شرایط فیزیک نیک واکر برای مسابقات بدنسازی نیویورک پرو 2021 فوق العاده است.
0.0

شرایط فیزیک نیک واکر برای مسابقات بدنسازی نیویورک پرو 2021 فوق العاده است.

  • اخبار بدنسازی
  • 4 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 634 بازدید
  • 1 دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : رقابت سختی را بین نیک واکر و اودیبو در مسابقات بدنسازی نیویورک پرو 2021 شاهد خواهیم بود. فیزیک نیک واکر در شرایط فوق العاده ای می باشد. چندی پیش طرفداران، فیزیک وی را با بیگ رامی مقایسه کردند و احتمال می رود نیک واکر نیز در مستر المپیا 2021 شرکت کند. در حالی که نیک واکر کارت IFBB پرو خود را سال پیش کسب کرده است اما فیزیک فوق العاده ای دارد. نیک واکر در مسابقات شیکاگو پرو 2020 توانست مقام چهارم را کسب کند. اکنون وی قصد دارد با رقیب سرسخت خود اودیبو سر مقام اول مسابقه نیویورک پرو 2021 مبارزه کنند.

 

فیزیک نیک واکر

بدنسازی همیشه به دنبال ستاره های جدید است و بدون شک نیک واکر آینده درخشانی خواهد داشت. اکنون 15 هفته به مسابقات نیویورک پرو 2021 مانده است و نیک واکر با به اشتراک گذاشتن عکسی از خود، آمادگی خود را اعلام کرد و امیدوار است تا بتواند مقام اول را کسب کند.

15 هفته تا مسابقات نیویورک پرو، احساس خوبی دارم و قطعا مقام قهرمانی را کسب می کنم

 

در حالی که اودیبو قرار بود در مسابقات آرنولد کلاسیک 2020 استرالیا شرکت کند اما به دلیل محدودیت های ویروس کرونا وی در مسابقات حضور پیدا نکرد. اکنون اودیبو مانند نیک واکر قصد دارد در مسابقات نیویورک پرو 2021 شرکت کند و بدون شک مسابقه جنجالی را در نیویورک پرو 2021 شاهد باشیم.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات