شان کلاریدا : ژست گرفتن در مسابقات بدنسازی مانند انجام دادن تمرینات کاریدو می باشد.
5

شان کلاریدا : ژست گرفتن در مسابقات بدنسازی مانند انجام دادن تمرینات کاریدو می باشد.

  • اخبار بدنسازی
  • 1 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 273 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : اخیرا شان کلاریدا در مورد اهمیت ژست گرفتن در مسابقات بدنسازی صحبت کرد. بسیاری از تماشاگران مسابقات بدنسازی معتقد اند که بدنسازان قبل از مسابقه، تمام چالش های سخت و دشوار را پشت سر گذاشته اند. تمرینات بدون وقفه، رژیم غذایی و تغذیه و هفته های منتهی به مسابقات، برای بدنسازان چالش برانگیز است و شب مسابقات نشان دهنده سال ها تلاش و کوشش بدنسازان می باشد. گرچه تمام موارد گفته شده درست است اما ژست گرفتن در صحنه مسابقات به تنهایی یک چالش فیزیکی به شمار می رود.

 

در آخرین مصاحبه رسانه GI، شان کلاریدا (قهرمان 212 پوندی مستر المپیا 2020) در مورد چالش های ژست گرفتن در مسابقات بدنسازی توضیح می دهد. بدون شک شرایط فیزیک شان کلاریدا در مسابقات مستر المپیا 2020 شگفت انگیز بوده است در حالی که فیزیک خود را در ماه های منتهی به مسابقات تقویت کرده بود وی همچنین با ژست گرفتن خلاقانه خود توانست مقام قهرمانی را کسب کند. امروزه هنر ژست گرفتن نادیده گرفته می شود و بسیاری از طرفداران بدنسازی ژست گرفتن را وسیله ای برای نشان دادن فیزیک می دانند. اما واقعیت این است که ژست گرفتن در مسابقات حرفه ای بسیار دشوار است.

 

ژست گرفتن در مسابقات بدنسازی

در مصاحبه رسانه GI، از شان کلاریدا پرسیده میشود که در مورد اهمیت ژست گرفتن روی صحنه مسابقات صحبت کند. بخش پیش داوری حدود 41 دقیقه می باشد. در این 41 دقیقه بدنسازان باید با ژست گرفتن فیزیک خود را نشان بدهند. زیر نور چراغ های گرم، کمبود آب و ژست گرفتن طولانی مدت کار را برای بدنسازان سخت می کند. به همین دلیل است بعضی از بدنسازان نمی توانند به درستی فیزیک خود را در صحنه مسابقات نشان دهند. ژست گرفتن کاری آسان به نظر می رسد اما اینگونه نیست.

 

شان کلاریدا :

ژست گرفتن در مسابقات بدنسازی مانند انجام دادن تمرینات کاریدو  می باشد هنگام ژست گرفتن عضلات شما فشرده می شود و قطعا دردناک خواهد بود اما از ورزشکاران حرفه ای انتظار می رود تا با نحوه  ژست گرفتن آشنا باشند به همین دلیل سعی کنید هر روز نحوه ژست گرفتن صحیح را تمرین کنید.

 

همان طور که بدنسازان برنامه تمرین روزانه دارند باید یک برنامه ژست گرفتن نیز در نظر بگیرند تقویت فیزیک برای مسابقات، بدون ژست گرفتن بی معنی خواهد بود در مسابقات حرفه ای بدنسازی همه چیز به نحوه ژست گرفتن بستگی دارد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات