سری قویترین مردان : تمرینات گابریل پنا برای مسابقات قویترین مردان جهان 2021
0.0

سری قویترین مردان : تمرینات گابریل پنا برای مسابقات قویترین مردان جهان 2021

  • اخبار بدنسازی
  • 9 مارس 21
  • محمدرضا امیدی
  • 607 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : تگزاس تایتان گابریل پنا در مسابقات قویترین مردان سال های اخیر خوب عمل کرده است اما موفقیت وی ناشی از سال ها تمرینات سخت وی می باشد. اکنون تمرینات گابریل پنا و برنامه وی برای آینده منتشر شد. بدون شک ورزشکاران برای اینکه بتوانند مقام خوبی در مسابقات قویترین مردان کسب کنند، باید بی وقفه تلاش و کوشش خود را افزایش دهند.

 

وزنه های سنگین زدن و تمرینات سخت ، احتمال مصدوم شدن را افرایش می دهد. اما ورزشکاران واقعی ذهن و بدن خود را وقف این ورزش کرده اند با این امید که روزی مقام قویترین مرد جهان را کسب کنند. گابریل پنا دقیقا به این موضوع آگاه است و با نظر داشتن مصدومیت و استرس، تمرینات خود را با تمام قدرت انجام می دهد.

 

گابریل پنا کیست؟

تمرینات گابریل پنا

گابریل پنا تمرینات خود را روزانه به صورت فشرده انجام میدهد.

پنا در تگزاس متولد و بزرگ شده است. در دوران کودکی، گابریل پنا همیشه مسابقات قویترین مردان را تماشا می کرد و از قدرت ورزشکاران این رشته شگفت زده می شد. وی از همان دوران کودکی علاقه زیادی به ورزش داشته است. پنا در دبیرستان، توانست در مسابقات محلی شنا، ربته اول را کسب کند. با ادامه تحصیل در رشته زیست شناسی در دانشگاه تگزاس، وی همیشه به ورزش و مسابقات قویترین مردان فکر می کرد که در نهایت آینده خود را در این رشته ورزشی دید و تصمیم گرفت به صورت جدی این رشته را دنبال کند.

 

تمرینات و رژیم غذایی گابریل پنا

گابریل پنا معتقد است برای اینکه بتوانید رکورد جدیدی ثبت کنید باید اطمینان به نفس داشته باشید. داشتن کمر قدرتمند برای کسب مقام قویترین مردان یکی از ضرروت ها محسوب می شود و گابریل پنا به خوبی به این موضوع آگاه است. در حقیقت گابریل پنا سیزدهمین فردی است که در طول تاریخ توانسته است ددلیفت 453 کیلوگرمی را بزند.

 

تمرینات گابریل پنا در هفته 

  • دوشنبه : پاها
  • سه شنبه : شانه
  • چهارشنبه : تمرینات کاردیو
  • پنجشنبه : ددلیفت و تمرینات کمر
  • شنبه : تمرینات فشرده وزنه برداری

 

گابریل پنا در برنامه هفتگی تمرینات خود، جمعه و یکشنبه را به عنوان روزهای استراحت در نظر گرفته است تا به ماهیچه های خود بعد از یک هفته تمرینات سنگین و سخت استراحت بدهد. 

وقتی نوبت به رژیم غذایی و تغذیه می رسد، گابریل پنا برای افزایش وزن و ایجاد ماهیچه های قدرتمند باید مقداری زیادی پروتئین و کربوهیدرات به صورت روزانه استفاده کند. به عبارتی دیگر گابریل پنا سعی می کند در وعده غذایی خود روزانه مقداری زیادی گوشت، میوه و سبزیجات قرار بدهد تا بتواند وزن خود را افزایش بدهد. وی همچنین از چندین مکمل پروتئین نیز استفاده می کند.

 

جمع بندی

گابریل پنا بدون شک در رشته قویترین مردان آینده درخشانی خواهد داشت وی به راحتی توانست نام خود را به لیست کسانی که ددلفیت 450 کیلوگرم را زده اند، اضافه کند. گابریل پنا قصد دارد در 3 آوریل 2021 در مسابقات قویترین مردان تگزاس شرکت کند و همچنین در مسابقات قویترین مردان جهان 2021 نیز شرکت خواهد کرد. 

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات