برون آنسلی اخیرا در مصاحبه خود گفت : شاید در آینده در بخش 212 پوندی فعالیت کنم!
5

برون آنسلی اخیرا در مصاحبه خود گفت : شاید در آینده در بخش 212 پوندی فعالیت کنم!

  • اخبار بدنسازی
  • 16 ژانویه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 116 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : آینده برون آنسلی به عنوان یک بدنساز حرفه ای در بخش 212 پوندی خواهد بود. برون آنسلی در المپیا سال های 2017 و 2018  قهرمان فیزیک کلاسیک بوده است. وی حتی با فیزیک فوق العاده خود توانست در مسابقات آرنولد کلاسیک 2018 عنوان قهرمانی را کسب بکند. اما اکنون به نظر می رسد که فعالیت برون آنسلی در بخش فیزیک کلاسیک به پایان رسیده است.

آینده برون آنسلی

آینده برون آنسلی در بخش 212 پوندی خواهد بود

برون آنسلی در سال های اخیر در شرایط خوبی قرار داشت و توانست دو سال متوالی قهرمان فیزیک کلاسیک بشود اما پس از باخت نزدیک به کریس بامستد (قهرمان فعلی فیزیک کلاسیک) در سال 2019 ، آنسلی اکنون با مشکلات و سوالات سخت روبه رو شده است. در این شرایط آنسلی هنوز تصمیم نگرفته است که بخش فیزیک کلاسیک را ترک کند. اما در مصاحبه اخیر، وی معتقد بود که شاید در آینده در بخش 212 پوندی فعالیت کند.

 

امسال نیز در بخش فیزیک کلاسیک فعالیت می کنم. اگر وزن کلاس را افزایش ندهند بنابراین امسال آخرین سالی است که در بخش فیزیک کلاسیک فعالیت میکنم و فعالیت خود را در بخش 212 پوندی ادامه می دهم. همه چیز در مورد بهتر عمل کردن از سال پیش است اما من نمیتوانم مانند بدنسازان دیگر رشد کنم. آنها زیر وزن تعریف شده فیزیک کلاسیک هستند بنابراین می توانند به راحتی فیزیک خود را بهبود دهند و رشد کنند. اما من 18 کیلوگرم از حداکثر وزن تعریف شده فیزیک کلاسیک، وزنم بالاتر است بنابراین اگر بخواهم در بخش فیزیک کلاسیک فعالیت کنم باید وزن خود را کاهش دهم.

 

به نظر می رسد که آینده برون آنسلی به محدودیت وزن بخش فیزیک کلاسیک بستگی دارد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات