اطلاعیه لیگ حرفه ای IFBB درباره‌ی شرایط مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۱
3.5

اطلاعیه لیگ حرفه ای IFBB درباره‌ی شرایط مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۱

  • اخبار بدنسازی
  • 17 جولای 21
  • محمدرضا امیدی
  • 867 بازدید
  • 1 دیدگاه

لیگ حرفه ای IFBB اطلاعیه ای در رابطه با شرایط شرکت در المپیا از طریق مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۱ منتشر کرد.

برخی شایعات اخیر اوضاع مسابقات آرنولد کلاسیک را متزلزل کرده اند. در حالی که در ابتدا قرار بود این برنامه مسابقات مقدماتی و ارزیابی ای برای المپیای ۲۰۲۲ باشد، اکنون یک به روزرسانی باعث شده تا مسابقات آرنولد کلاسیک یک مسابقه ی مقدماتی برای المپیای ۲۰۲۱ باشد. این موضوع اوضاع را فوق العاده متزلزل کرده است. اکنون مسابقه دهندگان این فرصت را دارند که دو هفته زودتر از المپیا ارزیابی و انتخاب شوند.

اما در همین اوضاع یک نکته ی مثبت هم وجود دارد.

برنده مقام اول آرنولد کلاسیک به مسابقات مستر المپیا در سال ۲۰۲۱ راه پیدا می کند، در حالی که سایر مسابقه دهندگان از چنین امتیازی برخوردار نمی شوند. در عوض سایر برندگان در بخش های مربوطه خود راهی المپیای ۲۰۲۲ می شوند.

صفحه ی رسمی مسابقات آرنولد کلاسیک در اینستاگرام، به روزرسانی زیر را با جزئیات همه ی موارد منتشر کرد.

 

لیگ حرفه ای IFBB در رابطه با آرنولد کلاسیک ۲۰۲۱  بیانیه ای رسمی منتشر نمود

اطلاعیه لیگ حرفه ای IFBB

شرایط المپیای جشنواره ی ورزشی آرنولد کلاسیک ۲۰۲۱

(۱۴ جولای ۲۰۲۱)

 

سوالات بسیاری در رابطه با شرایط و ملزومات مستر المپیا برای ورزشکاران لیگ حرفه ای IFBB که در مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۱ مسابقه خواهند داد پیش آمده است. حال می خواهیم ابهامات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

 

جیم مانیون، رییس لیگ حرفه ای IFBB و تایلر مانیون، معاون لیگ حرفه ای IFBB، مستقیماً با آرنولد شوارتزنگر و کارمندان مسابقات آرنولد کلاسیک همکاری داشته اند و با مشارکت جیک وود، صاحب المپیا و دن سلمون، رییس دفتر المپیا توانستند این رویداد را برگزار کنند.

 

نکته ی اصلی این است که برنده ی اصلی مسابقات آرنولد کلاسیک ۲۰۲۱ در زمینه ی بدنسازی مردان برای مستر المپیا IFBB ۲۰۲۱ انتخاب می شود. المپیا ۲ هفته دیرتر برگزار می شود! اما فرد برنده تنها شرکت کننده ای است که چنین امتیازی را کسب می کند.

 

مقام های دوم، سوم، چهارم و پنجم در مسابقات آرنولد در زمینه ی بدنسازی کلاسیک مردان امتیازات OQS را برای المپیای IFBB ۲۰۲۲ دریافت می کنند.

باقی بخش ها:

  • فیزیک کلاسیک آرنولد IFBB ۲۰۲۱
  • فیتنس بین المللی IFBB ۲۰۲۱
  • بیکینی بین المللی IFBB ۲۰۲۱

برنده ی نهایی برای المپیایIFBB  ۲۰۲۲ انتخاب می شود و مقام های دوم، سوم، چهارم و پنجم امتیازات OQS را برای المپیایIFBB  ۲۰۲۲ دریافت می کنند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
3.5/5 - (2 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات