کمپانی Echanced Labs اسپانسر جدید بیگ رامی و دنیس جیمز می باشد!
0.0

کمپانی Echanced Labs اسپانسر جدید بیگ رامی و دنیس جیمز می باشد!

  • اخبار بدنسازی
  • 19 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 455 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : به نظر می رسد ممدوح السبیای “بیگ رامی” قهرمان مسترالمپیا 2020 با کمپانی جدیدی قرار داد همکاری بسته است. کمپانی Echanced Labs اخیرا اعلام کرد که مسترالمپیا 2020 بیگ رامی به تیم این شرکت پیوسته است. اسپانسر جدید بیگ رامی کمپانی Echanced Labs می باشد.

 

 Echanced Labs اخیرا با افتخار اعلام کرده است که اسپانسر قهرمان مسترالمپیا 2020 بیگ رامی شده است و قرار داد همکاری بسته اند. بیگ رامی و شرکت Echanced Labs هر دو اهداف مشترکی دارند و سعی می کنند با محصولات با کیفیت و افراد با تجربه سطح تمرینات بدنسازان را بالا ببرند. به همین دلیل بیگ رامی برای پیدا کردن اسپانسر مناسب خیلی دقت می کند. کمپانی Echanced Labs نسبت به تلاش و کوشش بیگ رامی افتخار میکند و قرار است این همکاری را در تاریخ مشخصی به زودی در مصر منتشر کنند.

 

اسپانسر جدید بیگ رامی

همچنین به نظر می رسد که کمپانی Echanced Labs با مربی بیگ رامی، دنیس جیمز نیز قرار دادی بسته است.

قرار داد با بیگ رامی برای شرکت Echanced Labs کافی نیست. مشتریان و طرفداران برند Echanced Labs می دانند که سیاست این برند جذب افراد با تجربه می باشد. دنیس جیمز سال ها است که در رشته بدنسازی حرفه ای فعالیت می کند و می توان به کمک یک دیگر کیفیت محصولات بدنسازی را به سطح بالاتری برسانیم. انتظار می رود که در روز های آینده کمپانی Echanced Labs با بیگ رامی و دنیس جیمز مشارکت بزرگی را تشکیل بدهند.

هیچکس پیش بینی نمی کرد که اسپانسر جدید بیگ رامی، کمپانی Echanced Labs باشد. بیگ رامی با فیزیک فوق العاده خود، طرفداران بدنسازی را در مسترالمپیا 2020 شوکه کرد و بالاخره بعد از سال ها و تلاش قهرمان مسترالمپیا 2020 شد.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات