معرفی کمپانی فیتز phitz و محصولاتش
4

معرفی کمپانی فیتز phitz و محصولاتش

  • اخبار بدنسازی, مکمل اصلی یا تقلبی
  • 14 آوریل 15
  • محمدرضا امیدی
  • 11,658 بازدید
  • 2 دیدگاه

معرفی کمپانی فیتز phitz و محصولاتش(برند تقلبی)

سلامی مجدد وآرزوی سلامتی و تندرستی برای شما ورزشکاران عزیز . امروز هم با مقاله ای جنجالی و معرفی کمپانی تقلبی با مام فیتز -phitz در خدمت شما عزیزان هستیم.

از آنجا که تیم مکملها همواره در راستای بالا بردن سطح کیفی ورزش بدنسازی و پرورش اندام تلاش های بسیار کرده است و روز به روز در حال تحقیق و پژوهش و شفاف سازی افکار شا عزیزان بوده . وظیفه خو دانستیم که شمارا از دنیای بی رهم و کثیف برند های تقلبی این ورزش با خبر کنیم.

طی تحقیقات شبانه روزی و بسار  سر انجام دریافتیم این برند (phitz) یک برند تقلی و ساختگی میباشد.

این برند از کجا پدیدار شد:

چند سال قبل که کمپانی مدیتک و محصولاتش هنوز زیاد شناخته نشده بودند افرادی سود جو با کپی برداری از الگوی جعبه و محصولات مدیتک اقدام به تولید محصولات تقلبی این کمپانی کردند . و از آنجا بود که مدیتک با روی آوردن به سیستم احراز هویت با سیستم کد(چک) را در سایت خود قرار داد و ان اشخاص دیگر نتوانستن محصولات خود را بفروشند آن زمان بود روی آوردن به ایجاد برند تقلبی بنام فیتز -phitz و محصولات تقلبی خود را با نام فیتز روانه بازار کردنند و محصولات را ساخت کشور آلمان نامیدند مانند مدیتک که چند سالی هست که در بازار نیز موجود میباشد.

شاید سوال برای شما سوال به وجو آید که شما چگونه این نتیجه رسیده اید؟ در ادمه دلایل و مدارکی وجود دارد که شما را قانع میکند که این برند یک برند 100 درصد تقلبی است.

به سایت خود فیتز به نشانی https://phitzlab.com بروید!

به قسمت About بروید. توضیحاتی که در باره کارخانه داده شده است را بخوانید و ترجمه کنید.

Phitz شرکت کمک رقابتی بودند بدنسازان که بیمار از همه اعتیاد به مواد مخدره بازاریابی و مکمل های با کیفیت آسیا اما کم بود که در آن نقطه در زمان تحت فشار قرار دادند.

یک متن کاملا بی معنی میباشد و باید به این نکته توجه داشت این نوع دارو ها برای بیماران و کسانی که بیماری های خاص هورمون رشدی دارند تولید میشود نه بدنسازان!

به قسمت CONTACT US  بروید! در  این قسم تباید تو ضیحاتی در باره آدرس و شماره تلفن های شرکت وجود داشته باشد !!! این کمپانی هیچ آدرس و نشونی ندارد هیچ!

میگن این برند آلمانی است چرا آدرس رجیستر شده این دامنه :Tech City: Abudhabi میباشد؟ ایمیل ثبت کننده دامنهAdmin Email:  میباشد؟

گول داشتنی چک کد آن را نخورید . یک کارخانه دارئ سازی باید هویت داشته باشد با آدرس داشته باشد. کارخانه ابوریحان کاسپین و … دها کارخانه دارو سازی ایران را سایتشان را باز کنید متوجه میشود اینها که برند به اصتلاح اروپایی میباشند که دیگه ….

این برند یک برند کاملا تقلبی  میباشد  خواهش مندیم این موضوع را به همه اطلاع رسانی کنید.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
4/5 - (4 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات