شانیک گرانت قهرمان فیزیک المپیا اعلام بازنشستگی کرد.
5

شانیک گرانت قهرمان فیزیک المپیا اعلام بازنشستگی کرد.

  • اخبار بدنسازی
  • 2 ژانویه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 109 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : شانیک گرانت قهرمان فیزیک المپیا به طور رسمی بازنشستگی خود را اعلام کرد.

همان طور که دنیا برای جشن گرفتن سال جدید آماده می شد، به نظر می رسد که شانیک گرانت هدف خود را برای سال جدید میلادی مشخص کرده است. شانیک گرانت قهرمان فیزیک المپیا با استفاده از اکانت یوتوب خود در 31 دسامبر 2020 اعلام بازنشستگی کرد. عنوان ویدئو “چه خواهد شد” است که شانیک گرانت حدود 7 دقیقه درباره ی آینده و تصمیماتش صحبت می کند.

“من آماده ام تا در آخر بازنشستگی خودم را اعلام کنم. اکنون با 25 سال سن قطعا سال های زیادی برای زندگی کردن خواهم داشت. دوست پسرم جف همیشه کنارم بوده و منو در تمام شرایط زندگیم حمایت کرده الان وقت آن رسیده که مادر و همسر خوبی باشم.”

به نظر می رسد که شانیک گرانت قهرمان فیزیک المپیا تصمیم خودش را گرفته و ترجیح میدهد از موقعیت های دیگر زندگی اش استفاده کند مخصوصا گرانت قصد دارد وقت بیشتری با خانواده ی خود سپری کند. گرانت با داشتن سابق کار درخشان در بخش بدنسازی زنان بالاخره این تصمیم را گرفت. شانیک گرانت توانست به طور متوالی قهرمان فیزیک المپیا 2018 و 2019 بشود. گرانت کار بدنسازی خود را از سال 2014 شروع کرد و در همان سال توانست کارت IFBB خود را کسب کند.

شانیک گرانت قهرمان فیزیک

شانیک گرانت بازنشسته شد

 

پیروزی بزرگ گرانت دو سال بعد در مسابقات نیویورک پرو در سال 2016 بود. گرانت همچنین قهرمان آرنولد کلاسیک زنان در سال 2018 شد. در المپیا 2020 شانیک گرانت نتوانست قهرمان فیزیک زنان بشود و از سارا ویلیگاس شکست خورد. خیلی از طرفداران گرانت ناراحت شدند و رای داوران را زیر سوال گرفتند. شاینک گرانت از دنیای بدنسازی خداحافطی می کند اما به فعالیت های خود به عنوان یک ورزشکار ادامه میدهد.

“البته، من هنوز قصد دارم توی باشگاه حاضر شوم و وزنه های سنگین بلند کنم. در سال 2021 قرار است اتفاقات خوبی بیافتد ”

شانیک گرانت از دنیای بدنسازی خداحافظی می کند اما روش زندگی کردن او به عنوان یک بدنساز تغییر نمی کند. این بسیار هیجان انگیز خواهد بود که ببینیم گرانت چه مسیری را در زندگی جدیدش طی می کند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات