ریمونت ادمونز از نتایج مسترالمپیا 2020 بخش وزن آزاد مرادن انتقاد کرد!
5

ریمونت ادمونز از نتایج مسترالمپیا 2020 بخش وزن آزاد مرادن انتقاد کرد!

  • اخبار بدنسازی
  • 2 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 343 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : اخیرا ریمونت ادمونز در مورد نتایج مسترالمپیا 2020 بخش وزن آزاد مردان صحبت کرد. ریمونت ادمونز در حال حاضر در بخش فیزیک مردان فعالیت می کند وی توانست در سال 2019 قهرمان بخش فیزیک مردان شود. به طور کلی وی علاقه زیادی به بخش وزن آزاد مردان دارد و مانند طرفداران بدنسازی، ریمونت ادمونز نیز مسابقات مسترالمپیا 2020 را تماشا کرده است.

 

در آخرین مصاحبه رسانه GI، ریمونت ادمونز در مورد نتایج مسترالمپیا 2020 بخش وزن آزاد مردان، نظر خود را به اشتراک گذاشته است. ریمونت ادمونز مانند تمام طرفداران بدنسازی تحت تاثیر مسابقات مسترالمپیا 2020 بخش وزن آزاد مردان قرار گرفته است. طبق آمار منتشر شده مستر المپیا 2020 در طول چهار سال اخیر، بهترین ایونت بدنسازی بوده است و به نظر می رسد که همه طرفداران از آن لذت برده اند.

 

با این حال شگفت انگیز است که مسترالمپیا 2020 با تمام مشکلاتی که ویروس کرونا ایجاد کرده بود، برگزار شد. چندین بار محل و تاریخ مسابقات تغییر کرد و تعدادی از بدنسازان قادر به شرکت در مسابقات نبودند و به نظر می رسید که مستر المپیا 2020 ناامید کننده باشد. اما طبق آمار منتشر شده مستر المپیا 2020 باکیفیت و با قدرت برگزار شد.

 

بالاخره مسابقات مسترالمپیا 2020 هیجان انگیز بود و شاهد فیزیک های فوق العاده ای بودیم. مانند بسیاری از طرفداران، ریمونت ادمونز با تصمیم پنج نفر اول اختلاف نظر ندارد. بیگ رامی در طول تاریخ فعالیت خود به عنوان بدنساز حرفه ای، بهترین فیزیک خود را در مستر المپیا 2020 به نمایش گذاشت و توانست بالاخره قهرمان مستر المپیا 2020 شود. برندون کوری با این که امسال قهرمان مسترالمپیا 2020 نشد اما نسبت به المپیا سال پیش، فیزیک خود را تقویت کرده بود.

ریمونت ادمونز نتایج مسترالمپیا

ریمونت ادمونز از نتایج مسترالمپیا 2020 انتقاد کرد!

همچنین هادی چوپان ثابت کرد که مانند مسترالمپیا 2019 وی در کنار 5 نفر برتر جایگاه دارد و فیزیک خود را برای مسترالمپیا 2020 تقویت کرده بود و بالاخره مقام چهارم را کسب کرد.

ریمونت ادمونز اشاره کرد که کسب مقام سوم برای فیل هیث تعجب انگیز بود زیرا فیزیک هیث مقایسه با هادی چوپان و ویلیام بوناک ضعیف تر بوده است.

 

ریمونت ادمونز :

فیل هیث تنها به دلیل پیش بینی های قبل از مسابقات که نبرد مقام اول بین رامی و هیث خواهد بود، مقام سوم را کسب کرد. اما با شروع پیش داوری مشخص شد که فیل هیث خیلی ضعیف عمل کرده است.

 

ریمونت ادمونز همچنین در مورد قد و اهمیت آن در بدنسازی صحبت کرد. ریمونت ادمونز خود بدنساز قد بلندی است و به قد بیگ رامی اشاره کرد :

 بیگ رامی با فیزیک فوق العاده خود، قد بلند ترین بدنساز در صحنه مسابقات مسترالمپیا 2020 بود. قد بلند می تواند مزیت خوبی برای نشان دادن فیزیک باشد. اما به یاد داشته باشید که هر چه قدر قد شما بلند تر باشد برای تقویت فیزیک خود، باید بیشتر تلاش کنید تا نتیجه مطلوب را کسب کنید.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات