ریمونت ادمونز دلیل اصلی شکست خود و تمرینات منتهی به مسترالمپیا 2020 را بررسی کرد!!
0.0

ریمونت ادمونز دلیل اصلی شکست خود و تمرینات منتهی به مسترالمپیا 2020 را بررسی کرد!!

  • اخبار بدنسازی
  • 23 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 73 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : ریمونت ادمونز درباره تمرینات منتهی به مسابقات مسترالمپیا 2020 و چگونگی کافی نبودن تلاش خود برای مقام قهرمانی، صحبت کرد. ریمونت ادمونز در مسابقات مسترالمپیا 2019 مقام قهرمانی را کسب کرد. وی در مسابقات مسترالمپیا 2020 قصد داشت برای دومین سال متوالی قهرمان بخش فیزیک مردان بشود اما در عوض براندون هندریکسون بعد از رقابتی سخت و نزدیک، بالاخره مقام قهرمانی بخش فیزیک مردان مسترالمپیا 2020 را کسب کرد. اگر شما مسابقات مسترالمپیا 2020 را تماشا کرده باشید، بدون شک متوجه چهره شوکه شده ریمونت ادمونز شده اید.

 

در آخرین مصاحبه رسانه GI، ریمونت ادمونز در مورد واکنش خود در فراخوان پیش داوری و نتایج مسابقات مسترالمپیا 2020 صحبت کرد. بدون شک ریمونت ادمونز به فیزیک خود افتخار می کند و چندین سال است که وی با براندون هندریکسون رقیب های سرسختی هستند.

ادمونز معتقد بود که تمرینات منتهی به مسابقات خود را با تمام تلاش انجام داده است و مطمئن بود که در مسترالمپیا 2020 قهرمان بخش فیزیک مردان می شود. همچنین وی مخالف نتایج اعلام شده نیست اما رقابت سختی بین ادمونز و هندریکسون شکل گرفته است.

تمرینات ریمونت ادمونز مسترالمپیا 2020

قبلا ریمونت ادمونز اعلام کرده بود با توجه به راهنمایی داوران از جمله استیو وینبرگر، قصد دارد برنامه تمرینات خود را برای مسابقات مسترالمپیا 2021 تغییر بدهد. تمرینات ریمونت ادمونز برای مسابقات مسترالمپیا 2020 فوق العاده بود اما هندریکسون بالاخره توانست برای دومین بار قهرمان فیزیک مردان بشود. به همین دلیل ادمونز مسابقات مسترالمپیا 2021 را فرصتی می داند تا دوباره مقام قهرمانی خود را کسب کند. در آخرین مصاحبه رسانه GI، ریمونت ادمونز در مورد شکست خود صحبت کرد.

ریمونت ادمونز معتقد بود که بدون شک قهرمان بخش فیزیک مردان 2020 می شود اما وقتی فراخوان پیش داوری به اتمام رسید، متوجه شد که فقط هندریکسون کنار وی ایستاده است. هنگامی که براندون هندریکسون به عنوان قهرمان اعلام شد، ادمونز شوکه شد.

زیرا ریمونت ادمونز تمرینات منتهی به مسابقات را با تمام قدرت انجام داده بود و اطمینان داشت که قهرمان می شود اما تلاش و کوشش وی برای کسب مقام قهرمانی کافی نبود. ادمونز همچنین به نکته ای اشاره کرد که نسبت به سال 2019، فیزیک خود را تقویت کرده بود تا نتیجه مطلوب را کسب کند اما در نهایت مقام دوم را کسب کرد.

در عوض ادمونز برای مسابقات مستر المپیا 2021 با برنامه تمرینات جدید خود اطمینان دارد که این بار می تواند قهرمان بخش فیزیک مردان بشود.

بدون شک مسابقات مسترالمپیا 2021 هیجان انگیز خواهد بود.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات