستر المپیا شد، تمرین کردن موثر در باشگاه متروفلکس برای وی دشوار شد. طرفداران تمایل دارند که با وی عکس بگیرند و یا یک مکالمه سریع داشته باشند. کلمن با ملاقات طرفداران خود مشکلی ندارد اما وی تمرینات خود را جدی می گیرد و باشگاه را مکانی برای کار کردن می داند.

 

بنابراین در نهایت، وی تصمیم گرفت بعد از تعطیل رسمی سالن بدنسازی، تمرینات خود را شروع کند. رونی کلمن با صاحب باشگاه متروفلکس برایان دابسون دوست بود. بنابراین کلمن در ساعاتی که سالن بدنسازی بسته می شد، تمرینات خود را آغاز می کند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
3.2/5 - (4 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات