تیم ملی بادی کلاسیک ایران در راه مسابقات جهانی 2014 اسپانیا
0.0

تیم ملی بادی کلاسیک ایران در راه مسابقات جهانی 2014 اسپانیا

  • اخبار بدنسازی
  • 8 دسامبر 14
  • محمدرضا امیدی
  • 431 بازدید
  • بدون دیدگاه

نمایندگان ملی پوش تیم بادی کلاسیک کشورمان چهارشنبه تهران را برای حضور در مسابقات جهانی بادی کلاسیک به مقصد مادرید اسپانیا ترک می کنند.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، تیم بادی کلاسیک کشورمان بامداد چهارشنبه 19 آذر ماه با ترکیب روح اله میرنورالهی دسته قدی 168، جواد سلطانی و مهدی پروانی دسته قدی 171، مجبتی ارزشمند دسته قدی 175، محمد مهدی رانی پور دسته قدی 180 و شاهین فرید پور دسته قدی 180+ برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2014 تهران را به مقصد مادرید اسپانیا ترک می کند.
تیم ملی بادی کلاسیک ایران در راه مسابقات جهانی 2014 اسپانیا,اخبار تیم ملی بادی کلاسیک ایران در راه مسابقات جهانی 2014 اسپانیا,زمان برگذاری تیم ملی بادی کلاسیک ایران در راه مسابقات جهانی 2014 اسپانیا] تیم ملی بادی کلاسیک ایران در راه مسابقات جهانی 2014 اسپانیا و همه چیز
روز جمعه 21 آذر ماه آیین وزن کشی رقابت ها انجام می شود و ملی پوشان کشورمان 22 لغایت 23 آذر به مصاف حریفان جهانی خود می روند و این 6 برگزیده تیم ملی بادی کلاسیک کشورمان با هدایت رضا سلطانی، مدیر تیم های ملی فدراسیون و علی نعمتی بر سکوی مسابقات حاضر می شوند.

رضا سلطانی با اشاره به آمادگی بالای ملی پوشان خاطر نشان کرد: تیم از شرایط روحی و فیزیکی بسیار خوبی برخوردار است و اگر اتفاق نیافتید می توانیم از عنوان قهرمانی که سال گذشته در اتریش بدست آوردیم دفاع کنیم و قهرمانی جهان مجدداً تکرار شود.

گفتنی است ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز تیم ملی را در این رقابت ها همراهی می کند و امید جبلی داور بین المللی فدراسیون در تیم داوری مسابقات جهانی بادی کلاسیک مادرید اسپانیا حضور دارد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات