مسابقات قویترین مردان جهان 2021 در ماه ژوئن در شهر ساکرامنتو کالیفرنیا برگزار می شود!
5

مسابقات قویترین مردان جهان 2021 در ماه ژوئن در شهر ساکرامنتو کالیفرنیا برگزار می شود!

  • اخبار بدنسازی
  • ۴ اسفند ۹۹
  • محمدرضا امیدی
  • 2,126 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : پس از هفت سال، مسابقات قویترین مردان جهان 2021 به شهر کالیفرنیا باز می گردد. با توجه به مشکلات سال 2020، بیشتر رویداد های بزرگ یا کوچک، ورزشی و غیر ورزشی به دلیل ویروس کرونا لغو شدند. از بسکتبال تا مسابقات قویترین مردان جهان همگی تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته اند. در سال 2021 با وجود محدودیت های ویروس کرونا، سرانجام ایونت ها مهم به حالت اولیه خود بازگشته اند. به نظر می رسد که رویداد های ورزشی مانند بدنسازی، پاورلیفتینگ و مسابقات قویترین مردان جهان 2021  امسال برگزار می شوند.

 

بالاخره مسابقات قویترین مردان جهان 2020 با وجود چندین تاخیر، در ماه نوامبر در شهر برادنتون فلوریدا برگزار شد. در این ایونت چهره ها جدیدی دیده می شد و در نهایت اولکسی نوویکوف توانست مقام قهرمانی را کسب کند.

سال جدید به معنای یک رقابت جدید است. مسابقات قویترین مردان جهان 2021 بزرگتر از نمایش سال گذشته خواهد بود. امسال مسابقات قویترین مردان جهان در شهر ساکرامنتو، کالیفرنیا برگزار می شود.

 

آخرین مسابقات قویترین مردان جهانی که در شهر کالیفرنیا برگزار شد، سال 2012 بود که زیدروناکس ساویکاس برای چهارمین بار مقام قویترین مرد جهان را کسب کرد. همچنین هافتور بیورنسون در آن مسابقه مقام دوم و برایان شا مقام سوم را کسب کردند.

مسابقات قویترین مردان جهان 2021

اکنون اولکسی نوویکوف قصد دارد برای دومین سال متوالی قهرمان مسابقات قویترین مردان جهان بشود. رئیس مسابقات قویترین مردان با کمیسیون ورزشی شهر ساکرامنتو قرار داد چند ساله بسته اند که مسابقات قویترین مردان 2021 و 2022 در شهر ساکرامنتو کالیفرنیا برگزار شود. این رویداد مهم 15 تا 20 ژوئن از شبکه ورزشی CBS آمریکا پخش خواهد شد.

ربکا لوین معاون رئیس تولید کنندگان مسابقات قویترین مردان جهان در مصاحبه اخیر خود گفت :

ما بسیار هیجان زده هستیم تا شهر ساکرامنتو را به عنوان میزبان مسابقه قویترین مردان جهان انتخاب کنیم. وقت آن رسیده است که مکان رقابت ها را به شهر جدیدی منتقل کنیم.

 

رئیس کمیسیون ورزشی شهر ساکرامنتو نیز با افتخار اعلام کرده است که تمام تلاش خود را می کند تا مسابقات قویترین مردان 2021 با تمام قدرت برگزار شود. تا طرفداران این ورزش حرفه ای از سرتاسر جهان بتوانند مسابقات با کیفیتی را شاهد باشند.

 

اولکسی نوویکوف در مسابقات قویترین مردان 2020 رکورد ددلیفت جهان را شکست. بدون شک مسابقات امسال نیز بهتر و با کیفیت تر نسبت به سال پیش خواهد بود.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (2 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات