ایوان سینگلتون ددلیفت 805 پوندی را بدون استفاده از دست های خود انجام داد.
0.0

ایوان سینگلتون ددلیفت 805 پوندی را بدون استفاده از دست های خود انجام داد.

  • اخبار بدنسازی
  • 31 دسامبر 20
  • محمدرضا امیدی
  • 101 بازدید
  • بدون دیدگاه

چه کسی می گوید برای انجام دادن ددلیفت نیاز به دست های خود دارید؟

به گزارش سایت بدنسازی مکمل ها : ایوان سینگلتون ددلیفت 805 پوندی را بدون استفاده از دست های خود انجام داد. بسیاری از ورزشکاران به دلیل مصدومیت، تمرینات خود را انجام نمی دهند. در حالی که یک مصدومیت جزئی می تواند دردسر ساز باشد اما مواقعی یک مصدومیت منجر به چندین عمل جراحی میشود که کلا باید از انجام دادن تمرینات خود برای زمان مشخصی کنارگیری کنید. برای بعضی ها، مصدومیت بهانه ای است که از تمرین کردن کنارگیری کنند. برای برخی دیگر مصدومیت یک موقعیت مناسبی است که به روش های جدید تمرین کنند. مانند ورزشکار قدرتی ایوان سینگلتون، با اینکه چندین عمل جراحی در ناحیه بازو داشته است او همچنان در باشگاه در حال انجام دادن ددلیفت های سنگینی می باشد. اخیرا قهرمان مردان غول پیکر آمریکا شمالی ایوان سینگلتون ددلیفت 365 کیلوگرمی را بدون استفاده از دست هایش انجام داد.

 

ایوان سینگلتون ددلیفت

ایوان سینگلتون ددلیفت 805 پوندی را انجام داد

همچنین ایوان سینگلتون پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، گفت:

فقط میخواستم ببینم که هنوز قادر به زدن ددلیفت های سنگین هستم یا نه؟ فهمیدم که هنوز هم میتونم. ددلیفت سنگینی رو بدون استفاده از دست هام انجام دادم. قطعا این کارو زیاد تکرار نمی کنم اما خوشحال شدم که تونستم انجامش بدم. با این که از ناحیه دست دچار مشکل شده ام اما بازهم به تمرینات خودم ادامه میدهم.

ایوان سینگلتون عذر و بهانه نمی پذیرد. سینگلتون به خواسته های خود عمل میکند. این درس خیلی مهمی است که میشود از ایوان سینگلتون الگو گرفت که در شرایط دشوار برای رسیدن به خواسته هایمان قدم برداریم.

نویسنده:
محمدرضا امیدی
امتیاز شما به این مطلب
امیتاز بدید

برچسب‌ها

پیشنهاد می‌کنیم بخوانید
اشتراک
اطلاع از
guest

0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده تمام نظرات