کریس بامستد (قهرمان فیزیک کلاسیک) ویدئو جالبی از بیگ رامی منتشر کرد.
5

کریس بامستد (قهرمان فیزیک کلاسیک) ویدئو جالبی از بیگ رامی منتشر کرد.

  • اخبار بدنسازی
  • 30 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 1,678 بازدید
  • بدون دیدگاه

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها: کریس بامستد قهرمان فیزیک کلاسیک ویدئو جالبی از بیگ رامی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. در المپیا 2020 شاهد لحظه های شگفت انگیز بودیم. برای مثال فیل هیث بعد از یک سال غیبت، در المپیا 2020 شرکت کرد اما نتوانست برای هشتمین بار قهرمان مستر المپیا بشود. یکی دیگر از اتفاقات شگفت انگیز امسال، قهرمان شدن بیگ رامی بود که او توانست فیل هیث و قهرمان سال پیش یعنی برندون کوری را شکست دهد. در حقیقت المپیا امسال لحظات جالب زیادی داشت که باعث شوکه شدن طرفداران و حتی بدنسازان شد. بالاخره امسال، سال خیلی عجیبی بود. شاید باید انتظار لحظات غیر منتظره را داشت.

کریس بامستد فیزیک کلاسیک

کریس بامستد قهرمان فیزیک کلاسیک

 اخیرا کریس بامستد قهرمان فیزیک کلاسیک المپیا 2020 ویدئو جالبی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. وقتی که کریس بامستد در پشت صحنه منتظر بود که به صحنه ی اصلی المپیا بازگردد، با بیگ رامی روبه رو شد که این خیلی جالب بود. این لحظه خیلی جالب از طریق فیلمی ضبط شده است و کریس بامستد را نشان میدهد که از دیدن بیگ رامی شگفت زده شده است. کریس بامستد این ویدئو را با عنوان بسیار خنده دار در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد:

“وقتی احساس بزرگ بودن در باشگاه به شما دست میدهد و یک دفعه بیگ رامی وارد میشود….”

 

هر دو بدنساز در بخشهای مختلف خودشان، عنوان قهرمانی را کسب کردند. کریس بامستد در بخش فیزیک کلاسیک توانست قهرمان شود و احتمال میرود که در آینده شاهد قهرمانی بیشتر از طرف او باشیم. همچنین بیگ رامی نیز با سایز بزرگ خود توانست برندون کوری و فیل هیث را شکست دهد و قهرمان مستر المپیا 2020 بشود. همچنین این دو قهرمان بعد از المپیا برای مراسم عکاسی کنار یکدیگر قرار گرفتند.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
5/5 - (2 امتیاز)

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات