تاریخ مسابقات مسترالمپیا 2021 اعلام شد!
4.7

تاریخ مسابقات مسترالمپیا 2021 اعلام شد!

  • اخبار بدنسازی
  • 24 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 27,676 بازدید
  • 2 دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : مدتی پیش جی کاتلر تاریخ مسابقات مسترالمپیا 2021 را اعلام کرد اما اکنون تاریخ دقیق آن منتشر شد. به نظر می رسد که تغییرات در تاریخ برگزاری مسترالمپیا سال گذشته برای  تاریخ مسترالمپیا 2021 نیز اعمال شده است. قبل از شیوع ویروس کرونا، مسابقات مسترالمپیا معمولا در ماه سپتامبر برگزار می شد. ولی بالاخره تاریخ دقیق مسابقات مسترالمپیا 2021 منتشر شد.

با وجود محدودیت های ویروس کرونا، طرفداران معتقد بودند که مسابقات مسترالمپیا  سال گذشته برگزار نمی شود. در ابتدا قرار بود تا مسابقات در هالیوود برگزار شود اما با وجود چندین تاخیر، بالاخره مسترالمپیا سال گذشته در ماه دسامبر در فلوریدا برگزار شد. با تمام مشکلات و محدودیت ها، مسترالمپیا سال گذشته از کیفیت خوبی برخوردار بود و در آخر بیگ رامی برای اولین بار قهرمان مسترالمپیا سال گذشته شد. اکنون به نظر می رسد که مسابقات مسترالمپیا 2021 از ماه سپتامبر به ماه اکتبر تاخیر خورده است.تاریخ مسابقات مسترالمپیا 2021

مقامات المپیا تاریخ برگزاری مسابقات امسال را اعلام کردند و قرار است مسترالمپیا 2021 از 7 تا 10 اکتبر در اورلاندو، فلوریدا برگزار می شود. همچنین مدتی پیش جی کاتلر این تاریخ را تایید کرد.

مهم ترین مسابقات بدنسازی سال، مسترالمپیا 2021 بار دیگر در آخر هفته 7 تا 10 اکتبر در اورلاندو، فلوریدا برگزار خواهد شد. بعد از تمام مشکلات و چالش های مسترالمپیا سال گذشته، مقامات تصمیم گرفتن تا مسترالمپیا 2021 نیز در فلوریدا برگزار شود.

رئیس مسابقات مسترالمپیا دن سولومن اعلام کرد که تیم برگزاری مسابقات مسترالمپیا، مانند سال گذشته شهر اورلاندو، فلوریدا را به عنوان شهر میزبان انتخاب کرده اند و احتمال می رود که مسترالمپیا 2021 با وجود تماشاگران برگزار شود اما هنوز این موضوع به صورت قطعی نمی باشد.

 رئیس لیگ IFBB جیم مانیون: بهترین ورزشکاران در رویای خود برای رسیدن به صحنه مسترالمپیا تلاش می کنند. پس از دیدن کیفیت مسابقات مسترالمپیا سال گذشته، امسال نیز مانند سال پیش تمام طرفداران را در اورلاندو می بینیم. برای اولین بار در طول تاریخ، بیگ رامی قهرمان مسترالمپیا سال گذشته از عنوان قهرمانی خود در مسترالمپیا 2021 دفاع می کند.

همان طور که گفته شد تاریخ مسابقات مسترالمپیا 2021، 7 تا 10 اکتبر در اورلاندو فلوریدا برگزار می شود. اکنون مسابقات آرنولد کلاسیک 2021 چه زمانی برگزار می شود؟ این ایونت معمولا در ماه مارس برگزار می شد اما مدتی پیش اعلام شد که این ایونت تاخیر خورده است اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
4.7/5 - (3 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

2 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات