بیوگرافی برون آنسلی : همه مواردی که برای هر کسی انگیزه بخش است!
5

بیوگرافی برون آنسلی : همه مواردی که برای هر کسی انگیزه بخش است!

  • قهرمانان
  • 19 فوریه 21
  • محمدرضا امیدی
  • 2,952 بازدید
  • 1 دیدگاه

برون آنسلی بدنساز حرفه ای، بازیگر و مربی شخصی بدنسازی می باشد که در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا زندگی می کند. وی در مدت 2 سال توانست فیزیک خود را به مرحله حرفه ای برساند و در سال 2013 توانست کارت IFBB خود را کسب کند.در دوران کودکی، برون آنسلی علاقه شدیدی به ورزش و تناسب اندام داشت. وی در مدرسه در رشته های ورزشی مختلفی فعالیت می کرد اما در رشته فوتبال فوق العاده بود. وی همچنین در دانشگاه، برای تیم ایالت آیوا فوتبال بازی می کرد.

متاسفانه، برون آنسلی در این راه دچار مصدومیتی شد و نتوانست در رشته فوتبال فعالیت خود را ادامه دهد. سپس وی تصمیم گرفت که تناسب اندام خود را حفظ کند و سعی کرد فیزیک خود را آهسته و با ثبات تقویت کند. آنسلی همچنین مدرک مربی بدنسازی خود را کسب کرد و قصد داشت دیگران را در این راه راهنمایی کند. بعد از مدتی تلاش و کوشش آنسلی در سال 2012 توانست صلاحیت لازم برای شرکت در مسابقه npc لس آنجلس را کسب کند و موفق شد مقام دوم را در اولین مسابقه حرفه ای خود کسب کند. وی همچنین موفق شد کارت IFBB پرو خود را در سال 2013 کسب کند. برون آنسلی همیشه در تمام مسابقات حرفه ای بدنسازی، سعی کرده است که در بین 10 نفر اول قرار بگیرد و همچنین شخصیت مثبت و دوست داشتنی دارد. در این مطلب از مجله اینترنتی بدنسازی مکمل ها به بیوگرافی برون آنسلی می پردازیم. همراه ما باشید.

بیوگرافی برون آنسلی

بیوگرافی برون آنسلی

مشخصات برون آنسلی

نام کامل : برون آنسلی

وزن : 88.5 کیلوگرم

قد : 170 سانتیمتر

تاریخ تولد : 13 نوامبر 1979

ملیت : آمریکا

حرفه : بدن ساز حرفه ای (IFBB) ، مربی شخصی و ورزشکار تحت اسپانسر

زمان شروع بدنسازی : 2010

دستاورد ها و مسابقات برون آنسلی

  • 2012 مسابقات بدنسازی لس آنجلس- مقام دوم
  • 2012 مسابقات بدنسازی لس آنجلس- مقام اول
  • 2012 مسابقات بدنسازی تایتان- مقام دوم
  • 2013 مسابقات NPC آمریکا- مقام اول
  • 2014 مسابقات نیویورک پرو- مقام شانزده
  • 2014 مسابقات اروپا پرو- مقام پانزده
  • 2016 مسابقات NPC کاپ کریستالی- مقام اول
  • 2016 مسابقات مسترالمپیا فیزیک کلاسیک- مقام چهارم
  • 2017 مسابقات نیویورک پرو فیزیک کلاسیک- مقام اول
  • 2017 مسابقات مسترالمپیا فیزیک کلاسیک- مقام اول
  • 2018 مسابقات آرنولد فیزیک کلاسیک- مقام اول
  • 2018 مسابقات مسترالمپیا فیزیک کلاسیک- مقام اول
  • 2019- مسابقات مسترالمپیا فیزیک کلاسیک- مقام دوم
  • 2020- مسابقات مسترالمپیا فیزیک کلاسیک- مقام سوم
  • 2021- مسابقات مستر المپیا فیزیک کلاسیک – مقام سوم

بیوگرافی برون آنسلی

بیوگرافی برون آنسلی

برون آنسلی و حفظ تناسب اندام

زمانی که برون آنسلی از فعالیت در رشته فوتبال کنارگیری کرد تصمیم گرفت که تناسب اندام خود را حفظ کند و به دنبال بازیگری رفت. وی توانست برای کمپانی های بزرگ مانند سامسونگ و مک دونالد کار های تبلیغاتی انجام بدهد. برون آنسلی در حالی که در رشته بازیگری فعالیت می کرد همیشه سعی داشت تا تناسب اندام و فیزیک خود را تقویت کند و همچنین دوستان وی همگی در رشته بدنسازی فعالیت می کردند بنابراین آنسلی نیز علاقه زیادی به بدنسازی دارد.

در سال 2008،  برون آنسلی تصمیم گرفت به یک مربی شخصی بدنسازی تبدیل بشود تا به دیگران برای رسیدن به تناسب اندام کمک کند. وی در حالی که برای گرفتن مدرک مربیگری تلاش میکرد، با تمام ماهیچه های بدن و نحوه عملکرد آن ها آشنا شد.

مسابقات حرفه ای بدنسازی

در حالی که برون آنسلی در باشگاه بدنسازی به مشتریان خود برنامه تمرینی ارائه میداد، دوستان و اطرافیان، آنسلی را برای شرکت در مسابقات حرفه ای بدنسازی تشویق می کردند. بالاخره بعد از مدت ها سختی و کوشش آنسلی توانست در مسابقات NPC  سال 2012 مقام سوم را کسب کند. همچنین وی در سال 2013 در مسابقه NPC آمریکا توانست قهرمان بشود و در آن جا کارت IFBB خود را کسب کرد.  در سال2015 برون آنسلی تصمیم گرفت که یک سال تمام را صرف تمرین کردن و تقویت فیزیک خود کند.

در آخر این کار  مفید واقع شد و در مسابقات مسترالمپیا 2016 بخش فیزیک کلاسیک توانست مقام 4 را کسب کند وی همچنین در مسابقات NPC کاپ کریستالی قهرمان شد. سپس از وی خواسته شد که در مسابقات مسترالمپیا 2017 نیز شرکت کند. سال 2017 برای برون آنسلی یکی از بهترین سال ها فعالیت وی به عنوان بدنساز حرفه ای بود زیرا که در این سال آنسلی توانست در مسابقات نیویورک پرو و مسترالمپیا 2017 بخش فیزیک کلاسیک مقام اول را کسب کند.

تمرینات برون آنسلی

وقتی برون آنسلی رشته بدنسازی را جدی دنبال می کرد سعی داشت هر روز روی یک قسمت و روی یک ماهیچه به خصوص تمرکز کند. بنابراین وی هفته خود را به تمرینات کمر، سینه، پاها و شانه تقسیم می کند. آنسلی همیشه سعی می کند که تمام تمرینات خود را با قدرت انجام دهد تا بهترین نتیجه را کسب کند. تمرینات منتهی مسابقه نیویورک پرو 2017، آنسلی آنقدر تلاش و کوشش کرد که بالاخره توانست در 2 مسابقه مهم بدنسازی سال یعنی نیویورک پرو و مسترالمپیا قهرمان بشود.

برنامه تمرینات هفتگی برون آنسلی

  • سه شنبه : دست ها
  • چهارشنبه : کمر و سینه
  • پنجشنبه : متفرقه، دست و پا
  • جمعه : سینه
  • شنبه : کمر

برون آنسلی معتقد است که اگر به چیزی باور داشته باشید، بدون شک آن را بدست می آورید. وی با چنین طرز فکر مثبتی تمرینات خود را آغاز می کرد و اطمینان داشت با سخت تلاش و کوشش کردن، در آخر نتیجه مطلوب آن را نیز می بیند.

بیوگرافی برون آنسلی

بیوگرافی برون آنسلی

تمرینات آماده سازی برای مسابقات

قبل از اینکه برون آنسلی وارد صحنه مسابقات شود، ابتدا سرعت تمرینات خود را افزایش میدهد تا همزمان عضلات خود را تقویت کند و وزن خود را نیز کاهش دهد.

وی همچنین سعی می کند قسمت های بیشتری از بدن خود را تمرین کند تا در مسابقات بی نظیر باشد. قسمت مورد علاقه بدن برای تمرین کردن، کمر می باشد. برون آنسلی معتقد است که بدنسازان زیادی به کمر خود توجه لازم را ندارند به همین دلیل در مسابقات بدنسازی مقام مهمی کسب نمی کنند. آنسلی همیشه روی قسمت کمر بیشتر از قسمت های دیگر تمرکز می کند.

رژیم غذایی و تغذیه برون آنسلی

برون آنسلی هیچ وقت وارد جزئیات رژیم غذایی و تغذیه خود نشده است و بار ها در مصاحبه های خود گفته است که رژیم غذایی و برنامه تمرینات برای هرکس متفاوت می باشد بنابراین دنبال رژیم غذایی و تمریناتی باشید که مناسب شما باشد. اما وی به غذا هایی که بعد از مسابقات استفاده می کند، اشاره کرد. برون آنسلی در ماه هایی که درحال استراحت است همیشه سعی می کند در وعده های غذایی خود از کربوهیدارت مانند برنج و سیب زمینی استفاده کند. همچنین روزانه وی مقداری زیادی پروتین مانند سینه مرغ استفاده می کند.

وقتی صحبت از غذا های دیگر می شود، برون از خوردن ماهی سالمون و تن ماهی لذت می برد.

الگو برون آنسلی

یکی از الگو های اصلی برون آنسلی، شان رودن می باشد. وی همیشه شان رودن را الگو اصلی خود می داند و سعی می کند مانند شان رودن تمام مشکلات و سختی ها را پشت سر بگذارد. علاوه بر این، برون آنسلی مورد حمایت خانواده و دوستان خود قرار دارد و گفته است بدون آنها هیچ وقت نمی توانست یک بدنساز حرفه ای بشود.

چه چیزی میتوانیم از‌ برون آنسلی بیاموزیم

آنسلی

بیوگرافی برون آنسلی

برون آنسلی نشان داده است که فداکاری و پشتکار می تواند شما را به جایگاه های عالی برساند. وی تنها در طی دو سال، توانست به یک بدنساز حرفه ای تبدیل شود و همچنین قهرمان مسابقه نیویورک پرو نیز شد. اگر می خواهید در رشته ای موفق باشید فقط با آن رشته باور و پشتکار داشته باشید.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (1 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین پر امتیازترین
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات