آکیم ویلیامز در مورد فیزیک و تاثیر اعتماد به نفس در بدنسازی صحبت کرد!
0.0

آکیم ویلیامز در مورد فیزیک و تاثیر اعتماد به نفس در بدنسازی صحبت کرد!

  • اخبار بدنسازی
  • 18 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 123 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : اخیرا آکیم ویلیامز فیزیک خود را تقویت کرده است و  درمورد پیشرفت های خود در مسترالمپیا 2020 صحبت کرد. آکیم ویلیامز با فیزیک فوق العاده خود بالاخره توانست در مسترالمپیا 2020 بخش وزن آزاد مردان مقام ششم را کسب کند. بدون شک آکیم ویلیامز بدنساز بزرگی می باشد و توانایی زیادی دارد. وی در مسترالمپیا 2019 مقام نهم و در مسترالمپیا 2016 مقام پانزدهم را کسب کرد. اکنون بسیاری از طرفداران معتقد هستند که آکیم ویلیامز با فیزیک فوق العاده خود، مقام بهتری در مسترالمپیا 2021 کسب می کند. در آخرین مصاحبه رسانه GI، آکیم ویلیامز در مورد تقویت فیزیک خود صحبت می کند و معتقد است در مسترالمپیا 2021 نتیجه بهتری کسب می کند.

 

میلوس سارسف مانند بسیاری دیگر از طرفداران معتقد است که آکیم ویلیامز با کسب مقام ششم در مسترالمپیا 2020، میتواند در مسترالمپیا 2021 مقام قهرمانی را کسب کند. چنین بحثی در مورد فیزیک آکیم ویلیامز در سال های اخیر وجود دارد اما وی نتوانست مقام قابل توجهی کسب کند. ویلیامز قبل از مسترالمپیا 2020، مقام های نهم و پانزدهم را در کارنامه خود دارد. اما آینده آکیم ویلیامز بعد از کسب مقام ششم در مسترالمپیا 2020 به طور کل تغییر کرد وی توانست فیزیک خود را تقویت کند و همچنین مقام بهتری نسبت به سال های پیش کسب کند.

 

در چند سال اخیر شاهد تغییر کردن رشته بدنسازی بودیم. نسل قدیمی اکنون بازنشسته شده است و وقت آن رسیده است که با اسطوره های جدیدی آشنا بشویم. به نظر می رسد که دوران قهرمانی فیل هیث به پایان رسیده است و اسطوره بدنسازی دکستر جکسون در مسترالمپیا 2020 اعلام بازنشستگی کرد. به طور کلی در چند سال اخیر بدنسازان جوان و تازه کار این فرصت را پیدا کرده اند تا بتواند فیزیک های فوق العاده خود را به نمایش بگذارند. آکیم ویلیامز با فیزیک فوق العاده خود نیز می تواند در مسترالمپیا 2021 مقام بهتری کسب کند.

 

آکیم ویلیامز فیزیک

در مصاحبه رسانه GI، از آکیم ویلیامز پرسیده شد : طرفداران و داوران بدنسازی معتقد هستند که وی هرگز نمی تواند مقام مهمی کسب کند. آکیم ویلیامز سعی می کند که به آن ها توجه نداشته باشد و سعی دارد تا همیشه مثبت فکر کند. در مسترالمپیا 2020 هیچکس فکر نمی کرد که وی مقام ششم را کسب کند و وقتی آکیم ویلیامز با فیزیک فوق العاده خود وارد صحنه مسابقه شد، تمام طرفداران بدنسازی را شگفت زده کرد.

 

اما این نوع پیشرفت یک شبه به دست نمی آید. دقیقا چه عواملی باعث شد تا آکیم ویلیامز به سطح بالاتری برسد؟ وی معتقد است که بزرگترین عامل، اعتماد به نفس می باشد.

 

قبل از ایونت مسترالمپیا 2020 آکیم ویلیامز در مسابقات شیکاگو پرو و آرنولد کلاسیک مقام خوبی را کسب کرد به همین دلیل اعتماد به نفس ویلیامز بالا رفت و متوجه شد که می تواند در مسترالمپیا نیز مقام خوبی را کسب کند. همچنین وی برنامه تمرینات و کلاس های ژست خود را به طور کلی برای مسترالمپیا 2021 تغییر داده است.

البته، با کسب مقام ششم در مسترالمپیا 2020 اعتماد به نفس آکیم ویلیامز بالا رفته است و قطعا می تواند در مسترالمپیا 2021 نیز مقام قابل توجهی کسب کند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات