دنیس جیمز مربی رامی : بیگ رامی در سال های آینده قهرمان متوالی مستر المپیا خواهد بود!
0.0

دنیس جیمز مربی رامی : بیگ رامی در سال های آینده قهرمان متوالی مستر المپیا خواهد بود!

  • اخبار بدنسازی
  • 6 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 430 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : دنیس جیمز مربی رامی معتقد است که بیگ رامی برای سالهای آینده قهرمان مسترالمپیا خواهد بود. هنگامی که بیگ رامی قهرمان مسترالمپیا 2020 شد، به قول خود عمل کرد و توانست بعد از سال ها تلاش و کوشش عنوان قهرمانی را کسب کند. حال سوال بزرگ این خواهد بود که آیا رامی می تواند در مسترالمپیا 2021 نیز قهرمان شود؟ دنیس جیمز مربی رامی معتقد است که بیگ رامی برای مسترالمپیا آینده بدون شک قهرمان می شود.

 

در آخرین مصاحبه رسانه GI، دنیس جیمز مربی رامی در مورد فیزیک وی صحبت کرده است. همان طور که قبلا گفته شد، بیگ رامی در سال های اولیه فعالیت خود به عنوان بدنساز حرفه ای شرایط فیزیک وی نسبت به سایز بزرگ خود، ضعیف بوده است و طرفداران زیادی معتقد بودند که رامی نمیتواند فیزیک خود تقویت کند اما رامی با کوشش و تلاش بی وقفه بالاخره توانست فیزیک خود را تقویت کند و قهرمان مسترالمپیا 2020 شود.

اما به یاد داشته باشید که قهرمان شدن در یک سال به معنی آن نیست که در سال های آینده نیز رامی قهرمان می شود ولی به نظر می رسد که رامی به لطف دو مربی با تجربه خود چاد نیکولز و دنیس جمیز  بالاخره رژیم غذایی و تغذیه و همچنین برنامه تمرینات مناسب خود را پیدا کرده است.

دنیس جیمز مربی رامی

هنگام مصاحبه با دنیس جیمز مربی رامی، از وی سوال شد که آیا بیگ رامی هم مانند فیل هیث و رونی کلومن می تواند برای چند سال متوالی قهرمان مستر المپیا شود؟ دنیس جیمز با اطمینان گفت بله و دلیل مشخصی نیز وجود دارد و آن این است که بیگ رامی هنوز جای پیشرفت دارد.

 

بیگ رامی هنوز جای پیشرفت دارد و برای شروع می تواند قسمت فیزیک کمر خود را تقویت کند. تمام کاری که رامی باید انجام دهد این خواهد بود که فیزیک قسمت های مختلف بدن خود را آهسته و با ثبات تقویت کند. به نظر شما چه کسی می تواند فیزیک فوق العاده رامی را به چالش بکشد؟

 

نکته جالبی که دنیس جیمز به آن اشاره کرد این است که بیگ رامی باید شرایط فیزیک خود را در عین حال حفظ کرده و تقویت نیز کند.

دنیس جیمز مربی رامی به بدنسازان بخش وزن آزاد مرادن نیز اشاره کرد که هیچ بدنسازی از نظر فیزیک و سایز نمی تواند رقیب بیگ رامی باشد و بیگ رامی برای مدت طولانی بدون رقیب باقی می ماند.

فقط زمان مشخص خواهد کرد. اعتماد به نفس بیگ رامی با کسب عنوان قهرمانی در مسترالمپیا 2020 نیز افزایش پیدا کرده است و بی صبرانه منتظر مسترالمپیا 2021 هستیم.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات