آیا اخیرا با تمرینات فوق العاده سخت شان رودن، وی به مسابقات بدنسازی باز می گردد؟
0.0

آیا اخیرا با تمرینات فوق العاده سخت شان رودن، وی به مسابقات بدنسازی باز می گردد؟

  • اخبار بدنسازی
  • 8 مارس 21
  • محمدرضا امیدی
  • 269 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : اخیرا شان رودن تمرینات سخت خود را در صفحه اینستاگرام با طرفداران خود به اشتراک گذاشت. شان رودن بدنسازی می باشد که هیچ وقت در مورد رقبا خود فکر نمی کند و سعی دارد فقط به تمرینات خود توجه داشته باشد. همچنین شان رودن اخیرا تمرینات خود را به اشتراک گذاشته است و این سوال برای طرفداران مطرح شده است که آیا وی به مسابقات بدنسازی باز می گردد؟

 

در مسترالمپیا 2018، تمام طرفداران بدنسازی با پیروزی شان رودن و شکست خوردن هفت بار قهرمان متوالی مسترالمپیا فیل هیث، شوکه شدند. شان رودن به دلیل مسائل حقوقی، در مسترالمپیا 2019 و 2020 حضور پیدا نکرد. اما اخیرا با به اشتراک گذاشتن تمرینات سخت خود در اینستاگرام، این سوال نیز مطرح شده است که چه زمانی شان رودن به مسابقات بدنسازی باز می گردد؟ مسائل قضایی شان رودن هنوز به طور کامل بر طرف نشده است به همین دلیل وی نتوانست در مسترالمپیا 2019 و 2020 شرکت کند.

تمرینات سخت شان رودن

آنچه پیداست این است که شان رودن تمرینات فوق العاده سخت خود را هنوز با تمام قدرت انجام می دهد و اکنون بیش از هر زمان دیگری، طرفداران زیادی امیدوار هستند که شان رودن را در صحنه مسترالمپیا 2021 ببینند.

 

تمرینات شنبه، تمرینات خوبی بود. سعی می کنم که فیزیک خود را تقویت کنم. صبور باشید!

 

در حالی که دنیا بدنسازی همچنان نمی داند، شان رودن چه زمانی به مسابقات باز می گردد اما قهرمان سابق المپیا از اکنون در حال تقویت فیزیک خود است.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات