تمرینات دکستر جکسون بعد از اعلام بازنشستگی در مسترالمپیا 2020، بعد از 5 هفته آغاز شد.
4

تمرینات دکستر جکسون بعد از اعلام بازنشستگی در مسترالمپیا 2020، بعد از 5 هفته آغاز شد.

  • اخبار بدنسازی
  • 13 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 174 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : دکستر جکسون تمرینات خود را بعد از اعلام بازنشستگی در مسترالمپیا 2020 دوباره آغاز کرده است. مستر المپیا 2020 با تمام مشکلات فوق العاده بود. با وجود محدودیت های ویروس کرونا، مستر المپیا 2020 با قهرمان جدید بیگ رامی و اعلام بازنشستگی دکستر جکسون به پایان رسید. دکستر جکسون برای آخرین بار در صحنه مسابقات مسترالمپیا 2020 حضور پیدا کرد و بدون شک شگفت انگیز بود که همچنان فیزیک دکستر جکسون نسبت به سن وی فوق العاده به نظر می رسید.

تمرینات دکستر جکسون

جکسون با 51 سال سن توانست مقام 9 را کسب کند و در 10 نفر برتر مسترالمپیا 2020 قرار گرفته است. حال که وی در مسابقات بدنسازی شرکت نمی کند اما به تمرینات خود ادامه می دهد. بعد از اتمام مستر المپیا 2020، دکستر جکسون به مدت 5 هفته استراحت کرده است و اکنون به نظر می رسد که دکستر جکسون تمرینات خود را آغاز می کند و اخیرا وی ویدیو ای در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

بعد از 5 هفته استراحت کردن تمرینات خود را آغاز کرده ام. قصد ندارم وزن های سنگین بزنم و به خود فشار وارد کنم. بعد از 30 سال تمرین های سخت و طاقت فرسا، اکنون وقت آن رسیده که تمرینات سبک تری انجام بدهم. همیشه قوی باشید و سعی کنید تناسب اندام را فراموش نکنید.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
4/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات